Nyt kaipaan mielipiteitä ikävään juttuun. Kun käy ilmi, että mies on pettänyt yli vuoden, huijannut rahaa ja vaarantanut mun terveyden seksitautien mahdollisuudella niin mitkä on mun oikeudet? Kaikki on hankittu mun nimissä, sillä ketkulla ei yllättäen ole luottotietoja, ajelee naikkosten luo mun nimissä olevalla autolla eikä oo haitannu, vaikka olen elättänyt hänen lasta. Eli voinko alkaa perimään omiani esim oikeusteitse? Ei olla oltu naimisissa.
Mielipiteitä?
3
116
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmi on siis käynyt jälleen tuo rakkauden sokeus.
Ja ne ilmi tulleet "naikkoset"..Ai ai ai nene vasta onkin sitten sellaisia samanlaisia kuin sellaiset "miekkosetkin" nykyaikana.
Monessa aidossakaan liitossa se perheen aikuinen ei välttämättä tiedä missä se perheen peruspilari päivisin autollaan pyörii...
Sokean rakkauden mahdollisesti aiheuttamaa lompsan, sytämmen tahi muun kirvelyä ei valitettavasti voi periä takaisin oikeusteitse, vaan sen voi ainoastaan alas- ja uloskirjata menetetyksi, olleeksi ja menneeksi.
Antibioottinen pariviikkoinen helpottaa sen muun kirvelyyn. Sytän se vaan itkeeköön verta sokeudesta näkeväksi jälleen toipuakseen ja omasta lompsasta kannattaa pitää jatkossa uuden sokeuden kohdalle tullessa lujemmin kiinni.
Anna siis artistin maksaa.- Anonyymi
Hoohhohhoo !
No sitä ollahan sitten sellaasii yhtäkkisen uurelleen ja silimättömästi toisihinsa rakastuneeta aitoliittolaisii. Kaupundilla rundaalemassa autollansa.
Notta niin ollahan rakastuneeta ku nuaret ikkäänsä.-)
- Anonyymi
sormettaminen autaa ensihätään sitten vaan radalle uutta hakemaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4443009Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372245- 1322063
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71315Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081314Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511243Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281218- 81046
- 561021
- 37775