Nyt kaipaan mielipiteitä ikävään juttuun. Kun käy ilmi, että mies on pettänyt yli vuoden, huijannut rahaa ja vaarantanut mun terveyden seksitautien mahdollisuudella niin mitkä on mun oikeudet? Kaikki on hankittu mun nimissä, sillä ketkulla ei yllättäen ole luottotietoja, ajelee naikkosten luo mun nimissä olevalla autolla eikä oo haitannu, vaikka olen elättänyt hänen lasta. Eli voinko alkaa perimään omiani esim oikeusteitse? Ei olla oltu naimisissa.
Mielipiteitä?
3
142
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmi on siis käynyt jälleen tuo rakkauden sokeus.
Ja ne ilmi tulleet "naikkoset"..Ai ai ai nene vasta onkin sitten sellaisia samanlaisia kuin sellaiset "miekkosetkin" nykyaikana.
Monessa aidossakaan liitossa se perheen aikuinen ei välttämättä tiedä missä se perheen peruspilari päivisin autollaan pyörii...
Sokean rakkauden mahdollisesti aiheuttamaa lompsan, sytämmen tahi muun kirvelyä ei valitettavasti voi periä takaisin oikeusteitse, vaan sen voi ainoastaan alas- ja uloskirjata menetetyksi, olleeksi ja menneeksi.
Antibioottinen pariviikkoinen helpottaa sen muun kirvelyyn. Sytän se vaan itkeeköön verta sokeudesta näkeväksi jälleen toipuakseen ja omasta lompsasta kannattaa pitää jatkossa uuden sokeuden kohdalle tullessa lujemmin kiinni.
Anna siis artistin maksaa.- Anonyymi
Hoohhohhoo !
No sitä ollahan sitten sellaasii yhtäkkisen uurelleen ja silimättömästi toisihinsa rakastuneeta aitoliittolaisii. Kaupundilla rundaalemassa autollansa.
Notta niin ollahan rakastuneeta ku nuaret ikkäänsä.-)
- Anonyymi
sormettaminen autaa ensihätään sitten vaan radalle uutta hakemaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2533875- 603781
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1143068Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk572748Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve1302615Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro352152Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1012061Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva441921Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1251910Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli711279