Mistäähän johtuu kun FFselaimen omassa kuvankaappaus toiminnossa kopiointi ei onnistu?
Kun alueen rajaa ja klikkaa KOPIOI, niin ilmoittaa, että kaappaus on tallennettu leikepöydälle, mutta liitettyä sitä ei sieltä leipöydältä saa mihinkään? Liitä toiminto ei ole aktivoitu.
Kuvankaappaus FF selaimella
7
115
Vastaukset 7
- Anonyymi
Ettäkö kuvankäsittelyohjelmassa Ctrl V ei toimi?
- Anonyymi
Onnistuu ainakin Linux Mint Cinnamon 19.2, FF 67.0.4, ja GIMPin kanssa ilman minkäänlaisia ongelmia.
FF:ssä hiiren oikeaa nappia klikataan, valitaan screenshot kuvake, valitaan/rajataan alue, GIMPissä -> Edit valikko -> Paste as -> New image. - Anonyymi
Voi olla joku tietoturvaan liittyvä juttu. Ainkaan kännykän Firefox Focus -selain ei anna tehdä ruutukaappauksia. Tosin en ole varma onko tuo kännykän ominaisuus vai itse selaimen.
Muistelen että aiemmin teki FFselaimella pöytäkoneesa tuo kopiointi toiminto linkin, joka oli voimassa määrätyn ajan.
Tuo "LATTAA" toiminto lataa kyllä kuvana sen työpöydälle, ja sieltä sen saa "AIJAA COM:n" sivulla muutettua linkiksi, on vaan turhan monimutkaista.- Anonyymi
Hyvin toimii "ota kuvankaappaus"
file:///home/r/Lataukset/Screenshot-2019-6-26 Kuvankaappaus FF selaimella - Apua aloittelijalle - Suomi24 Keskustelut.png
tuonne tallentui ja itselle näkyy tällä FF ESR:llä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459