Jos hän olisi maa

Anonyymi

Niin mikä? :) Minun hän olisi Belgia

35

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi?

      • Anonyymi

        Tuli vaan semmonen tunne :) voisi olla myös hollanti


      • Anonyymi

        Anteeksi Alankomaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi Alankomaat

        Miksi?


      • Anonyymi

        Toi alankomaat taisi osua oikeeseen.


    • Anonyymi

      Africca ja zulu...

      T.P

    • Anonyymi

      Neitsytsaaret

    • Anonyymi

      Venäjä.

      • Anonyymi

        Miksi? Tuo oli muuten ensimmäinen vastaus joka on oikeasti itsenäinen valtio.


      • Anonyymi

        Aloituksessa kysyttiin maata.


    • Anonyymi

      Miten suomimies voi olla muu ku suomi?

      • Anonyymi

        Voi olla. Minun rakas on ruumiinrakenteeltaan kuin zulu mies. Jäntevä ja pitkäraajainen ja tumma sekä tulinen Suomi mies. Aaaaaiiivan ihana kroppa huh huh 😍😙😘💋❤💕

        T.P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla. Minun rakas on ruumiinrakenteeltaan kuin zulu mies. Jäntevä ja pitkäraajainen ja tumma sekä tulinen Suomi mies. Aaaaaiiivan ihana kroppa huh huh 😍😙😘💋❤💕

        T.P

        Kyllähän suomessa voi olla muualtakin kun karjalasta. Vaikeempi se täällä on kuitenkaan erottaa naisistakaan kun keskusteluja seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän suomessa voi olla muualtakin kun karjalasta. Vaikeempi se täällä on kuitenkaan erottaa naisistakaan kun keskusteluja seuraa.

        PohjoisPohjanmaalta on tämä zulu mies ❤ voi hitsi, kun onkin niin grrrr 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PohjoisPohjanmaalta on tämä zulu mies ❤ voi hitsi, kun onkin niin grrrr 😍

        Joo en mä sillä että oisin se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo en mä sillä että oisin se.

        En kyllä niin ajatellutkaan kulta.


      • Anonyymi

        Eikös ne zulut oo niitä pikkumiehiä joilla on venytetty alahuuli ja korvissa isot renkaat. Sitten pomppivat kepin kanssa nuotion ympärillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös ne zulut oo niitä pikkumiehiä joilla on venytetty alahuuli ja korvissa isot renkaat. Sitten pomppivat kepin kanssa nuotion ympärillä.

        Ei oo, ne on niitä karjalaisia. Bygmit.


    • Anonyymi

      Suomi. Muistuttaa kovasti eloveena tyttöä.

      • Anonyymi

        Turkki. Ykskaks vöi ärhennellä puskista.


    • Anonyymi

      Joku ahdistava lähi-idän maa vaikka Irak. Yhtä korruptoitunut.

    • Anonyymi

      Suomea puhuu, sen tiedän. Oisko se sitten se.

      mton

    • Anonyymi

      Suomineito hän on, menneiltä ajoilta kun täällä asui kansa joka rakasti itseään ja muita kansoja. Kristillinen Suomi. Siis tuleva vaimoni on semmoinen. Sisukas js uskollinen. Hän on maa jonka asukkaat pitävät huolta toisistaan (eivät pakotettuina vaan koska haluavat) ja antavat sen mitä jää yli köyhille. Kaunis ja puhdas maa, jossa syntiä vihataan. No ei Suomi koskaan noin hyvä ole ollut, mutta huomattavasti parempi kyllä. Asuisin hänen maassaan mieluiten.

      • Anonyymi

        Tää oli hyvä. Tykkään sun hupaisen tyylikkäästä ironiasta. Mutta Suomi on oikeesti hyvä valinta. Ihmiselle, joka on suurimman osan vuodesta rauhallinen ja pimeä ihan kuin syksyn ja talven kaamosaika, myrskyävä puuskittain ja iloisen kupliva ja räväkkä väliin kuin suomen suvi, mutta muutoin totinen ja hiljainen torvensoittaja kuin suomwn talvi. Väliin kylmä ja tuiskuava ja väliin keoeän purskahteleva.


    • Anonyymi

      Kyllä mäkin sanoisin Venäjä.

    • Anonyymi

      Suomi.

    • Tanska, tarkemmin ottaen Grönlanti :)

      • Anonyymi

        Vastaisin Siperia tai Alaska, yhtä kylmän oloinen. 😨😂


    • Anonyymi

      Japani

    • Anonyymi

      Minun hän on kokonsa puolesta Tanskalaisen ja Sorikatulaisen risteytys. Vahva, mutta väkevä.

    • Anonyymi

      Sveitsi.

    • Anonyymi

      Taitaa olla Norja ja siellä Huippuvuoret. Hän nainen on ihan huippu, mutta minua kohtaan yhtä viileä kuin Huippuvuorten ilmasto ja välillä yhtä äreä kuin paikan jääkarhut.

    • Anonyymi

      Jenetsia

    • Anonyymi

      Minä olen Ruotsi tai Irlanti. En välitä mikä hän on kun ei ole kiinnostunut.

    • Anonyymi

      Járri on ehdottomasti Suomen Lappi. Minä voisin olla montakin vaihtoehtoa. Tänään olen Etelä-Suomi. Suomipojalle Suomi-neito. Huomenna voin olla jotain muuta. ;)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1182
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1038
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      862
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      734
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe