Hei!
Kuinka paljon teillä (varsinkin jo vanhempien luota pois muuttaneilla) uppoaa rahaa bulimiaan päivässä/viikossa?
Tuntuu että itse olen aivan toivoton tapaus. Monien tuhansien eurojen velat pelkästään tämän bulimian johdosta. Päivässä voi aivan hyvin mennä jopa pahimmillaan päälle satanen rahaa ruokaan, yleinen ”arkipäivän yksi kauppareissu” on 20-35€. Nyt tuli kuukauden työpaikan ruokamasiinan lasku joka yli 600€, ja siihen päälle sitten vielä päivittäinen töiden jälkeen kauppareissu. Arvioisin että n. 1400€ mennyt kuukaudessa tähän.
Kun irtisanoin tuon korttini etten saa enää masiinista ostettua mitään työaikana tulee silti tälle hintaa noin tonni kuussa. Siis oikeasti tää raha ainoa ongelma. Osaan kyllä ahmia jopa kahdella eurolla (riisiä yms.) mutta aina sitä vaan päätyy ostamaan valmisruokia yms ei niin halpaa ”ku eihän se oo ku 3€” jne.
Tänään upposi vain 10€, voittajafiilis! Mutta paljonko teillä muilla menee massia tähän?
Paljonko rahaa bulimiaan?
3
151
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla menee about sama määrä per kauppareissu (normaalit ruokaostokset lapsille jne aina eri reissulla sitten). Näitä "reissuja" tulee viikossa 4-6. Fml. Pakko saada tää loppumaan.
- Anonyymi
Vanhempien kanssa asuva täällä. Itselläkin suunnilleen sama määrä (~20€) n. kerran viikossa.
- Anonyymi
Kyllä on tullut huomattua että on rahaa vievä "harrastus" tämä, varsinkin nyt kun oksennuskertoja on sen 4-5 päivässä. Mutta oon koittanut pienentää rahankulutusta esim leipolla itse mahd paljon näistä herkuistani. Mutta kai se olis kohta haettava apua jo ihan vaan yän rahankulutuksen vuoksi, kun pitäis perhekkin pystyä elättää 😔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012100Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2901899Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3411732Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2051584Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht981495- 321281
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941113Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671069- 511047
- 581038