Kontiolahden mopopojot on kiusaajia ja häiritsijöitä!

Anonyymi

Yö myötä rälläävät ja kovaäänisillä mopeteilla ajeloovat

14

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samanlaisia älyttömiä mulkunoksennuksia ne on joka paikassa, vailla alkeellisintakaan aivon kappaletta. Mopoille pitäisi asettaa liikennöintikielto klo 22-06 väliseksi ajaksi ja vuotuinen katsastuspakko. Tehdasasennetun äänenvaimentimen poistaminen ja muuttaminen pitäisi johtaa lappujen lähtöön ja ajokieltoon. Ja sitten sitä sakkoa jonka pappa betalar!

      • Anonyymi

        Tämä lienee totta ja ajokiellosta suaraan 20-12 ettei vaan meitä häiritse!


      • Anonyymi

        Onks teillä noin hyvä kuulo vai mikä siinä on ku noin paljon häiritsee mopon pärinä


    • Anonyymi

      Mopokorttitutkintoon pitäisi liittää älykkyystesti ja psykologinen testaus, ääliöille ja luonnevikaisille ei korttia saisi antaa kuten nyt näemmä annetaan.

    • Anonyymi

      Laittoopa sikurijauhoo vähän mopon penssiinitankkiin niin jo vain suapi nukkuu muutaman yön seuvun ihan iliman mopon pärinee.

    • Anonyymi

      Kyllähän sitä ny ajaa pitää jos ääntä ei kestä nii ota korvatulpat pidempiaikaisempi ratkaisu on vaan ampua korvatulppa silmien väliin ja tulla sitten tänne kirjottelemaan rasittavampi ääni nyt teistä tulee kun moposta eilenkin naapurin lilja laulo suihkussa ukkometsoa enkä kuitenkaan tullut siitä tänne valittamaan vaan niinkun mies opin tykkäämään siitä. :)

    • Anonyymi

      Kyllä nämä rällääjät ovat tämän yhden uskonlahkon pentuja.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät, että Keskon kauppiaan jälkeläisiä ovat? Saattavat olla solidaarisuus ja ystävyys S-ryhmäläistenkin jälkukasvua.


      • Anonyymi

        Mikäs sulla on mua vastaan hääh. Eiks sulla ollu mopoo nuorena vai miks ottaa päähän. Onko hyvä keulitella vaan tiellä ja onko parempi ajaa 80 ku 45kmh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs sulla on mua vastaan hääh. Eiks sulla ollu mopoo nuorena vai miks ottaa päähän. Onko hyvä keulitella vaan tiellä ja onko parempi ajaa 80 ku 45kmh.

        Kysypä sinä papan touhutipan itiö tuota asiaa vaikka polliisilta, se tietää.
        Samalla se voisi vilkaista sellaista mopoakin joka kulkee 80 kmh, sellainen on nimittäin jo moottoripyörä ja vaatii moottoripyöräkortin ja tyyppikatsastuksen moottoripyöräksi. Niitä jos ei ole, niin onhan se pappasi kovin iloinen ja ylpeä touhutipastaan kun joutuu taas kuvettaan kaivamaan. Ja touhutipan ajokortin saantikin siirtyy ainakin vuodella eteenpäin. Siinäpä sitä sulle sitten lesoilun aihetta, luuserin alku!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysypä sinä papan touhutipan itiö tuota asiaa vaikka polliisilta, se tietää.
        Samalla se voisi vilkaista sellaista mopoakin joka kulkee 80 kmh, sellainen on nimittäin jo moottoripyörä ja vaatii moottoripyöräkortin ja tyyppikatsastuksen moottoripyöräksi. Niitä jos ei ole, niin onhan se pappasi kovin iloinen ja ylpeä touhutipastaan kun joutuu taas kuvettaan kaivamaan. Ja touhutipan ajokortin saantikin siirtyy ainakin vuodella eteenpäin. Siinäpä sitä sulle sitten lesoilun aihetta, luuserin alku!

        Itse asiassa ei vaadi moottopyörä korttia vaan kevytmoottoripyörä kortin..😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysypä sinä papan touhutipan itiö tuota asiaa vaikka polliisilta, se tietää.
        Samalla se voisi vilkaista sellaista mopoakin joka kulkee 80 kmh, sellainen on nimittäin jo moottoripyörä ja vaatii moottoripyöräkortin ja tyyppikatsastuksen moottoripyöräksi. Niitä jos ei ole, niin onhan se pappasi kovin iloinen ja ylpeä touhutipastaan kun joutuu taas kuvettaan kaivamaan. Ja touhutipan ajokortin saantikin siirtyy ainakin vuodella eteenpäin. Siinäpä sitä sulle sitten lesoilun aihetta, luuserin alku!

        Anna hyvä mies poikien ajaa mopoilla. Minä kun olin nuori silloin 60 luvulla niin kyllä mekin pidettiin hauskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa ei vaadi moottopyörä korttia vaan kevytmoottoripyörä kortin..😂😂

        Näillä kortongista karanneillapa kun ei ole kumpaakaan!


    • Anonyymi

      Tuntuu että nämä maalliset lait ei koske noita lessuja rälläävät ja ajavat niin mopoilla ja talvella kelkoilla missä lystäävät. Mutta eiköhän niillekin vielä laki löydy.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe