Jos ostaa käytettynä macbookin ja mynissä on näitä esim. 2011 ja siitä ylöspäin olevia malleja niin kuinka vanhan sitä uskaltaa ostaa että se myös toimiikin pitkään eli että saa päivityksiä?
Macbookeista
8
1097
Vastaukset
- Anonyymi
uusimman mac os catalinan saa 2012 ja uudempiin koneisiin, joten siksi kai niitä 11 vuosimallin koneita myydäänkin pois hapantumastA. https://www.google.com/amp/s/www.macworld.com/article/3404520/macos-catalina-everything-you-need-to-know.amp.html
- Anonyymi
Tahnat niistä kannattaa vaihtaa ja pölyt puhdistaa, eli purkaa koko kone. Mutta voi olla hankalaa koska Apple ei jaa purkuohjeita eli service manuaaleja.
- Anonyymi
Näin siis Applen pihtailu kostautuu.
- Anonyymi
Onpa kummallista. Tuosta välistä on poistettu linkki paikkaan mistä saa huolto-ohjekirjoja Applen tuotteisiin.
Sisälsiköhän haittakoodia taikka -ohjelmia, vai louhiko bitcoinia.
- Anonyymi
En ostaisi kolma vuotta vanhempaa.
- Anonyymi
En ostaisi käytettyä koskaan. Teen Windowsilla rahaa niinpaljon että ostan uuden koneen tai pari, vuosittain!
- Anonyymi
Kyllä voi käytetyn Macin ostaa.
Mulla olis tässä myynnissä MacBook Air 2012 puoliväli malli ja on hyvässä kunnossa.
i5 prossu ja 128GT SSD kiintolevy, on nopea ja varmatoiminen, akku kestää vielä yli 3 h vaikka tiedoissa lukee että vaihda :)
Kaikki viimeisimmät päivitykset asennettu, siis Mojave käyttis ym.
Laturiin jouduin vaihtamaan pistokepään johdon koska se hapantuu kaikista, tilasin kiinasta ja tinasin paikalleen, hyvin toimii.
Myös prossun tahnat vaihdettu, helppo homma jos ei peukalo ole tietyssä paikassa :)
Jos kuka tarvii edullisen Macin niin tässä olis.
Mulla käytössä parikin Windows konetta ja jää tämän macin käyttö vähemmälle.
yhteyttä vois ottaa: [email protected].
ps todella siisti kone, ei naarmuja ei kolhuja, siis virheetön ....- Anonyymi
mutta käyttöjärjestelmäpäivitykset loppuu viimeistään ens vuonna, joten ser jätettä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 412428
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086