Oon siis 11 ja se on 14 ja en tiiä mitä ostaisin sille kun silllä on kaks pussii meikkejä tai kolme, lahjakortii en tiiä ku se on niin yleinen.. Sil on vaatteitaki mut se ei köytä ku ei se kai tykkää niistä. Se sai vähä aika sitte kaks kissanpentuu mut en vitti ostaa niille mutään koska se olis outoo. :( ne synttärit on 7 päivä heinäkuuta
Vastaukset 2
- Anonyymi
Joku itse tehty kortti olis kiva.
Ja lahjaks vois olla vaikka jotain hyvää suklaata. :)
(tiiän että tää on myöhässä :D) - Anonyymi
Sama päivä kun mul 7.7. Ja viä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202452Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401622Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6531066- 106993
- 71972
- 98926
- 48885
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk81749Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33736- 71718