Lettukahvilaa Seinäjoella?

Anonyymi

12

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se nyt olisi liikaa vaadittu että Suomen ruokamaakunnan pääkaupungissa saisi jotain tuoretta paikanpäällä tehtyä.

      Kyllä joka paikassa vain lämmitetään pakastetut ja jossain Puolassa tehdyt tuotteet mikrolla.

    • Anonyymi

      En tiedä, mutta artikkelin jutun kohteena olevassa paikassa, ainakin onnistuttu hyvin ympäristön ja idean kanssa. Täällä päin tuon kauniita olosuhteita on vaikeuksia hakea. Joko keskelle peltoa, tai Törnävänkartanon alue, tai hieman joustaen Vuorikosken leirintäalue. Tai jos oikein hullutellaan, joko Jouppiskan tai Hallilanvuoren laelle. Miksei muuten Jouppiskan laella ole ravintolaa, edes kesällä (ainakaan ennen ei ole ollut)? Sjoen näyttävimpiä paikkoja.

    • Anonyymi

      Jouppiskan juurella on jo ravintola josta ei saa kuittia koskaan.

      • Anonyymi

        Juurelta on paljon heikommat näköalat, kuin sieltä laelta. Laella oleva ruokapaikka/kahvila olisi varmaan vetävä oikein toteutettuna.


    • Anonyymi

      Lettuja on helppo pistää kotonakin ja on helppo pyöräyttää edullisesti.
      -vain viitsiä pitää ja pysähtyä hetkeksi sekä peukalo pitää olla kohillaan

      - laitas eit huuhaille jotka aikas vievät ja pysähdy joskus kotona

    • Anonyymi

      Miksi kodittomat vaativat aina palvelua, nämä jotka kotiaan virestavat eivätkä viihdy kotonaan, ovat niitä irtolaisia ?

      Elämä irtolaisena on surkiaaaa

      • Anonyymi

        Turha matkustaminenkin on juuri sitä kotisa vieroksuntaa, lähteä nyt lomalle sieltä-
        -voi heranlutunaa, kyllähän on kovaa kotona olo-


    • Anonyymi

      Maistuvat letut :

      Talo tehdään seinistä ja parruista,
      koti rakennetaan rakkaudesta ja unelmista.
      Onnea kotiin!

      Kukitettu olkoon tiesi,
      lämmin aina kotiliesi,
      lempi puhdas loppuun asti,
      sitä toivon hartahastai.
      Rakenna ja työtä tee
      niin työsi onnistuu,
      ja majastasi matalasta
      linna suuri valmistuu.

      Kupponen kuumaa siinä suukin sulaa !

    • Anonyymi

      Kahviloita seinäjoella on riittämiin ja aavekaupunki laajenee. Kerrostaloja ja rivitaloja rakennetaan. Myymättä jäävät. Aavekaupunki laajenee.

      • Anonyymi

        Onneksi kuitenkin muuttovoitto aluetta, toisin kuin moni muu kylä samalla alueella.
        Uudet asukkaat tarvii uusia asuntoja, hyvä kun on valinnan varaa.


      • Anonyymi

        Tätä oon miettiny minäkin viime aikoina. Pitääkö myydä talo maakunnasta ja siirtyä pääradan pysäkin viereen että arvo asunnossa säilyy. Nyt saattas saada vielä myytyä mutta miten on parin vuoden päästä.


    • Onneksi on suomen sisu ja raja kii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe