Nordic express oy

Anonyymi

En voi suositella kyseistä yritystä kellekkään. Ensinnäkin jos jotain vahingossa särjet niin se katsotaan heti tahallaan hajotetuksi ja korvaus otetaan suoraan työntekijän palkasta. Toisekseen palkat tulee miten sattuu tai ei sitten ei tule ollenkaan, tuntipalkka määräytyy johtajan päivittäisen mielialan mukaan josta kertoo myös sekin että työsopimukseen ei suostuta palkan määrää laittamaan. Yrityksellä toimintaa ainakin kuopiossa ja Etelä-Suomessa. Tämä vaikkapa varoituksena niille miehille koita näyttää rekrykoulutuksen kautta hakea kun valmiita ammattimiehiä ei enää töihin saa maineensa vuoksi.

93

11435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä fima autoista puutuu onneksi alkolukot.

    • Anonyymi

      Talouslukujen perusteella suosittelen. liikevaihto 3.9 miljoonaa, liikevaihto nousi 23.3 % ja liikevoitto oli 6 % Omavaraisuusaste 39.8 % ja nämä talousluvut oli vuodelta 2018 . Eli varsin hyvä firma kun talouslukuja katselee. Jos menee hyvin niin myös työntekijöillä menee hyvin. Edelliselle kirjoittajalle suosittelen suomenkielen opiskelua sillä alkolukot eivät puutuu. Lisäksi se on kuljettajien oma häpeä jos alkoholisteja on työtehtävissä.

      • Anonyymi

        Kyllä ei tuossa firmassa työntekijöillä mee kyllä hyvin. Ja eppäilen tältä vuodelta tulosten menevän miinukselle.. paska firma ja johtaja aika tuulella käyvä. Palkanmaksu ongelmia on todella paljon ja sitten ku sieltä lähtee pois töistä ni loppu tiliä ei saa pois kuulemma...


      • Anonyymi

        Olin Nordic expresissä renginä, join 2viikkoa ja heti tuli lopputili, en suositele, ei ole valkoihoisen paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin Nordic expresissä renginä, join 2viikkoa ja heti tuli lopputili, en suositele, ei ole valkoihoisen paikka.

        Nordic express on pilkuntarkka firma.


      • Anonyymi

        Olin työissa noin 2 vuotta,irtisanosin ,koska palkka jättetin maksmatta ja viimesta viela lopputili.Asia selvita palkkaturva.En suositele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin työissa noin 2 vuotta,irtisanosin ,koska palkka jättetin maksmatta ja viimesta viela lopputili.Asia selvita palkkaturva.En suositele.

        Palkkaturva hoitaa palkat ziinä tilanteessa jos yrityksen toiminta loppuu. Jos taas palkkoja ei yrityksestä saa maksuun, hoitaa palkat ammattiliitto. Liittoihin kuulumattomat saavat hakea rahansa itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palkkaturva hoitaa palkat ziinä tilanteessa jos yrityksen toiminta loppuu. Jos taas palkkoja ei yrityksestä saa maksuun, hoitaa palkat ammattiliitto. Liittoihin kuulumattomat saavat hakea rahansa itse.

        Juu, Loimaan liitosta on turha apua pyytää jos pomo heittäytyy hankalaksi. Loimaalta sanovat vaan, että koita nyt pärjätä. Ehkä saat palkkasi ulos, joskus. Hei hei, ja lyövät luurin korvaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin Nordic expresissä renginä, join 2viikkoa ja heti tuli lopputili, en suositele, ei ole valkoihoisen paikka.

        Ei kait ihme ku sait lopputilin jos joit jaks viikkoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nordic express on pilkuntarkka firma.

        Ggg


      • Anonyymi

        Talousluvuista viiš jos kusettaa jatkuvasti asiakkaita ja työntekijöitä joskus pää jää vetävän käteen kuten nyt Muutoksella hommat on loppu tämän vuoden 2020 loppuun mennessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, Loimaan liitosta on turha apua pyytää jos pomo heittäytyy hankalaksi. Loimaalta sanovat vaan, että koita nyt pärjätä. Ehkä saat palkkasi ulos, joskus. Hei hei, ja lyövät luurin korvaan.

        Asia hoitetu tuomion kauta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin Nordic expresissä renginä, join 2viikkoa ja heti tuli lopputili, en suositele, ei ole valkoihoisen paikka.

        Kuulemma puuhun ajamasi nuppi meni lunastukseen ja firma joutui maksamaan sun takia alvia 30000.. Perintä alkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kait ihme ku sait lopputilin jos joit jaks viikkoo

        Promilli ja,0, 5 ja mie ritun kanssa taataan että laukii


    • Anonyymi

      Oli se liikevaihto sitte vaikka 10miljoonaa euroa ni se ei muuta sitä tosiasiaa että siitä huolimatta se isäntä voi kieroilla velvollisuuksiensa kanssa, oon iha useamman suusta henkilökohtaisesti kuullut miten ei suostuta muun muassa työsopimukseen kirjaamaan tuntipalkan määrää ollenkaan, lisistä puhumattakkaan. Palkanmaksu yrityksessä pelaa sillä periaatteella että tosiaan jos pois tahdot lähteä niin lopputiliä ei saa pois millään, saati sitten edes työsuhteessa ollessa palkkojaan vaan ne maksetaan milloin sattuu ja mitä summia sattuu.

      • Anonyymi

        Aluehallintoviraston kautta joutuu hakemaan työtodistuksen, palkkalaskelmat, työtuntien ilmoitukset. Ja lopputiliä kuulemma oikeusteitse. Kaveri oli kyseisessä firmassa ja alkukevään aikana lähtenyt ainakin 6 henkilöä juurikin palkka epäselvyyksien takia.


    • Anonyymi

      Työntekijöitä ei arvosteta firmassa ollenkaan ja palkat tulee tosiaan miten sattuu. Kaikki jotka on sanonut itsensä irti täältä ovat joutuneet hakemaan loppu palkkansa palkkaturvan kautta. Johtajat kehuvat firmaa maasta taivaisiin haastattelussa mutta todellisuus on ihan toinen

      • Anonyymi

        Palkkaturva maksaa palkat vasta siinä vaiheessa kun yritys on mennyt konkurssiin. Ammattiliitto kyllä hakee palkkoja oikeusteitse niille jotka ammattiliittoon kuuluvat.


      • Anonyymi

        Joo totta. Tarkoitinkin että loppu palkkaasi et tule näkemään suoraan nordicin kautta vaan oikeus teitse.


    • Anonyymi

      Palkanmaksussa vakavia ongelmia. En voi suositella. Joka ikinen tili vajaa tai myöhässä. Puutteista joutuu huomauttamaan monta kertaa eikä siltikään välttämättä korjaannu.

    • Anonyymi

      Älkää hyvät ihmiset menkö ainakaan töihin tuohon firmaan... tai jos haluaa ongelmia palkan maksun kanssa ni sit.. taitaa olla tilitoimistokin manipuloitu tuohon kusetukseen mukaan

      • Anonyymi

        Todella hyvä firma, kottia saa kossupullon ostoon tarpeen mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella hyvä firma, kottia saa kossupullon ostoon tarpeen mukaan.

        Jo vuosia olet trollannut tälläkin palstalla näillä kossupullojen ja ryyppäämisen yhdistämisellä kuorma-autoalaan, eikö se ala jo tuntumaan tylsältä? Vai onko se sinusta niin hauskaa, että tosiaan harrastat tämän tyylistä "huumoria" sen takia? Lervo-jutut ei ilmeisesti naurata sinua itseäsikään enää vaan olet niillä häiriköinnin lopettanut. Ja höyrymakkara-ja kolitsihousujutut olet myös todennut itsekin olevan jo tylsiä.
        Yritä nyt keksiä jotain ihan uutta millä trollaat. Kyllä jollain uudellakin aiheella saat hakemaasi huomiota. Kaltaisiasi trollejahan ei saisi ruokkia, nyt toki teen kyllä itsekin sen virheen, mutta aina löytyy kommentoijia silti. Vaihda tyyliä, kyllä senkin jälkeen voit jatkaa trollaamista.


      • Anonyymi

        Nordic express oy on juoppojen ketkujen älykääpiöiden firma!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nordic express oy on juoppojen ketkujen älykääpiöiden firma!!

        Et näköjään pysty tyyliä vaihtamaan etkä trollaamistakaan pysty lopettamaan. No, huvinsa kullakin.


      • Anonyymi

        Nordic express oy on runkareiten firma, omin käsin onneen.


    • Anonyymi

      Taitaa nöösipojat täällä haukkua firmaa turhaan kun ei kärri osu laituriin

      • Anonyymi

        Se on firman vika kun ei kärri osu laituriin, silloin pitää ottaa neuvoa antava ryyppy.


    • Anonyymi

      Invatakseissa ja koulukyydeissä on ollut jo vuosia alkolukot mikä on kuljetusalan ammattilaisia naurattanut. Ajautuvatko kaikki alkoholistit ajamaan invatakseja ja koulukyytejä. Ilmeisesti maansiirtohommissa oleville ja kasettikuskeille pitäisi laittaa myös puhalluslaitteet autoihin. Oma kokemukseni on,että ainakin jakelutehtävissä olevat kuskit ovat asiakkaiden erityistarkailussa ja tiedän monta tapausta jossa asiakas on soittanut yritykseen ja väittänyt,että kuljettaja on nauttinut alkoholia ja kun sitten poliisi on suorittanut työnsä niin on todettu,että kuljettaja on ajokuntoinen niin alkoholin kuin huumausaineiden osalta,eli väärä ilmianto.
      Pääsääntöisesti nykyajan kuljettaja on tosi fiksu ihminen ja on tarkka näissä asioissa. Tällaiset uutisotsikot on harvinaisuuksia ja iltapäivälehtien tyypillistä lööppijuttua kun amerikan presidentti ei ole sinä päivänä lausunut jotain "viisasta"
      sosiaalisessa mediassa.

      • Anonyymi

        Pääsääntöisesti kaikkiin rahtiautoihin asennettava alkolukko, niin loppuu viinan kanssa läträäminen.


      • Anonyymi

        Kameli voi olla viikon juomatta, mut ei rekka-pentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsääntöisesti kaikkiin rahtiautoihin asennettava alkolukko, niin loppuu viinan kanssa läträäminen.

        Viimeinen kommentti oli taas alle arvostelukyvyn. Edesmennyt Lervo nimimerkki ei pysy haudassaan ja jaksaa vaan. Hyi häpeä. Mitä sitten tähän toiseen nimimerkkiin tulee ,että kaikkiin rahtiautoihin pitäisi asentaa alkolukko.
        Tarkoittaako hän koko kuljetusalaa vai ainostaan runkoliikenteen rahtiautoja?
        Koko esitys on täysin järjetön. Miten luulet että alalle saadaan nuoria alalle kiinnostuneita ihmisiä miehiä ja naisia jos ensimmäisenä epäillään ,että he ovat kaikki alkoholisteja tai huumeiden käyttäjiä ja siksi kaikkiin kuorma-autoihin pitää asentaa alkolukot. Tiedätkö sitä,että osalla lääkäreistä on alkoholi-ongelma kun työ on niin uuvuttavaa. Lääkärille kun ei voi asentaa alkolukkoa niin hän saattaa olla juuri se henkilö joka hoitaa sinun vaivojasi kun sinulle itsellesi sattuu jokin tapaturma.DDR eli Saksan demokraattinen tasavalta kontroloi kansalaisiaan todella hyvin. Veli valvoi veljeänsä,miten kävi muuri kaatui. Suomalainen kuljettaja hoitaa työnsä hyvin ja on särmä ja on aina ajoissa työpaikalla eikä turhia sairastele joten vanha kunnon talvisodanhenki on vielä täysissä voimissa. Ja tuo viinan merkitys on vähentynyt vuosi vuodelta. Suuri osa nuorisosta ei käytä päihteistä nykyään juuri ollenkaan. Tämän olen itsekin huomannut viikonloppuisin.Ei ole mitään kaljakassi porukoita.


    • Anonyymi

      Taas joku vanhoillis-lestadiolainen mölytorvi tekee tikusta asiaa. Ihan viranomaistaholta eli poliisista on kerrottu ,että ammattiliikenne Suomessa saa puhtaat paperit kun kyseessä on ammattiliikenne ja alkoholi. Suomalainen ammattikuljettaja ei ajele humalassa. Suomalainen ammattikuljettajat/yrittäjät on vaatinut ihan viime aikoina lisää valvontaa tienpäälle. Lisää teknisiä ratsioita ja lisää puhallusratsioita unohtamatta työajan seurantaa .
      Kun viranomaiset hoitavat oman työnsä niin kuljetusala puhdistuu kaikista "alan pilaajista" ja se jos mikä on hyvä asia koko kuljetusalle. Saadaan taksat kohdilleen ja kaikilla on normi 8-9 tuntinen työpäivä. Hyvä homma,vai mitä?Silloin myös nuoret raittiit ja reippaat ihmiset tulevat alalle. Yes!!!!

      • Anonyymi

        Kyllä alkolukko pitää olla k-autoissa pakollinen, niin kuin turvavyöt, muuten ajellaan kaffeessa tosi paljon.


      • Anonyymi

        Kyllä kuljetusala saa olla tyytyväinen, että virkavallan resursseja valvontaan on pienennetty. Sen verran suurta ja järjestelmällistä on työ-ja lepoaikojen rikkominen, piirtureilla kikkailu, ylinopeuksien ajo, puutteelliset kuormansidonnat ym, että jos niitä kunnolla valvottaisiin, oli alalla paljon lisää työpaikkoja korttinsa rikkeiden johdosta menettäneiden ansiosta. Toisaalta myös jokapäiväiset rekkojen kaatumiset ja niiden nostotöiden aiheuttamat kiertoteiden määrät vähenisi selvästi.


    • Anonyymi

      Juu hoitavat päin p...…. kaiken.

      • Anonyymi

        Nordic expressiä voin suositella ainoastaan luusereille.


    • Anonyymi

      Kahdesti olen tämän firman työhakuilmoitukseen vastannut, kummallakaan kerralla ei minkäänlaista vastausta, ei edes kiitosta mielenkiinnosta ja ei pitäisi olla pätemättömyydestäni kiinni. Ihme lafka, enpä taida enää hakea näiden kirjoitusten perusteella.

    • Anonyymi

      Hyvä kirjoittaja 10.9 . Kerrankin asiallinen kirjoitus kaiken joutavan päiväisen länkytyksen joukossa. Asiallinen kirjoitus jossa puhuttiin ainoastaan todellisia kokemuksia kyseisestä yrityksestä. Asiallinen mielipide johon jokainen lukija voi
      samaistua. Kirjoitukset ovat menneet tällä keskustelufoorumilla todella huonoon suuntaan viimeisen vuoden aikana. Todelliset kuljetusalan ammattilaiset ovat poistuneet kokonaan ja kaikenmaailman niin sanotut omasta mielestä pro-ammattilaiset kirjoittelevat mitä sattuu vaikka ei kuorma-auto korttia edes löydy taskusta..

      • Anonyymi

        Niimpä, miksi täällä foorumilla panetellaan rehellistä kuljetusyritystä ilman mitään evidenssiä mistään rikkeistä?

        Pistäkääpä itse firma pystyyn.

        t. oikea pro-ammattilainen


    • Anonyymi

      Joo tätä kusetusfirmaa päin ei kannata edes kusta. Ei mitään vastuuta kuljettajista/kalustosta, palkkakin on mitä Janne sattuu antamaan. Tunneista viis. Haistakaa vittu Nordic.

    • Anonyymi

      Nordicissa ajetaan melkein yötäpäivää.

      • Anonyymi

        Näinhän asioiden pitää mennä eli ajetaan yötä päivää. Se on ainoa tapa jolla kuorma-auto tuottaa yrittäjälle jotain. Parkissa seisova auto ei tuota mitään aiheuttaa vain kuluja.
        3 -vuorossa kuskin vaihto lennossa bussipysäkillä tai huoltoasemalla. Digipiirturi pitää huolen siitä ettei kuskit ylitä lakiin kirjattua ajoaikaa.Viranomainen liikenteessä valvoo ,että näin myös toimitaan. Jos Nordic express on onnistunut luomaan onnistuneen konseptin ja tällainen
        "yötä päivää " ajaminen on arkipäivää niin onneksi olkoon. Moni kuljetusyrittäjä on pyrkinyt
        saamaan ajoneuvot 24 h ajotehtäviin siinä onnistumatta,koska aikataulutus asiakkaiden kanssa
        on haastellinen asia. Tiedän kyllä monta Valion meijerin ajossa olevaa maidonkeräilyautoa jotka ajavat pysähtymätöntä 3-vuoroa,mutta siellä kuskit toimivatkin ihan itsenäisesti ja asiakkaista eli maatiloista riippumatta,koska hoitavat hommat vähin äänin oli päivä tai yö oli isäntä tai emäntä hereillä tai nukkumassa..


    • Anonyymi

      juu.ei kannata mennä.itekkin odottelen saatavia.kai ne on oikeuden kautta haettava

    • Anonyymi

      nyt ,haetaan kärijien kautta palkkoja ja lomarahoja

    • Anonyymi

      Virolaisia taitaa olla paljon töissä, ainakin mitä on nähnyt riksussa hallin pihassa eestikilpisiä henkilöautoja. Valot ei taida palaa kaikki yhdessäkään kuljetusyksikössä ja aina tuntuu kiire olevan

      • Anonyymi

        Viropoika ei narise palkoista toisinkuin Suomipoika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viropoika ei narise palkoista toisinkuin Suomipoika.

        Vironpoika ei aja tarjoushintaan ainakaan pääkaupunkiseudulla. Palkka pitää olla kohdillaan. Moni on palanut Viroon,koska kuskin palkat ovat kuulema"hyvällä" tasolla kuten he asian ilmaisevat lisäksi Viro palkitsee lapsiperheitä jo 2:sta lapsesta saa lapsilisää Virossa 500 eur/kk
        (kampanja jolla valtio pyrkii parantamaan syntyvyyttä maassa) Houkuttimia on monenlaisia ja ainakaan pääkaupunkiseudulla Viro-poika ei ole ALE-miäs. Mikä on hyvä asia. Sama liksa kaikille kun hommat hoidetaan mallikkaasti.


    • Anonyymi

      Firma joka sopii hyvin laskutaidottomille kakkapyllyille.

      Suosittelen tämän viestin lukijaa reipastumaan ja ryhtymään luottamusmieheksi - pistät firman kuntoon, tervehdytät kuljetusalaa ja vastaanotat kunnioitusta kavereilta.

    • Anonyymi

      Rekkojen pitää saada huilata välillä ei kestä mitään leemaans ajoja, paitsi Scaniat!

      • Anonyymi

        Rekka-kuskien pitää saada juoda välillä, ei kukaan kestä aina selvinpäin.


    • Anonyymi

      Vahingon sattuessa palkasta periminen on sitä paitsi laitonta. Jotta työnantaja saa alkaa periä työntekijän palkasta korvauksia, se edellyttää käräjäoikeuden päätöstä. Ja siinä tapauksessa työnantajalla on oltava vedenpitävä näyttö työntekijää vastaan. Ellei ole, niin silloin AINA työnantaja korvaa vahingot omasta pussistaan.

      • Anonyymi

        Kyllä kyllä. Onhan nämä asiat opiskeltu direktiivipäivillä. Mutta miten tämä vahinkoasia liittyy
        mitenkään käytyyn keskusteluun joka keskittyi siihen,että rekkakuskien pitää juoda välillä, ei kukaan kestä selvinpäin. Kyllä kaikille on päivänselvää,että jos maistissa ajetaan niin lasku tulee
        kaikkien oikeustaistojen jälkeen sille alkoholisoituneelle kuskille joka taas on todennäköisesti maksukyvytön luuseri. Eli loppupeleissä kaikki vahingot maksaa me tavalliset kiltit raittiit vakuutusten ottajat korotettuina vakuutusmaksuina. Näin se menee valitettavasti. Edellinen kirjoittaja on päiväunissa elämää viettävä Puppe joka ei ymmärrä sitä ettei sentään kaikkea voi maksattaa työnantajalla. Myös työntekijällä on velvollisuuksia olla esim. työssä lakisääteisesti ajokunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyllä. Onhan nämä asiat opiskeltu direktiivipäivillä. Mutta miten tämä vahinkoasia liittyy
        mitenkään käytyyn keskusteluun joka keskittyi siihen,että rekkakuskien pitää juoda välillä, ei kukaan kestä selvinpäin. Kyllä kaikille on päivänselvää,että jos maistissa ajetaan niin lasku tulee
        kaikkien oikeustaistojen jälkeen sille alkoholisoituneelle kuskille joka taas on todennäköisesti maksukyvytön luuseri. Eli loppupeleissä kaikki vahingot maksaa me tavalliset kiltit raittiit vakuutusten ottajat korotettuina vakuutusmaksuina. Näin se menee valitettavasti. Edellinen kirjoittaja on päiväunissa elämää viettävä Puppe joka ei ymmärrä sitä ettei sentään kaikkea voi maksattaa työnantajalla. Myös työntekijällä on velvollisuuksia olla esim. työssä lakisääteisesti ajokunnossa.

        Niin rattijuoppo kyllä on se sankari joka maksaa koko lystin. Hän korvaa työnantajalle aiheutetut vahingot ja se on niin todella juurikin oikein kuin vain voi olla.
        Miksi tällaisissa tapauksissa työnatajan edes pitäisi esittää vedenpitävää näyttöä jos alkometri ja tarkuusmittari/verikoe on jo todistanut heti alkuunsa ,että kyseessä on läpi
        mätä P..ska ihminen joka ei edes hallitse omaa elämäänsä edes töitä tehdessä.
        Jossain se raja menee mitä työnantajalta voi vaatia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin rattijuoppo kyllä on se sankari joka maksaa koko lystin. Hän korvaa työnantajalle aiheutetut vahingot ja se on niin todella juurikin oikein kuin vain voi olla.
        Miksi tällaisissa tapauksissa työnatajan edes pitäisi esittää vedenpitävää näyttöä jos alkometri ja tarkuusmittari/verikoe on jo todistanut heti alkuunsa ,että kyseessä on läpi
        mätä P..ska ihminen joka ei edes hallitse omaa elämäänsä edes töitä tehdessä.
        Jossain se raja menee mitä työnantajalta voi vaatia.

        No taas saatiin luotua mielikuvaa kuskista joka painaa pitkää päivää umpikännissä.
        <näin oli 1960-70 luvuilla. <Silloin perjantaisin korkattiin kossupullo heti työpäivän päätteeksi. Ei ollut omaa henkilöautoja ja askel suuntasi kohti yleistä saunaa esimerkiksi Helsingissä Kallion kaupungiosaan. Silloin oli silloin ja tuohon aikaan ei 50 vuotias kuski ollut enää vedossa. Sairaseläke kolkutti ovella tai sitten joku kevyempi työ oli jo kiikarissa.
        Sellainen kevyempi työ,että kun eläkkeelle pääsi niin eläke oli todella surkea.Siellä niitä nyt Hurstin ja seurakuntien leipäjonoissa piisaa. Suurin osa on jo kuollut. Ei ole kuskin elämä helppoa ja alkoholi tekee siitä vielä vaikeamman. Ja tämä tarina on ihan tosi sillä olen seurannut sivusta tätä elämäntapaa jo 37 vuotta ja vielä 9 vuotta vähintään olen mukana kuvioissa.Itse olen ollut ajoissa viisas ja hoitanut asiani hyvin. Mutta näin se menee...elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyllä. Onhan nämä asiat opiskeltu direktiivipäivillä. Mutta miten tämä vahinkoasia liittyy
        mitenkään käytyyn keskusteluun joka keskittyi siihen,että rekkakuskien pitää juoda välillä, ei kukaan kestä selvinpäin. Kyllä kaikille on päivänselvää,että jos maistissa ajetaan niin lasku tulee
        kaikkien oikeustaistojen jälkeen sille alkoholisoituneelle kuskille joka taas on todennäköisesti maksukyvytön luuseri. Eli loppupeleissä kaikki vahingot maksaa me tavalliset kiltit raittiit vakuutusten ottajat korotettuina vakuutusmaksuina. Näin se menee valitettavasti. Edellinen kirjoittaja on päiväunissa elämää viettävä Puppe joka ei ymmärrä sitä ettei sentään kaikkea voi maksattaa työnantajalla. Myös työntekijällä on velvollisuuksia olla esim. työssä lakisääteisesti ajokunnossa.

        Ei ole kyse mistään päiväunissa elämisestä vaan kylmän raaka fakta. Ellei ole vedenpitävää näyttöä, maksaja on työnantaja.


    • Anonyymi

      Ei näillä ainakaan kaluston huolto pelaa, ei taida olla yhtään kuljetusyksikköä missä palaisi kaikki valot niinkuin kuuluu

    • Anonyymi

      Nordic express oy on ilmeisesti jotenkin johtava kuljetusliike Suomessa. Olen 16 v
      nuori miehen alku ja iskä sanoi ,että kannattaa seurata Suomi 24 kirjoitteluja,koska sieltä saa selkeän kuvan siitä mitä kuljetusala on Suomessa oikeasti. Kuulema pitää
      oppia erottamaan "jyvät akanoista" kirjoituksista. No on niin vähän kokemusta etten
      vielä osaa sellaista välttämättä tehdä. Mutta kova into on kuljetusalalle kun tuota
      lukuintoa ei ole. Olen enemmän tekijämiehiä ja kun amis on käyty ja kun työpaikka löytyy niin kyllä hommat hoidan särmästi ja auto on timmissä kunnossa. Sen verran
      olen negatiivisten kirjoitusten perusteella ymmärtänyt,että näitä perushommia kannattaa vältellä. Niissä töissä näyttää syntyvän vain elämään kyllästyneitä alkoholisteja.
      Posti ,pakettijakelu ja leipomot jne. Eli pyrin erikoistumaan heti alunalkaen sillä en ole mikään luuseri vaan aidosti alasta kiinnostunut nuori. Joka haluaa pärjätä elämässä.

      • Anonyymi

        Hyvä juttu ja ja hyvä asenne työntekoon pojalla. Nimenomaan kuljetusalalla pitää olla
        mieli avoinna aina uusille haasteille ja vaativammille työtehtäville. Pitää nähdä vaivaa sen eteen ,että saavuttaa jotain uutta omalla alalla. Kun kuljetustehtävät ei ole sitä tylsää peruskauraa niin motivaatio pysyy työssä hyvällä tasolla. Ja mikä parasta näissä "hyvissä duuneissa myös palkka on yleensä parempi ja kalusto laadukasta".
        Sitten tälle luuseriporukalle isällinen neuvo. Suomalainen mies elää keskimäärin 78-vuotiaaksi.
        Jos 18 vuotiaana aloittaa noudattamaan näiden luusereiden elämänohjetta "miksi tehdä
        töitä kun Siwasta saa kaljaa" Kyllä on keskitysleirimeininki jos 60 vuotta juo sitä halvinta olutta
        ja "nauttii elämästä" on ainakin hel...tin tylsä elämä jos mitään muuta ei ole !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä juttu ja ja hyvä asenne työntekoon pojalla. Nimenomaan kuljetusalalla pitää olla
        mieli avoinna aina uusille haasteille ja vaativammille työtehtäville. Pitää nähdä vaivaa sen eteen ,että saavuttaa jotain uutta omalla alalla. Kun kuljetustehtävät ei ole sitä tylsää peruskauraa niin motivaatio pysyy työssä hyvällä tasolla. Ja mikä parasta näissä "hyvissä duuneissa myös palkka on yleensä parempi ja kalusto laadukasta".
        Sitten tälle luuseriporukalle isällinen neuvo. Suomalainen mies elää keskimäärin 78-vuotiaaksi.
        Jos 18 vuotiaana aloittaa noudattamaan näiden luusereiden elämänohjetta "miksi tehdä
        töitä kun Siwasta saa kaljaa" Kyllä on keskitysleirimeininki jos 60 vuotta juo sitä halvinta olutta
        ja "nauttii elämästä" on ainakin hel...tin tylsä elämä jos mitään muuta ei ole !

        Miksi lähteä orjaksi, kun Siwasta saa kaljaa"


      • Anonyymi

        Muista että tessin mukaista palkkaa et tule saamaan! (Tes sisältää muutakin kuin tuntipalkan)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista että tessin mukaista palkkaa et tule saamaan! (Tes sisältää muutakin kuin tuntipalkan)

        Kun tekee kirjallisen työsopimuksen kuten ihmisen pitää tehdä niin siihen kirjataan kaikki
        lisät mitä kuulukin saada Ja paras ratkaisu on se ,että noudatetaan periodipalkkausta jossa 2 viikon työjaksot,jos tunnit eivät tule täyteen niin siitä huolimatta saa täyden kuukausipalkan. Ruokaraha/päiväraha verottomana kuten kuulukin saada. >Näin toimitaan hyvissä työpaikoissa. Näissä työpaikoissa ei porukka vaihdu. Mahdollisuus saada unelmaduuni toteutuu kun joku vanha karpaasi jää eläkkeelle. Unelma toteutuu kun pitää silmät ja korvat auki ja tarttuu heti tilaisuuteen kun sellainen osuu kohdalle. Näitä vapautuvia työtehtäviä ei kuuluteta toreilla eikä turuilla ne menevät ilman mainostamista.
        Tosin tällaisiin yrityksiin valitaan ainoastaan tekijämiehiä ja naisia jossa jokainen hoitaa
        omat hommansa mallikkaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tekee kirjallisen työsopimuksen kuten ihmisen pitää tehdä niin siihen kirjataan kaikki
        lisät mitä kuulukin saada Ja paras ratkaisu on se ,että noudatetaan periodipalkkausta jossa 2 viikon työjaksot,jos tunnit eivät tule täyteen niin siitä huolimatta saa täyden kuukausipalkan. Ruokaraha/päiväraha verottomana kuten kuulukin saada. >Näin toimitaan hyvissä työpaikoissa. Näissä työpaikoissa ei porukka vaihdu. Mahdollisuus saada unelmaduuni toteutuu kun joku vanha karpaasi jää eläkkeelle. Unelma toteutuu kun pitää silmät ja korvat auki ja tarttuu heti tilaisuuteen kun sellainen osuu kohdalle. Näitä vapautuvia työtehtäviä ei kuuluteta toreilla eikä turuilla ne menevät ilman mainostamista.
        Tosin tällaisiin yrityksiin valitaan ainoastaan tekijämiehiä ja naisia jossa jokainen hoitaa
        omat hommansa mallikkaasti.

        Viimeaikoina kuljetusliikelle orjaksi lähtiöitä on aika vähän!


    • Anonyymi

      Kohtapa tämä puulaaki on konkurssissa. Autot ei tahdo kulkea ilman polttoainetta..

      • Anonyymi

        Hieno homma. Sehän se on jokaisen peruskansalaisen päätavoite olla vahingoniloinen
        toisen suomalaisen pärjäämisestä. Ja jos ei ole pärjännyt niin aina vain parempi juttu.
        Jos sinäkin vahingoniloinen pask...inen keskittyisit ihan oman elämän hallintaan ja itse hoidat hyvin elämäsi haasteet jotka eteesi tulee ( ja niitä tulee kun riittävän kauan elää) niin hyvä niin.
        Ei kannata ilakoida toisen suomalaisen menestymisestä. Vanhan kansan sanonta " Asioilla on tapana järjestyä" pitää tässäkin yhteydessä taatusti paikkansa. Konkurssi ei ole kuoleman tuomio vaan mahdollisesti uuden alku. Amerikassa konkurssi on normi juttu ja pidetään normaalina asiana. Jokainen menestyvä yrittäjä on tehnyt ainakin yhden konkurssin.Se on niitä harvoja asioita Amerikasta mitä täälläkin kannattaisi arvostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno homma. Sehän se on jokaisen peruskansalaisen päätavoite olla vahingoniloinen
        toisen suomalaisen pärjäämisestä. Ja jos ei ole pärjännyt niin aina vain parempi juttu.
        Jos sinäkin vahingoniloinen pask...inen keskittyisit ihan oman elämän hallintaan ja itse hoidat hyvin elämäsi haasteet jotka eteesi tulee ( ja niitä tulee kun riittävän kauan elää) niin hyvä niin.
        Ei kannata ilakoida toisen suomalaisen menestymisestä. Vanhan kansan sanonta " Asioilla on tapana järjestyä" pitää tässäkin yhteydessä taatusti paikkansa. Konkurssi ei ole kuoleman tuomio vaan mahdollisesti uuden alku. Amerikassa konkurssi on normi juttu ja pidetään normaalina asiana. Jokainen menestyvä yrittäjä on tehnyt ainakin yhden konkurssin.Se on niitä harvoja asioita Amerikasta mitä täälläkin kannattaisi arvostaa.

        Nämä epätervettä kilpailutilannetta harjoittavat yritykset pitäisikin saada markkinoilta pois!


    • Anonyymi

      Tuo on totta!

    • Anonyymi

      Arvostusta ja kunnioitusta työntekijöitä kohtaa kuvaa hyvin toimitusjohtajan paluu ulkomailta jossa olisi pitänyt jäädä karenssiin covid- 19 viruksen vuoksi. Mutta ei hän meni heti töihin altistaen kymmeniä ihmisiä.

      • Anonyymi

        Ei nuha tartu yksin toimistossa.


    • Anonyymi

      Nordic expressillä on ihmeen paljon alkoholistia töissä.

      • Anonyymi

        Alkoholistien kokoontumispaikka.


    • Anonyymi

      Vieläkun uudet kuljetussopimukset(terminaalin purku/lastausongelma) ja mahdollinen covid-19 karanteenin väliinjättäminen TJ:ltä. Alkaa tietyt isohkot asiakkaat toivottavasti puuttua pikaisesti asiaan!! Vai onko se vain hinta joka määrää..

    • Anonyymi

      Olisinpa lukenut nämä jutut ennenkuin tonne töihin meni.

      • Anonyymi

        Älä kanna huolta ,hyvä juttu ,että tulit juuri tähän firmaan töihin. Entiset luuserit ja vätykset mustamaalaavat ajankuluksi . Mitä sillä on tekemistä töiden kanssa jos toimitusjohtaja hoitaa omia hommiaan siellä ylhäisessä yksinäisyydessä omassa toimistossaan ypöyksin vaikka olisikin tullut jostain reissulta olisi covid-19 karanteenissa. Ei sellainen karanteeni sentään työntekoa kiellä. Ihmiskontaktit on vain kielletty. Raha on aina se asia joka puhuu. Jos hinnoista on sovittu niin myös asiakkaat ymmärtävät ongelmat,sillä hekin kumartavat rahaa yli kaiken.Silloin joustetaan ja vielä lisää joustetaan jos kuitenkin säästöä syntyisi.
        Sellainen on rahanmahti halusimme tai emme. näin mennään kun sosialistinen kansantalous ei meille suomalaisille kelvannut vaikka Neuvostoliitto sitä meille tarjosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kanna huolta ,hyvä juttu ,että tulit juuri tähän firmaan töihin. Entiset luuserit ja vätykset mustamaalaavat ajankuluksi . Mitä sillä on tekemistä töiden kanssa jos toimitusjohtaja hoitaa omia hommiaan siellä ylhäisessä yksinäisyydessä omassa toimistossaan ypöyksin vaikka olisikin tullut jostain reissulta olisi covid-19 karanteenissa. Ei sellainen karanteeni sentään työntekoa kiellä. Ihmiskontaktit on vain kielletty. Raha on aina se asia joka puhuu. Jos hinnoista on sovittu niin myös asiakkaat ymmärtävät ongelmat,sillä hekin kumartavat rahaa yli kaiken.Silloin joustetaan ja vielä lisää joustetaan jos kuitenkin säästöä syntyisi.
        Sellainen on rahanmahti halusimme tai emme. näin mennään kun sosialistinen kansantalous ei meille suomalaisille kelvannut vaikka Neuvostoliitto sitä meille tarjosi.

        Nordic express oy on hywä talo👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nordic express oy on hywä talo👍

        Miksi Nordic expressissä ei saa ajaa km-palkalla?


    • Anonyymi

      Taitaa asiakkaat poistua muihin firmoihin pikkuhiljaa..

      • Anonyymi

        Eikös tämä paska oo kaatunut?


    • Anonyymi

      Nordic Express Oy (2429697-7) liikevaihto oli 3,9 miljoonaa euroa 2018 ja työllisti - henkilöä. Liikevaihto nousi 23,3 %. Liiketoiminnan voitto oli 234 000 euroa ja liikevoittoprosentti oli 6,0 %. Yhtiön omavaraisuusaste oli 40 %.

      • Anonyymi

        Niin, vuonna 2018. Jännä, ettei ole uudempia tarjolla? Tästä eteenpäin kuitenkin mittava lista erinäisiä maksuhäiriömerkintöjä ja protesteja. Myöskin kymmenien työntekijöiden lopputilit jätetty täysin korvaamatta. Alihankkijoille useita satoja tuhansia pystyssä. Vakuuttavaa liiketoimintaa! Harmi niiden suhteen, kenen ajoja tämä yritys vielä ajelee, että tällaiset puulaakifirmat vie myös heidän maineensa. Onneksi tämä firma alkaa viimein olemaan jo tiensä päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, vuonna 2018. Jännä, ettei ole uudempia tarjolla? Tästä eteenpäin kuitenkin mittava lista erinäisiä maksuhäiriömerkintöjä ja protesteja. Myöskin kymmenien työntekijöiden lopputilit jätetty täysin korvaamatta. Alihankkijoille useita satoja tuhansia pystyssä. Vakuuttavaa liiketoimintaa! Harmi niiden suhteen, kenen ajoja tämä yritys vielä ajelee, että tällaiset puulaakifirmat vie myös heidän maineensa. Onneksi tämä firma alkaa viimein olemaan jo tiensä päässä.

        Fenno loppu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fenno loppu?

        Mutta se on mahdollisesti myös uuden alku. Pitää muistaa ,että resursseja vapautuu ja täten avautuu uusia mahdollisuuksia kilpailukykyiseen logistiikan hallintaan aivan uusilla alueilla. Aina moititaan yrittäjää eteenkin kuljetusyrittäjää. Hän on riisto porvari häikäilemätön ihminen joka ei anna mitään arvoa työntekijälle sillä työntekijä on aina epärehellinen luuseril, silti totuus on nyt ja tulevaisuudessa : Työntekijä on jokaisen yrityksen tärkein voimavara. Jokainen yrittäjä sellainen rehellinen ymmärtää tämän perustotuuden ja arvostaa suuresti sellaisia hyviä työntekijöitä jotka tekevät innolla omaa työtään jotta firma menestyisi mahdollisimman hyvin ja pärjäisi kovassa kilpailussa kuljetusalalla.


    • Anonyymi

      Tämä yritys on nyt toukokuussa 2021 asetettu konkurssiin. Velkojina useita pieniä ja suurempia. Kaikesta voi päätellä että tämän yrityksen johtaja johti monia harhaan ja toiminta tarkoituksen mukaista. Malli siitä kuinka haukata liian iso pala kun taidot ei riitä. Saa nähdä mitkä tahot saavat korvauksen ja saako yrityksen johtaja minkäänlaista toimintakieltoa tai tuomiota selkeästi tahallisesta ja harkitusta toiminnasta.
      Itse veisin saunan taakse tällaisen säälittävän hyväksikäyttäjän, kun tai jos on ensin saanut korvausvastuuta kärsiä niin että menettää itseltään myös kaiken.

    • Anonyymi

      Johtaja kusetti kaikkia yhteistyö tahoja. Jatkaa uraansa valitettavasti toisen kuljetusliikkeen toiminnassa

    • Anonyymi

      Lisätietoja tästä?

    • Anonyymi

      🖕Kuljetus Perhonen Oy

    • Anonyymi

      Sama meininki jatkuu perhosen leivissä kyseisen ihmisen ansiosta. Kuskeja ajatetaan ympäri vuorokauden ajo ja lepo ajoista välittämättä.

      • Anonyymi

        Onneksi saa ajaa km-palkalla.


      • Anonyymi

        Ei enää sielläkään. Janne-poika lähti linnareissulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei enää sielläkään. Janne-poika lähti linnareissulle!

        Onko tästä lisätietoa?☝️


    • Anonyymi

      Näkyy herra olevan nykyään postnordilla aluepäällikkönä etelä-Suomessa

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?

      Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt
      Tanssii tähtien kanssa
      74
      1862
    2. Taas poistuu ABC, nyt Salossa

      Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on
      Maailman menoa
      113
      1722
    3. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

      Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      252
      1295
    4. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

      Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      240
      1267
    5. Millainen luonne sinä olet?

      Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä
      Ikävä
      185
      1236
    6. Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen

      kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.
      Ikävä
      45
      1117
    7. Mukavaa maanantai päivää

      Hyvää huomenta. 🐺❄️⚜️☕🧡
      Ikävä
      212
      1064
    8. Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...

      ...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös
      Maailman menoa
      293
      942
    9. Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle

      "Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm
      Maailman menoa
      221
      920
    10. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

      Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      56
      807
    Aihe