T:mi Sakke Lehtonen Kaarina

Anonyymi

Tästä autokorjaamosta kokemuksia?

16

4737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä vaan vie mitään. Lähtee autosta osat matkaansa.

      • Anonyymi

        Siis varkaat vie korjaamon pihasta. Ja kaikki autot ei seiso korjaamon pihalla vaan läheisellä parkkipaikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis varkaat vie korjaamon pihasta. Ja kaikki autot ei seiso korjaamon pihalla vaan läheisellä parkkipaikalla.

        Tämä selvisi sillä kun autoista kysyin niin ne oli purkuautoja joita korjattiin ja auton osia oli maalaamossa. Itselle on tullut selväksi että Lehtonen on helkkaristi halvempi kuin veho ja samoja original osia käyttävä korjaamo. Lisäksi pystyy lukemaan sähköisen huoltokirjan(valtuutettu korjaamo).
        Huoltaa mieluiten mersuja!
        Itse suosittelen 6/5 ja lisäksi nopeus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä selvisi sillä kun autoista kysyin niin ne oli purkuautoja joita korjattiin ja auton osia oli maalaamossa. Itselle on tullut selväksi että Lehtonen on helkkaristi halvempi kuin veho ja samoja original osia käyttävä korjaamo. Lisäksi pystyy lukemaan sähköisen huoltokirjan(valtuutettu korjaamo).
        Huoltaa mieluiten mersuja!
        Itse suosittelen 6/5 ja lisäksi nopeus.

        Varastaa kaiken minkä irti lähtee.
        Älä ikinä vie autoasi sinne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä selvisi sillä kun autoista kysyin niin ne oli purkuautoja joita korjattiin ja auton osia oli maalaamossa. Itselle on tullut selväksi että Lehtonen on helkkaristi halvempi kuin veho ja samoja original osia käyttävä korjaamo. Lisäksi pystyy lukemaan sähköisen huoltokirjan(valtuutettu korjaamo).
        Huoltaa mieluiten mersuja!
        Itse suosittelen 6/5 ja lisäksi nopeus.

        Mikä nopeus? 2,5kk eikä autoa näy😂


    • Anonyymi

      Kallis paikka. Ei enään ikinä. T: MB mies

    • Anonyymi

      MB Autoservice Oy näyttäisi olevan saman herran firman nimi nyt.

    • Anonyymi

      Täysin mulkku jätkä, mersust levis laatikko muutama vuos sit ja lupas hakee auto ja korjata, mitään ei ikinä tapahtunu joten lähti muualle korjattavaks, nyt myyny 3 autoa pilkkahintaa ja lupas mulle myydä hyvän auton halval.. 2,5kk odottanu ja viikost toisee mitä ihmeempiä selityksiä miks autoa ei saa, nyt ei oo enää viikkoon vastannu😂eli täys mulkku

    • Anonyymi

      Juu ei kannata sinne viedä, kokemusta on!!

    • Anonyymi

      Ei auta firman nimen vaihto jos sama tyyppi on puikoissa😂eli samaa paskaa eri nimellä

    • Anonyymi

      Jui samaa kuullu kaverilta et reisille meni korjaus, eikä mikään pidä paikkaansa mitä lupaa.. Itellä ei kokemusta mut tätä ketjuu ku seuraa ni en mä ainakaa sinne mitään vie.. Oisko siks nimi vaihtunu ku kaikki tunsi jo nimen sakke lehtonen?

    • Anonyymi

      Fiilaten ja höyläten

    • Anonyymi

      Huijari. Älkää missään nimessä viekö autojanne tälle tyypille. Toimii nykyään ilmeisesti Piikkiössä. Väittää kirkkain silmin vaihtaneensa uusia osia autoon mutta ajan kuluessa paljastuu, että näin ei tosiaan ole.

    • Anonyymi

      Kaveri on ehkä vähän omalaatuinen. Mutta tietää kyllä mersuista kaiken. Joskus on vähän kyllä kestänyt korjaukset. Mut sit taas joskus auto korjataan heti kuntoo kun ilmoittaa että on kiire. Eipä kertaakaa ole takasin tarvinnut viedä saman vian takia. Ja kyllä joka kerta on uusia osia laitettu. Kaverillahan käy varaosa auto pari kertaa pihassa kääntymässä. Auto jätti kerran tielle soitin sakkelle. Ei menny kun 30min ni sakken tilaama hinuri tuli. Ja mentiin sakken hallille ja siellä odotti mulle vara auto. Iso 👍👍 hänelle

    • Anonyymi

      En kyllä enää koskaan tälle herralle autoani vie. Väittää vaihtaneensa uusia osia, vaan todellisuudessa ei näin ole
      Öljyvuotoja tilkitty jollain sikaliimalla, ei tiivisteitä vaihtamalla niinkuin minulle väitti.
      Täys kusettaja.

    • Anonyymi

      Itselläni ei pahaa sanottavaa kyseisestä korjaamosta. Autoni MB 320 E hyytyi lauantai iltana Turkuun. Hinausauton kuljettaja oli avulias, kertoi että yrittää saada yrittäjän tulemaan korjaamolle jospa saataisi auto kuntoon. Meni noin pari tuntia ja olin taas matkalla kohti kotia. Edelleen kiitollinen että yrittäjä saapui klo. 19:00 korjaamolle.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe