Varasija nro 1

Olen ekalla varasijalla ruotsinkieliseen lääkikseen Hesassa. Onko toivoa päästä? 37 opiskelijapaikkaa on siellä. Se on erittäin harvinaista (käytännössä ennenkuulumatonta), että joku luovuttaisi paikkansa tuolta vanhojen keskustelupalstojen mukaan. Mutta sitähän voi hakea suomenkieliseen ja ruotsinkieliseen lääkikseen Hesassa. Onkohan sellaisia olemassa jotka hakivat molempiin ja pääsi nyt molempiin, mutta ruotsinkieliseen ensisijaisella, joten he luovuttavat paikkansa ruotsinkieliseltä ja ottavat vastaan suomenkieliseltä?

T. Hermostunut
Ilmoita

6 Vastausta

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Voidaanhan tätä pohdiskella. Olen päässyt ruotsinkieliselle ja myös toiseen paikkaan, jonka voisin aivan hyvin ottaa vastaan. Mitä voisit tarjota vastineeksi?
Ilmoita
100 000 euroa
1 VASTAUS:
Laita tähän sähköpostiosoitteesi niin lähetän sinulle pankkitilini numeron. Onneksi olkoon sisäänpääsystä!
+Lisää kommentti
Toivoa on. Meidän kurssilta lähti yksi opiskelija pois kahden ensimmäisen opiskelupäivän jälkeen. Ei kestänytkään nähdä verta. Opiskelin siis Tampereella, jossa jalkaudutaan potilaiden keskuuteen heti ensimmäisellä opiskeluviikolla.

1. varasijalta on mahdollista vielä päästä.
1 VASTAUS:
Miksi kertoilet satuja? Varasijoilta valitseminen päättyy ennen opintojen alkua, tänä vuonna 31.7.
+Lisää kommentti
Ei sitä paikkaansa voi valita jälkeenpäin, vaikka hakea voikin suomen- ja ruåttinkieliselle samassa haussa. Se paikka tarjotaan siitä kohteesta joka on korkeammalla hakutoiveissa.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Varasija nro 1

Olen ekalla varasijalla ruotsinkieliseen lääkikseen Hesassa. Onko toivoa päästä? 37 opiskelijapaikkaa on siellä. Se on erittäin harvinaista (käytännössä ennenkuulumatonta), että joku luovuttaisi paikkansa tuolta vanhojen keskustelupalstojen mukaan. Mutta sitähän voi hakea suomenkieliseen ja ruotsinkieliseen lääkikseen Hesassa. Onkohan sellaisia olemassa jotka hakivat molempiin ja pääsi nyt molempiin, mutta ruotsinkieliseen ensisijaisella, joten he luovuttavat paikkansa ruotsinkieliseltä ja ottavat vastaan suomenkieliseltä?

T. Hermostunut

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta