Varasija nro 1

Anonyymi

Olen ekalla varasijalla ruotsinkieliseen lääkikseen Hesassa. Onko toivoa päästä? 37 opiskelijapaikkaa on siellä. Se on erittäin harvinaista (käytännössä ennenkuulumatonta), että joku luovuttaisi paikkansa tuolta vanhojen keskustelupalstojen mukaan. Mutta sitähän voi hakea suomenkieliseen ja ruotsinkieliseen lääkikseen Hesassa. Onkohan sellaisia olemassa jotka hakivat molempiin ja pääsi nyt molempiin, mutta ruotsinkieliseen ensisijaisella, joten he luovuttavat paikkansa ruotsinkieliseltä ja ottavat vastaan suomenkieliseltä?

T. Hermostunut

6

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voidaanhan tätä pohdiskella. Olen päässyt ruotsinkieliselle ja myös toiseen paikkaan, jonka voisin aivan hyvin ottaa vastaan. Mitä voisit tarjota vastineeksi?

• Anonyymi

100 000 euroa

• Anonyymi

Laita tähän sähköpostiosoitteesi niin lähetän sinulle pankkitilini numeron. Onneksi olkoon sisäänpääsystä!

• Anonyymi

Toivoa on. Meidän kurssilta lähti yksi opiskelija pois kahden ensimmäisen opiskelupäivän jälkeen. Ei kestänytkään nähdä verta. Opiskelin siis Tampereella, jossa jalkaudutaan potilaiden keskuuteen heti ensimmäisellä opiskeluviikolla.

1. varasijalta on mahdollista vielä päästä.

• Anonyymi

Miksi kertoilet satuja? Varasijoilta valitseminen päättyy ennen opintojen alkua, tänä vuonna 31.7.

• Anonyymi

Ei sitä paikkaansa voi valita jälkeenpäin, vaikka hakea voikin suomen- ja ruåttinkieliselle samassa haussa. Se paikka tarjotaan siitä kohteesta joka on korkeammalla hakutoiveissa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      364
      8213
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      159
      2572
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      921
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      853
    5. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      823
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      816
    7. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    8. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      800
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      786
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      68
      713
    Aihe