Hankin pari vuotta sitten FLS 2D paketin. Laite asennettiin ja se toimi hyvin pari kesää, mutta nyt on kaiku "hävinnyt". Kaikki muu toimii, mutta näytölle ei tule mitään?
Jännitettä on, anturikin näytti elävältä, mutta kaikua ei vaan löydy.
Olisiko hyvää vinkkivä?
Echo pilotin ongelma
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näkyykö näytössä mitään vai pelkkä pohjan piirtäminen hukasssa?
Noissa Echo Pilotin vehkeissä kosteus on päässyt aika helposti sinne sisään / liittimiin ja se aiheuttaa häiriöitä toiminnassa.
Tietysti voi vielä kokeilla säätämällä gainia lisää, joskos sitten se pohja löytyy (jos vain se on hukassa). - Anonyymi
Mitä sen itsediaksonointisivu näyttää? Se löytyy sieltä valikosta. Jos kaikki osa-alueet ovat kunnossa, niin siellä pitäisi olla laidassa ruksit niiden kohdalla.
- Anonyymi
Käytännössä laitteelle ei ole juuri muuta tehtävissä kuin tarkastaa kytkennät. Jos liittimet on ehjät ja puhtaat, niin se siitä sitten.
Asetukset eivät itsestään muutu eikä piirilevyjen sisältä voi vaihtaa komponentteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984