Nordean tulevaisuus?

Miten porukka näkee Nordean tulevaisuuden? Kauppalehdessä tänään synkät madon luvut. Onko vielä uskoa. Asiakkaiden menetys taitaa olla isoin syy bisneksen heikentymiseen. Osakkeiden kanssa olen pari tonnia tappiolla. Johdolla kovat puheet suunnan muutoksesta mutta kun se tapahtuu niin hitaasti, liian hitaasti?
Nordean alennustila taitaa olla Nalle Wahlroosin perintö!

5

732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suunnanmuutoksessa voi mennä kymmenenkin vuotta, ellei sitten ole konkurssi käsissä sitä ennen.

Hyvä pelilappu, kun madonluvut on laitettu esille, on kurssi poljettu aivan suohon, pienikin aavistus jostakin positiivisesta uutisoinnista nostaa 10%.

Palatakseen taas takaisin kun huomataan että uutinen on vain huhua.

• Anonyymi

Lisään varovasti Nordeaa ja sijoitan myös muihin yhtiöihin. Tahmea vuosi pari
      eri tarkoita lopun alkua, parissa kolmessa vuodessa taas paranee. Nordea ja vaikka Handelsbanken ovat isoja vakaita toimijoita, joita ei kannata verrata vaikka eteläisiin kriisipankkeihin. Pörsseissä ja taloudessa rallateltiin 2011-2018 ylös, korot painettiin nollaan ja nyt tulee myös sitä paluuta arkeen. Bitcoinilta, libra-labrana tai vaikka jenkkikupla-Applelta en asuntolainaa ottaisi, kyllä perinteisiä uudistuvia pankkeja, jotka toimivat dynaamisesti keskupankkien alaisuudessa, tarvitaan vielä vuosikymmeniä.

• Anonyymi

nordea 6,19 wärtsilää 10,79 tankattu. pieniä ostoja jos laskee ei oo tää oo vuoden kahden homma vaan pitkäjännteistä touhuu ja osingot tuo ison tuoton

• Anonyymi

Nordean osake laskee ku kivi 2015-....
      Korot ei nouse Euroopassa.

• Anonyymi

200 kappaletta ja kolmas erä ostettu

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe