Miten porukka näkee Nordean tulevaisuuden? Kauppalehdessä tänään synkät madon luvut. Onko vielä uskoa. Asiakkaiden menetys taitaa olla isoin syy bisneksen heikentymiseen. Osakkeiden kanssa olen pari tonnia tappiolla. Johdolla kovat puheet suunnan muutoksesta mutta kun se tapahtuu niin hitaasti, liian hitaasti?
Nordean alennustila taitaa olla Nalle Wahlroosin perintö!
Nordean tulevaisuus?
5
803
Vastaukset
- Anonyymi
Suunnanmuutoksessa voi mennä kymmenenkin vuotta, ellei sitten ole konkurssi käsissä sitä ennen.
Hyvä pelilappu, kun madonluvut on laitettu esille, on kurssi poljettu aivan suohon, pienikin aavistus jostakin positiivisesta uutisoinnista nostaa 10%.
Palatakseen taas takaisin kun huomataan että uutinen on vain huhua. - Anonyymi
Lisään varovasti Nordeaa ja sijoitan myös muihin yhtiöihin. Tahmea vuosi pari
eri tarkoita lopun alkua, parissa kolmessa vuodessa taas paranee. Nordea ja vaikka Handelsbanken ovat isoja vakaita toimijoita, joita ei kannata verrata vaikka eteläisiin kriisipankkeihin. Pörsseissä ja taloudessa rallateltiin 2011-2018 ylös, korot painettiin nollaan ja nyt tulee myös sitä paluuta arkeen. Bitcoinilta, libra-labrana tai vaikka jenkkikupla-Applelta en asuntolainaa ottaisi, kyllä perinteisiä uudistuvia pankkeja, jotka toimivat dynaamisesti keskupankkien alaisuudessa, tarvitaan vielä vuosikymmeniä. - Anonyymi
nordea 6,19 wärtsilää 10,79 tankattu. pieniä ostoja jos laskee ei oo tää oo vuoden kahden homma vaan pitkäjännteistä touhuu ja osingot tuo ison tuoton
- Anonyymi
Nordean osake laskee ku kivi 2015-....
Korot ei nouse Euroopassa. - Anonyymi
200 kappaletta ja kolmas erä ostettu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550