Okei, elikkäs mä oon nyt melkee 17. Mul ei ollu mitää murrosiän merkkei viel ysilläkään (15 v.) ja tämähän voi vaivata nuorta poikaa. Ajattelin koko ajan et onkohan normaalii. En käyny missää mis piti olla alasti (esim. koulun suihkut) koska hävetti niin saakelisti ku ei ollu mitää missää. Ääni oli ku pikkuoraval ja pituutta oli vaivaset 156 cm. Ja uskokaa pois alapää ei ollu erektiossakaan kaksnumeroine. Nää kaikki asiat vaivas oikeest joka päivä. Sit siin jossai ysin alus päätin sit kertoo vanjemmil ja mennä terkkaril. Oli fiksu teko koska terkkari sit laitto lääkäril ja lääkäri suositteli murrosiän alun nopeutusta testosteroni piikkien avulla.
Olin iha sairaan ilone ku ekat muna karvat tuli noin kuukauden ekan piikin jälkee. Sit alko muitaki muutoksii kuten alapään kasvua ja ääni alko muttuu. Sit ku ysi loppu olin varmaa jtn 164 cm. Sit siin kesän aikaa kasvoin 5 cm ääni oli jo aika matala. Karvoi oli runsaasti (alapääs ja jalois).
Nyt meen sit lukio 2 sel ja oon 180 cm ja ääni o matala (ei mikää karhu mut ei enää mikää pikkutyttö). Alapää kasvo 8cm. Voi olla et nää muutokset ois muutenki tullu näi nopeest, mut oon vaa ilone et ne tuli noi nopeest siit huolimat oliks niil piikeil mitää tekemist sen kaa.
Piikkei annettiin siis 9 . kuukauden välei. ja vika annettiin viimesel viikol yläastetta. Joten siit on nyt noin vuos ku viimene annettiin.
Mun vinkki niil jotka o samas tilantees:
Puhu sun vanhemmil tai terkkaril äläkä vaa haudo tätä juttuu ittelläs. Ei tarvii tehä mitää mut tärkeetä on puhua jollekki.
Myöhäinen murrosikä
Anonyymi
1
114
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin ne piikit annettiin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268