Hiustensiirto kokemukset

Anonyymi

Tähän siis vain kommentteja henkilöiltä jotka ovat operaatioissa käyneet. Missä kävivät, millä tekniikalla, millainen lopputulos jne..
Aika siis päivittää tätäkin aihetta!

7

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mies 33v
      Operaatio FUE-tekniikalla Turkissa Ankarassa 18.3.2019
      3300 siirrettä hintaan 3800€ eli 1.15€ per siirre.

      https://youtu.be/V81b89BlNH0

      Tämän hetkinen tilanne 104 päivää operaatiosta:
      https://imgur.com/a/ZTACytf

      Vielä ei pysty sanomaan mitään lopputuloksesta, mutta kaikki on mennyt hyvin. Ehkä se haasteellisin asia on ollut päänahan punoittaminen pitkään operaation jälkeen. Tämä on tietty täysin yksilöllistä, mutta kannattaa varautua henkisesti siihen, että iho punoittaa vielä esim 3-4 kk operaatiosta.

      • Anonyymi

        Miltä se alue mistä siirteet otettiin näyttää? Jotkut pelottelivat että fue tekniikalla siitä tulee laikukas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä se alue mistä siirteet otettiin näyttää? Jotkut pelottelivat että fue tekniikalla siitä tulee laikukas.

        Alue mistä siirteet otettiin näyttää jo täysin normaalilta:
        Sivusta: https://imgur.com/fN94Qc1
        Takaa: https://imgur.com/a/i7hYTLN


      • Anonyymi

        No eipä kyllä huomaa mitään.

        Itsekin haluaisin mennä hiustensiirtoon mutta hiustenlähtö on vielä suhteellisen aluillaan enkä tiedä mihin se etenee. Hirvittää että minulle käy niin että minulla on hiusten peittämät ohimot mutta muu otsa onkin hiukseton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä kyllä huomaa mitään.

        Itsekin haluaisin mennä hiustensiirtoon mutta hiustenlähtö on vielä suhteellisen aluillaan enkä tiedä mihin se etenee. Hirvittää että minulle käy niin että minulla on hiusten peittämät ohimot mutta muu otsa onkin hiukseton.

        Tuo on vähän hankala juttu tietää, että milloin on paras aika mennä.
        Itse aloin leikkaamaan jo 28v siilitukkaa hiustenleikkuukoneella kun pitempi hiusmalli ei enää onnistunut.
        Ehkä sitten kun siirretyt hiukset kasvaa tuuheaksi niin kadun sitä, että en mennyt operaatioon jo 28v.
        Mutta toisaalta kun hiusten lähtö ehti jatkua 5v lisää niin saipahan ainakin tietää, että miten pitkälle se etenee ja mun tapauksessa kuten videon alusta näkee niin koko päälaki oli lopulta harventunut. Silloin 28v ei ollut kuin ohimoiden karkaamista joten voi olla, että siirteitä ei olisi vielä silloin istutettu koko päälaelle..


      • Anonyymi

        Ketään naisia kuulolla jotka olis käyny hiustensiirrossa?


    • Onko kenelläkään kokemusta DHI-tekniikasta. Onko tämän tekniikan tekijöitä suomessa. DHI on melkein sama kuin FUE, mutta kevyempi. Nopeampi palautuminen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8855
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1227
    Aihe