Hiustensiirto kokemukset

Anonyymi

Tähän siis vain kommentteja henkilöiltä jotka ovat operaatioissa käyneet. Missä kävivät, millä tekniikalla, millainen lopputulos jne..
Aika siis päivittää tätäkin aihetta!

7

897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mies 33v
      Operaatio FUE-tekniikalla Turkissa Ankarassa 18.3.2019
      3300 siirrettä hintaan 3800€ eli 1.15€ per siirre.

https://youtu.be/V81b89BlNH0

Tämän hetkinen tilanne 104 päivää operaatiosta:
      https://imgur.com/a/ZTACytf

Vielä ei pysty sanomaan mitään lopputuloksesta, mutta kaikki on mennyt hyvin. Ehkä se haasteellisin asia on ollut päänahan punoittaminen pitkään operaation jälkeen. Tämä on tietty täysin yksilöllistä, mutta kannattaa varautua henkisesti siihen, että iho punoittaa vielä esim 3-4 kk operaatiosta.

• Anonyymi

Miltä se alue mistä siirteet otettiin näyttää? Jotkut pelottelivat että fue tekniikalla siitä tulee laikukas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miltä se alue mistä siirteet otettiin näyttää? Jotkut pelottelivat että fue tekniikalla siitä tulee laikukas.

Alue mistä siirteet otettiin näyttää jo täysin normaalilta:
        Sivusta: https://imgur.com/fN94Qc1
        Takaa: https://imgur.com/a/i7hYTLN

• Anonyymi

No eipä kyllä huomaa mitään.

Itsekin haluaisin mennä hiustensiirtoon mutta hiustenlähtö on vielä suhteellisen aluillaan enkä tiedä mihin se etenee. Hirvittää että minulle käy niin että minulla on hiusten peittämät ohimot mutta muu otsa onkin hiukseton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä kyllä huomaa mitään.

Itsekin haluaisin mennä hiustensiirtoon mutta hiustenlähtö on vielä suhteellisen aluillaan enkä tiedä mihin se etenee. Hirvittää että minulle käy niin että minulla on hiusten peittämät ohimot mutta muu otsa onkin hiukseton.

Tuo on vähän hankala juttu tietää, että milloin on paras aika mennä.
        Itse aloin leikkaamaan jo 28v siilitukkaa hiustenleikkuukoneella kun pitempi hiusmalli ei enää onnistunut.
        Ehkä sitten kun siirretyt hiukset kasvaa tuuheaksi niin kadun sitä, että en mennyt operaatioon jo 28v.
        Mutta toisaalta kun hiusten lähtö ehti jatkua 5v lisää niin saipahan ainakin tietää, että miten pitkälle se etenee ja mun tapauksessa kuten videon alusta näkee niin koko päälaki oli lopulta harventunut. Silloin 28v ei ollut kuin ohimoiden karkaamista joten voi olla, että siirteitä ei olisi vielä silloin istutettu koko päälaelle..

• Anonyymi

Ketään naisia kuulolla jotka olis käyny hiustensiirrossa?

• Onko kenelläkään kokemusta DHI-tekniikasta. Onko tämän tekniikan tekijöitä suomessa. DHI on melkein sama kuin FUE, mutta kevyempi. Nopeampi palautuminen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      119
      9726
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      99
      9496
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      21
      7891
    4. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      34
      7271
    5. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6274
    6. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      58
      5438
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      9
      4827
    8. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      29
      4566
    9. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      23
      4385
    10. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      4353
    Aihe