Sormien nivelrikkokipu.

Anonyymi

Mitä voisi kokeilla sormien nivelrikko kipuihin?
Olen kokeillut särkylääkkeet, hieronnan, kylmä-kuuma kylvyt. Eikö mikään auta?

9

495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Arcoxia auttaa kipuihin pienelläkin annostuksella minulla,
      eikä sitä suuria annoksia kannata syödäkään eikä jatkuvasti.
      Kun aamulla otan 30 mg se jeesaa minua myöhäiseen iltapäivään asti
      suht'hyvin.
      Arcoxia ei sovi kaikille.

Tuttuni syö Glukosamiini Strongia joka päivä, hän kokee, että se lievittää kipuja hitusen. Se on reseptitön apteekin tuote, jota valmistaa muistaakseni Orion.

• Anonyymi

Eipä niihin nivelrikkokipuihin juuri helpotusta löydy muusta kuin särkylääkkeistä.

• Anonyymi

särkylääkkeet ei auta, orgaaniset yhdisteet ei paranna biologiaa.

kaipaat paljon rasvoja, ehkä solusi pystyvät korjaamaan sinkit, biotiini, magnesium yms risiini öljyt..

vie vuosia että solusi voivat parantaa sormien nivelrikot, mitä vanhempi olet sen hitaampaa..

• Anonyymi

itsellä helvutin tehokas lääke oli silakka..

• Anonyymi

Nivelrikkoa ei enää paranna mikään. Vaurio on jo tapahtunut ja ainoa helpotus on kipujen lievitys.

• Anonyymi

Luulin sormien nivelten patteja pikku tapaturmista johtuneiksi. Sitten nimitin särkevä patteja reuman aiheuttamiksi. Veljeni tutkitutti labrakokeissa sormikyhmyjään. Sanoivat selkeästi niiden olevan niveltulehduksesta aiheutuvia; että ilmenisivät suvuittain.

Kylmässäolon tai jopa epävakaisten säiden jälkeen kyhmyt turpoavat ja särkevät. Itse syön raakaa inkivääriä ja valkosipulia mukavähentääkseni särkyjä. Käsineet mukana muutamaa hellepäivää lukuunottamatta. Villasormikkailla uskotaan lievennettävän tulehtuneiden nivelkapseleiden vaivoja.

• Anonyymi

Itse olen sairastanut 28v nivelrikkoa ja nyt 3v sitten todettiin nivelreuma. Sormien nivelet turpoavat, reumakyhmyjä ilmestyy niveliin, särkevät ja sormet vääntyilevät omituisiin asentoihin. Tulehdus peukalon nivelessä tuhosi jänteen ja elokuussa aloitetaan korjausleikkaukset TAYS:ssa. Kortisonipistokset tulehtuneissa nivelissä tuovat avun kipuihin.

• Anonyymi

Arcoxia 90 mg ei auta enää! Alkuun auttoi vaan ei enää...
      Pitää vissiin ostaa inkivääriä ja merinovilla sormikkaat!
      Sen tiedän ettei nivelrikkoa paranna mikään, mutta kun sais kivut helpottamaan edes vähän!

• Anonyymi

Minulla usein epäilty reumaa mutta kun verikokeet ei näytä mitään.......
      nivelrikkoa onkin joka puolella!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      20
      1761
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      146
      1748
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      320
      1421
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1108
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      209
      1102
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      139
      1058
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      975
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      955
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      945
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      898
    Aihe