Sormien nivelrikkokipu.

Anonyymi

Mitä voisi kokeilla sormien nivelrikko kipuihin?
Olen kokeillut särkylääkkeet, hieronnan, kylmä-kuuma kylvyt. Eikö mikään auta?

9

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Arcoxia auttaa kipuihin pienelläkin annostuksella minulla,
      eikä sitä suuria annoksia kannata syödäkään eikä jatkuvasti.
      Kun aamulla otan 30 mg se jeesaa minua myöhäiseen iltapäivään asti
      suht'hyvin.
      Arcoxia ei sovi kaikille.

Tuttuni syö Glukosamiini Strongia joka päivä, hän kokee, että se lievittää kipuja hitusen. Se on reseptitön apteekin tuote, jota valmistaa muistaakseni Orion.

• Anonyymi

Eipä niihin nivelrikkokipuihin juuri helpotusta löydy muusta kuin särkylääkkeistä.

• Anonyymi

särkylääkkeet ei auta, orgaaniset yhdisteet ei paranna biologiaa.

kaipaat paljon rasvoja, ehkä solusi pystyvät korjaamaan sinkit, biotiini, magnesium yms risiini öljyt..

vie vuosia että solusi voivat parantaa sormien nivelrikot, mitä vanhempi olet sen hitaampaa..

• Anonyymi

itsellä helvutin tehokas lääke oli silakka..

• Anonyymi

Nivelrikkoa ei enää paranna mikään. Vaurio on jo tapahtunut ja ainoa helpotus on kipujen lievitys.

• Anonyymi

Luulin sormien nivelten patteja pikku tapaturmista johtuneiksi. Sitten nimitin särkevä patteja reuman aiheuttamiksi. Veljeni tutkitutti labrakokeissa sormikyhmyjään. Sanoivat selkeästi niiden olevan niveltulehduksesta aiheutuvia; että ilmenisivät suvuittain.

Kylmässäolon tai jopa epävakaisten säiden jälkeen kyhmyt turpoavat ja särkevät. Itse syön raakaa inkivääriä ja valkosipulia mukavähentääkseni särkyjä. Käsineet mukana muutamaa hellepäivää lukuunottamatta. Villasormikkailla uskotaan lievennettävän tulehtuneiden nivelkapseleiden vaivoja.

• Anonyymi

Itse olen sairastanut 28v nivelrikkoa ja nyt 3v sitten todettiin nivelreuma. Sormien nivelet turpoavat, reumakyhmyjä ilmestyy niveliin, särkevät ja sormet vääntyilevät omituisiin asentoihin. Tulehdus peukalon nivelessä tuhosi jänteen ja elokuussa aloitetaan korjausleikkaukset TAYS:ssa. Kortisonipistokset tulehtuneissa nivelissä tuovat avun kipuihin.

• Anonyymi

Arcoxia 90 mg ei auta enää! Alkuun auttoi vaan ei enää...
      Pitää vissiin ostaa inkivääriä ja merinovilla sormikkaat!
      Sen tiedän ettei nivelrikkoa paranna mikään, mutta kun sais kivut helpottamaan edes vähän!

• Anonyymi

Minulla usein epäilty reumaa mutta kun verikokeet ei näytä mitään.......
      nivelrikkoa onkin joka puolella!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      129
      4650
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      29
      3387
    3. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      21
      3380
    4. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      49
      3150
    5. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      51
      2985
    6. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      122
      2839
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      19
      2594
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2315
    9. Vornanen ja oulainen

Voi voi Ville mihin sekaannuit🥶
      Oulainen
      9
      2229
    10. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2135
    Aihe