Kyseessä skoda superb -05. Miten olette itse onnistunut ilmaamaan järjestelmän kunnolla? Löytyykö jostakin ilmaruuvi vai minkälainen konsti tähän tepsii?
Jäähdytinjärjestelmän ilmaus
4
186
Vastaukset
Ei sitä kannata ilmailla enään kun kansi on rikki. Paaliin vaan.
- Anonyymi
Laita auto päälle sekä puhallin, avaa myös jäähdyttimen korkki jotta ilmakuplat karkaa, pidä päällä jonkun aikaa. Jos olet käyttänyt tyhjänä koko järjestelmän niin joudut laittamaan lisää nestettä. Katso että letkut ja jäähdytin lämpeää niin tietää että nesteeet kiertää.
- Anonyymi
Kyllä se ilmaa itse itsensä. Edellä mainitulla tavalla jonkin aikaa, samalla kaasutellen, sitten vaan kovaa ajoa.
- Anonyymi
Jos ei ole käytetty tyhjempänä , vain lisätty tai ei lisäystä niin ilmaus tapahtuu itse itsestään kun korkki on paikoillaan ja moottori käynnissä niin pitkään että flektit lähtee käyntiin syylärin etupuolella. jos tulee ajon aikana ilmaa systeemiin niin se ei ilmaamalla korjaannu. kansitiiviste vähintään ja kannattaa tutkia miksi se on mennyt rikki !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339