Puoli vuotta olen yrittänyt tosissani

Anonyymi

etsiä tästä jotain positiivista. Hyvää oloa edes, mutta ei, ei kertakaikkiaan yhtään ainoaa päivää tai olotilaa verrattuna kuinka ihanaa elämäni oli 20 vuotta.

9

63

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mieti vaan kuolemaa ja elämän vaikeutta.

      • Anonyymi

        Ei elämä ole vaikeaa silloin kun kuuntelee vain omaa sydäntään. Muiden mielipiteet vääristää ajatusta ja silloin ehkä mainitsemasi asiat ovatkin pohtimisen arvoisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei elämä ole vaikeaa silloin kun kuuntelee vain omaa sydäntään. Muiden mielipiteet vääristää ajatusta ja silloin ehkä mainitsemasi asiat ovatkin pohtimisen arvoisia.

        Riippuu tapauksesta ja liittyvistä haasteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu tapauksesta ja liittyvistä haasteista.

        Ehkä, omasta kokemuksestani voin helposti allekirjoittaa ylempänä kirjoittamani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei elämä ole vaikeaa silloin kun kuuntelee vain omaa sydäntään. Muiden mielipiteet vääristää ajatusta ja silloin ehkä mainitsemasi asiat ovatkin pohtimisen arvoisia.

        Tästä olen samaa mieltä. Muitten ihmisten mielipiteet, todelliset ja kuvitellut, vaikuttavat häiritsevän paljon siihen miten hienoa elämä saattaisi olla jos menisi sinne minne itse haluaa ja sydän käskee. Elämä kyllä kantaa ja on ihanaa kunhan siihen vaan luottaa, tähän kun vielä uskaltaisi itse täysillä uskoa.


      • Anonyymi
        BumbleB kirjoitti:

        Tästä olen samaa mieltä. Muitten ihmisten mielipiteet, todelliset ja kuvitellut, vaikuttavat häiritsevän paljon siihen miten hienoa elämä saattaisi olla jos menisi sinne minne itse haluaa ja sydän käskee. Elämä kyllä kantaa ja on ihanaa kunhan siihen vaan luottaa, tähän kun vielä uskaltaisi itse täysillä uskoa.

        Se on totta. Muuten en luota enää yhteenkään, tämä usko musertui tämän puolen vuoden aikana ja vei samalla pohjan elämältä. En voi enää luottaa edes vanhempiini. Mitä sitten sain? En mitään muuta kuin pettymyksiä ja tuskaa. Aina on mahdollisuus palata siihen, missä on hyvä olla ja elää. Sydän vie menneeseen, siellä on sen paikka. En usko tämän reitin vievän mihinkään parempaan, olisihan se jo vienyt jos näin olisi.


    • Anonyymi

      Oletko 20,5 vuotias?

      • Anonyymi

        En ole. Vertailin vain ajanjaksoja elämässäni.


    • Anonyymi

      Saamme päivityksiä auringolta ja planeetoilta vuotta 2020 varten ja se ei tunnu mukavalta.
      Lisäksi Schumannin resonanssi on voimakas.
      Lisätietoja "Mikä on luxonia" sivustolta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1651
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      340
      1244
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      63
      1145
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      878
    6. 69
      768
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      35
      702
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe