etsiä tästä jotain positiivista. Hyvää oloa edes, mutta ei, ei kertakaikkiaan yhtään ainoaa päivää tai olotilaa verrattuna kuinka ihanaa elämäni oli 20 vuotta.
Puoli vuotta olen yrittänyt tosissani
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mieti vaan kuolemaa ja elämän vaikeutta.
- Anonyymi
Ei elämä ole vaikeaa silloin kun kuuntelee vain omaa sydäntään. Muiden mielipiteet vääristää ajatusta ja silloin ehkä mainitsemasi asiat ovatkin pohtimisen arvoisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei elämä ole vaikeaa silloin kun kuuntelee vain omaa sydäntään. Muiden mielipiteet vääristää ajatusta ja silloin ehkä mainitsemasi asiat ovatkin pohtimisen arvoisia.
Riippuu tapauksesta ja liittyvistä haasteista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu tapauksesta ja liittyvistä haasteista.
Ehkä, omasta kokemuksestani voin helposti allekirjoittaa ylempänä kirjoittamani.
Anonyymi kirjoitti:
Tästä olen samaa mieltä. Muitten ihmisten mielipiteet, todelliset ja kuvitellut, vaikuttavat häiritsevän paljon siihen miten hienoa elämä saattaisi olla jos menisi sinne minne itse haluaa ja sydän käskee. Elämä kyllä kantaa ja on ihanaa kunhan siihen vaan luottaa, tähän kun vielä uskaltaisi itse täysillä uskoa.
- Anonyymi
BumbleB kirjoitti:
Tästä olen samaa mieltä. Muitten ihmisten mielipiteet, todelliset ja kuvitellut, vaikuttavat häiritsevän paljon siihen miten hienoa elämä saattaisi olla jos menisi sinne minne itse haluaa ja sydän käskee. Elämä kyllä kantaa ja on ihanaa kunhan siihen vaan luottaa, tähän kun vielä uskaltaisi itse täysillä uskoa.
Se on totta. Muuten en luota enää yhteenkään, tämä usko musertui tämän puolen vuoden aikana ja vei samalla pohjan elämältä. En voi enää luottaa edes vanhempiini. Mitä sitten sain? En mitään muuta kuin pettymyksiä ja tuskaa. Aina on mahdollisuus palata siihen, missä on hyvä olla ja elää. Sydän vie menneeseen, siellä on sen paikka. En usko tämän reitin vievän mihinkään parempaan, olisihan se jo vienyt jos näin olisi.
- Anonyymi
Oletko 20,5 vuotias?
- Anonyymi
En ole. Vertailin vain ajanjaksoja elämässäni.
- Anonyymi
Saamme päivityksiä auringolta ja planeetoilta vuotta 2020 varten ja se ei tunnu mukavalta.
Lisäksi Schumannin resonanssi on voimakas.
Lisätietoja "Mikä on luxonia" sivustolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422621Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse791985Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161098Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934