Ajattelin kasvattaa hyötykasveja ruukuissa. Puutarhamultaa en voi ostaa koska ne myy niitä vaan 40l säkeissä, joita ei voi kantaa kotiin linja-autossa. Ajattelin kasvattaa mahdollisesti esimerkiksi chiliä, mansikoita, tomaatteja, paprikoita, perunoita jne.
Mitä multaa käytetään hyötykasveihin?
4
188
Vastaukset
- Anonyymi
Ai että joidenkin elämä on vaikeaa mutta googlella jo tietäisit!
Hyvä kysymys että mitä multaa käyttää.
Nyt kun on löytynyt mullista kaikkia tauteja, niin ettei ilman hanskoja uskalla käsitellä. Ei ihme että taudit alkaa myllätä kun on kaikkea teurasjätekompostia ja kenties "raakana" tehty sekoitukset ja alkanut muhia muoviin suljettuna.
Itse ostan vain kasvuturvetta, josta sekoitan multaa, hiekkaa ja omaa puutarhamaata lisäten.- Anonyymi
Kasvatussäkit ovat vaihtoehto, mutta eipä tuota multaa juuri kannata ostaa kerrostaloasujankaan pienemmissä määrissä kuin säkki.
- Anonyymi
Taksilla saa kotiin multasäkinkin, jopa kaksi. Mullan ostaminen tuota pienemmissä määrin ei ole järkevää.
Kun vielä omistin parvekkeen, oli kulutus säkki, pari vuodessa. Eikä kyse edes ollut kovin suuresta parvekkeesta. Kukkia oli hyvin vähän. Yrtit olivat pääasiallinen viljelykasvi, niiden lisäksi oli mm. tomaatteja ja mansikoita. Viljelin ihan perusyrttejä: basilika, persilja, ruohosipuli, jne.
Parvekkeen toisessa päässä oli istutuspöytä ja toisessa seinäkasvihuone. Välissä oli kaksi pientä ruokapöytää ja neljä tuolia. Istutuspöydän alla oli pari hyllyä, joista toinen ruukuille ja toinen multasäkille ja sorapussille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247