Tietääkö kukaan suositellä hyvää homeopaattia Porista?
Olen kärsinyt koko talven ärsyttävästä, kutiavasta ihottumasta erityisesse kasvojen alueella, joka ei tunnu lähtevän pois millään. Tavalliset lääkärit on jo koluttu.
Tämä on väsyttävää ja masentaa, haluaisin jo elää tervettä elämää.
Homeopaatti Porista?
5
3203
Vastaukset 5
- ...
diplomihomeopaatti Veli-matti Helkamäki.
- hyviä kokemuksia
merja lindström.. ota ihmeessä yhteyttä
- SarkkaP
Homeopaatti -Iridologi Ron Kiviharjun luona olen käynyt muutaman kerran ja täytyy myöntää, että vatsaoireeni ovat hävinneet...
Kiviharju ottaa vastaan Arnica Homeopatiakeskuksen kautta (www.homeopaatti.com). Minua ainakin auttoi ja sain mukaaani myös Vicolon probiootteja.
Sari P- hyviä kokemuksia
Jahas. Joku näyttää kaivavan eri keskustelupalstoilta vuosien takaisia kyselyjä hyvistä homeopaateista. Aina suositellaan Kiviharjuja. Suosittelija tyyli on aina sama ja nimimerkkiä vähän vaihdetaan. Ei taida bisnekset pyöriä kovin hyvin?
- jiipee0000
Olen käynyt pari vuotta sitten Porissa Kiviharjun vastaanotolla. Lapsellani oli korvatulehduskierre johon kyllä avun saimme. En minäkään osaa muuta kuin suositella. onhan niitä varmasti muitakin hyviä?
jp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398