Eli kirjoitin JavaScript-foorumille aikeistani toteuttaa käyttöliittymä HTML5 JavaScript -tekniikalla, ja integroida Python-skripti ohjelman toiminnallisuuden ohjelmointiin, koska Veikkaus-robotti on ohjelmoitu Pythonilla, niin saisin järkevällä tavalla hyödynnettyä hajariveissäni omia todennäköisyysarvioitani, joita käytän pohjalla laatiessani koneella hajarivejä Vakioveikkaukseen.
Olen tehnyt joskus Javalla vastaavia ohjelmia, mutta ne on tekstipohjaisia konsolissa ajettuja, ja olen lähettänyt ne manuaalisesti järjestelmään, mutta nyt olisi tarkoitus kesän mittaan saada aikaan UI, jossa käytän <table> -tagia, jossa on 12-13 -solua / hajarivi, ja sitten klikkaamalla lähetä painiketta, python-skripti lähettää rivit Veikkauksen järjestelmään.
En ole koskaan käyttänyt id-tagia taulukko-tageissa, tai solu-tageissa. Riittääkö, että id="hajarivi" -sijoitetaan ensimmäisen taulukko-tagin juureen parametriksi, vai täytyykö joka soluun kirjoittaa oma tagi.
Javascript getDocumentByID.innerhtml + taulukon soluihin data?
0
175
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998616Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682951- 141321
- 761018
- 66974
- 25936
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61923- 55913
- 64862
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73844