Asun kerrostalossa. Minulla on naapuri helvetistä. Hänen kanssa on ollut paljon ongelmia. Tänään kävin lähikaupassa 200 metrin päässä asunnostani. Naapuri sattui samaan aikaan asioille. Kun pääsin kaupasta ulos huomasin että sataa. Jäin kaupan eteen katokseen pitämään sadetta. Naapuri tuli kaupan ovesta ja rupesi määräilemään. Hänen mielestä sataa liian vähän, että ei kuulu jäädä katokseen. Minuutin päästä satoi kaatamalla. Minun asiat ei kuulu naapureille.
Naapuri puuttuu asioihini.
9
162
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta naapurin tekemisillä voit hyvinkin palstaa aktivoida!
- Anonyymi
Antamasi esimerkki naapurin aiheuttamista ongelmista osoittaa, että ongelma on pikemminkin sinussa itsessäsi.
- Anonyymi
Tämä naapuri asuu alapuolella ja paukuttaa asuntonsa kattoon. Eilen pidin ääntä klo 8 aamulla ja heti oli kops kops. Klo 7 päättyy hiljaisuus. Nyt olen lomalla mutta syksyn työaika lista on jo edessäni. Paljon aikaisia aamuja. Naapurin on vain asia siedettävä. Mielenterveyshuolto ei voi puuttua asiaan vaan kuulemma poliisin kautta on asia hoidettava.
- Anonyymi
Nyt ei oo vähään aikaan näkynyt päätyrapun ukkoa, mutta ei kyllä tarvi näkyäkään, saatana.
Sehän on ihan siis... Aina kun se tulee vastaan, niin se alkaa hirveästi haukkumaan kaikkia muita ihmisiä, vaikka itse on mikä on. Lääkitys sillä on ihan pielessä. Roskia viedessään se höpöttää itsekseen, nauraa höhöhöö ja heiluttelee käsiään mennessään. Porraskäytävässä se näkee pikku-ukkoja ja kotonaan se riitelee itsensä kanssa kovaan ääneen. Hän kuvittelee olevansa Suomen ja koko maailman ainut heteromies. Semmonen vanha ja pitkä mies, jolla vähän vaaleita hiuksia päässä. - Anonyymi
Jumalan armo tulee kokea jo eläissä. Ylpeyteen ei kannata paeta.
- Anonyymi
Kaikenlaisia pakkomielteitä naapurin asioihin sitä onkin yllättävän monilla kusipäisillä naapureilla.
- Anonyymi
Uusi naapuri alkoi eilen illalla noin klo 22,00 paikkeilla porailemaan reikiä seinään.No se sitten loppui hyvinkin nopeesti,kun toinen naaapuri meni pesäpallomaila kädessään huomauttamaan remontintekoajoista.Tämä uusi naapuri oli vasta kuun alussa muuttanut kyseiseen asuntoon.Että näinkin joskus sattuu käymään.
- Anonyymi
Eikö tämä ole ihan kansainvälistä meininkiä.
Esim.Saksassa naapurit rakensi kilpaa aitaa rajalleen.
Huh,hei. - Anonyymi
Ei ehkä kuulu, mutta näkyy kyllä. Muista tämä jatkossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827