Asun kerrostalossa. Minulla on naapuri helvetistä. Hänen kanssa on ollut paljon ongelmia. Tänään kävin lähikaupassa 200 metrin päässä asunnostani. Naapuri sattui samaan aikaan asioille. Kun pääsin kaupasta ulos huomasin että sataa. Jäin kaupan eteen katokseen pitämään sadetta. Naapuri tuli kaupan ovesta ja rupesi määräilemään. Hänen mielestä sataa liian vähän, että ei kuulu jäädä katokseen. Minuutin päästä satoi kaatamalla. Minun asiat ei kuulu naapureille.
Naapuri puuttuu asioihini.
9
244
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta naapurin tekemisillä voit hyvinkin palstaa aktivoida!
- Anonyymi
Antamasi esimerkki naapurin aiheuttamista ongelmista osoittaa, että ongelma on pikemminkin sinussa itsessäsi.
- Anonyymi
Tämä naapuri asuu alapuolella ja paukuttaa asuntonsa kattoon. Eilen pidin ääntä klo 8 aamulla ja heti oli kops kops. Klo 7 päättyy hiljaisuus. Nyt olen lomalla mutta syksyn työaika lista on jo edessäni. Paljon aikaisia aamuja. Naapurin on vain asia siedettävä. Mielenterveyshuolto ei voi puuttua asiaan vaan kuulemma poliisin kautta on asia hoidettava.
- Anonyymi
Nyt ei oo vähään aikaan näkynyt päätyrapun ukkoa, mutta ei kyllä tarvi näkyäkään, saatana.
Sehän on ihan siis... Aina kun se tulee vastaan, niin se alkaa hirveästi haukkumaan kaikkia muita ihmisiä, vaikka itse on mikä on. Lääkitys sillä on ihan pielessä. Roskia viedessään se höpöttää itsekseen, nauraa höhöhöö ja heiluttelee käsiään mennessään. Porraskäytävässä se näkee pikku-ukkoja ja kotonaan se riitelee itsensä kanssa kovaan ääneen. Hän kuvittelee olevansa Suomen ja koko maailman ainut heteromies. Semmonen vanha ja pitkä mies, jolla vähän vaaleita hiuksia päässä. - Anonyymi
Jumalan armo tulee kokea jo eläissä. Ylpeyteen ei kannata paeta.
- Anonyymi
Kaikenlaisia pakkomielteitä naapurin asioihin sitä onkin yllättävän monilla kusipäisillä naapureilla.
- Anonyymi
Uusi naapuri alkoi eilen illalla noin klo 22,00 paikkeilla porailemaan reikiä seinään.No se sitten loppui hyvinkin nopeesti,kun toinen naaapuri meni pesäpallomaila kädessään huomauttamaan remontintekoajoista.Tämä uusi naapuri oli vasta kuun alussa muuttanut kyseiseen asuntoon.Että näinkin joskus sattuu käymään.
- Anonyymi
Eikö tämä ole ihan kansainvälistä meininkiä.
Esim.Saksassa naapurit rakensi kilpaa aitaa rajalleen.
Huh,hei. - Anonyymi
Ei ehkä kuulu, mutta näkyy kyllä. Muista tämä jatkossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2204219Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692715Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932411- 472343
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua381597Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5321350- 571320
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951316- 761291
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251186