takaajan kanssa vaikka lainaa niin hymy hyytyy siihen paikkaan kun et saa jos olet työtön. Minusta se on ihan oikein.
Mennäänpä pankkiin koittaa
13
<50
Vastaukset
Aikoinaan hain autolainaa pankista. Takaaja ei ollut edes mukana mutta kun kerroin takaajan nimen niin laina irtosi heti. Oli tosiaan sovittu asiasta takaajan kanssa ja tuo takaaja oli voittanut äskettäin lotossa ison summan rahaa ja nuo voittorahat oli siellä pankissa tilillä. Takaajan tilillä oli rahaa yli 100 kertaa tuon autolainan määrä. Pankkineiti kysyi etkö enempää tarvitse, en ottanut enempää. Kenekään hymy ei hyytynyt.
Sen verran lähelle tuo lottovoitto aikoinaan osui että asun nyt omistamassani sillä lottovoitolla aikoinaan osteussa kerrostalokolmiossa, olisi sillä lottovoitolla 5-6 kpl tällaisia kämppiä saanut. Jos nyt tarvitsisin lainaa niin tämä asunto kelpaisi vakuudeksi eikä takaajia tarvittaisi, mutta kun en tarvitse lainaa kun en keksi mitä sillä tekisin.- Anonyymi
Nykyäänpähän et saa jos olet työtön.
- Anonyymi
Jos oot vielä ttt aasi niin varsinkaan et. Sillä kun ei lainoja maksele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyäänpähän et saa jos olet työtön.
Saa tietenkin riippuu lainan summasta ja vakuuksista.
Se ettet sinä reppana saa edes satasen pikavippiä ei tarkoita muut olisivat samanlaisia luusereita.
- Anonyymi
Hajoo vippeihis. Kuule jos sulla meni luottotiedot niin voit todella olla sellainen luuseri jolla ei tule asuntoakaan olemaan.
- Anonyymi
Sinustahan tässä moniongelmainen on kyse. Minulla on asunto Helsingissä, luottotiedot OK ja pätäkkää sen verran rajusti etten tarvitse pientä enkä edes suurta vippiä.
- Anonyymi
Sinulla vittu mitään asuntoakaan edes ole. Ai niin ja mä en muuten tee niinkun joku muu sanoo, en sitten mitenkään päin. Sinullahan se on se muiden käskyttämis ongelma. Tainnu jostain armeijasta jäänyt päähän sekin vika. Ihme häirikkökin olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla vittu mitään asuntoakaan edes ole. Ai niin ja mä en muuten tee niinkun joku muu sanoo, en sitten mitenkään päin. Sinullahan se on se muiden käskyttämis ongelma. Tainnu jostain armeijasta jäänyt päähän sekin vika. Ihme häirikkökin olet.
Kyllähän sinä teet niinkuin työkkärin täti käskee. Menet jopa 9€ "töihin" koska et uskalla ilmaista ettei kiinnosta. Tosin jutuistasi päätellen kuntouttava "työ" voisi sopiakin sinulle, jotain rotia ehkä saisit. Tai sitten et.
- Anonyymi
No mutta ei sieltä ole mitään käsketty. Mitäs sitten. Ja vaikka käskettäis voin ottaa karenssin kun ei haittaisi minua. Etkä sinä mahda sillekään mitään, olet vain kateellinen työttömille. Näkyy tänne asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta ei sieltä ole mitään käsketty. Mitäs sitten. Ja vaikka käskettäis voin ottaa karenssin kun ei haittaisi minua. Etkä sinä mahda sillekään mitään, olet vain kateellinen työttömille. Näkyy tänne asti.
Miksi olisin työttömille kateellinen, työtönhän olen onneksi itsekin. Tosin varakkaampi ja vähemmän asiansa ryssinyt kuin moni muu.
- Anonyymi
Tollasethan ne sitten muille rupeaa päätänsä aukomaan.
Toisekseen eipä pitkäaikaistyötön enää mitään töitäkään tule saamaan, se on niin nähty juttu jo. Ja meitä on monia.
Itse en edes katselis mitään lainoja jos olisin asumistukien varassa yms. Täytyy sillon olla aika tyhmä.
- Anonyymi
Jättäähän ne jotkut luuserit 20 euroakin maksamatta niin ei tarvii sen jälkeen kysellä penniäkään.
- Anonyymi
Joo...noihin hommiin se moni tyrii välinsä perheisiin ystäviin jne...täydellistä kusetusta nuo takaus hommat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397840Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412019Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251960- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822