Alasti ulkona

Anonyymi

Eilen istuskelin omalla terassillani alasti. Jotenkin kiihoitti olla alasti aurinkoa ottaen, muna alkoi seisomaan ja touhutippoja tuli. Ajattelin että toivottavasti nyt ei tuu kukaan käymään, mutta totesin et tuskin tulee ja oon kumminkin takapihalla ja kuulen jos ovikello soi. Pistin silmät kiinni ja aloin hyväilemään munaani.
Oli jotenkin niin kiihoittavaa tyydyttää siinä auringon paisteessa että unohdin kaiken muun. Runkkailin hitaasti munaani silmät kiinni, toisella kädellä peppuani hyväillen. Tuntui siltä että kohta tulen lopetin runkkaamisen hetkeksi, avasin silmäni ja katsoin seisovaa munaani ja ajattelin kyllä onkin kiihoittavaa runkkailla ulkona. Laitoin simät takaisin kiinni ja aloin hyväilemään munaani ja peppuani.
Ja sitten säpsähdin siihen kun kaverini sanoi, no ilmankos et ovea avannu. Avasin silmät ja kaveri seisoi siinä. Kaveri sanoi, kattelin hetken sun touhuas ja aattelin et nyt on keskeytettävä puuhat ennen ku saat orkun ja naureskeli. Sanoin kaverille, mitäköhän täs nyt sit sanois, no ei kai mitää oot jo nähny mun seisovan munan ja runkkailut, ni voisko sanoo kiinni jäin ja nyt pikkasen hävettää. Kaveri sano, mitä tosta kaikkihan me joskus runkkaillaan. No totesin kaverile, niin kai.
Sanoin kaverille, käyn keittää kahvit. Kävin laittaa kahvit ja shortsit jalkaan. Menin ulos takaisin niin kaveri sanoi, ei sun mun takia ois tarvinnu housuja laittaa, johan kaiken näin ja hymyili. Oin vieläkin niin kiihoittunut äskeisestä että jotenkin vaan sanoin kaverille, no otetaan sit shortsit pois. Riisuin shortsit ja munani oli edelleen puoli kovana. Sanoin kaverille, ota säkin vaatteet pois, Kaveri vastas, en mä ny ota, menee pian runkkailuks ja nauroi.
No istuskelin alasti siinä ja sanoin kaverille, on tää vaa niin vapauttavaa olla alasti ulkona. Kaveri sanoi, täytyykin kyl joskus koittaa ja iski silmää. Munani ei vaan hellittäny, oli edellleen puolikovana ja tuntui siltä että ei paljoo tarvi ni alkaa seisomaan kunnolla. Alkoi kiihoittaa ajatus äskeisestä kun kaveri tuli ja yllätti minut kesken runkkailun. Ei mennyt kuin hetki niin munani seisoi oikein kunnolla. Kaveri huomas tämän ja sanoi, nythän sul seisoo yhtä kovana ku tullessanikin tänne. Sanoin, joo ei maha minkää, joku perkule keskeytti äsken touhut. Kaveri sanoi, jatka siit mihin jäit, voin lähtee poiskin. Sanoin, ei tarvi lähtee, en mä tähän seisokkiin kuole. Tähän kaveri tokas, jos tuntuu siltä ettet kestä ni runkkaa vaan, ei se mua haittaa, johan oon kaiken nähny. Kiihoitti kyllä ajatus että joku katselisi runkkailuani. Sanoin kaverille, no jos mä pikkasen sitä hyväilen.
Runkkailin munaani samalla kun juteltiin niitä näitä. Meni jonkin aikaa niin sanoin kaverille, nyt kyl tuun ihan just ei maha minkää, kaveri nous ylös tuolistaan, tuli viereeni ja sanoi, anna mä katon kuinka laukeat. Sanoin kato vaan, Samalla kaveri riisui housunsa ja hänen muna seisoi kovana kuin rautakanki. Hän alkoi runkkaamaan munaansa ja katseli minun runkkaustani. Sit tunsin että nyt lähtee, sanoin kaverille, nyt tuun. Kaveri sanoi, niin mkin ja roiski mällit samaa aikaan kuin minäkin. Hetki oltiin hiljaa ja sit kaveri sanoi, tekipä hyvää. Kuis sä innostuit runkkaa vaik äsken et riisunu vaatteita siks ettei mee runkkailuks. Kaveri vastas, kiihoitti niin pirusti toi sun kattellu. No tällänen tapaus tälläkertaa. ps. sovittiin et kun seuraava lämmin aurinkoinen päivä on niin riisutaan vaatteet ja aletaan ottaa aurinkoa ;)

3

1548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tommosen kokemuksen ku joskus sais :)

• Anonyymi

Vedä keijo itses jojoon!

• Anonyymi

Eilen tuli myös pihalla runkattua loppuun asti, mällit nurmikolle, riippumatossa makaillessa, auringon lämmittäessä, alkoi niin panettamaan ja keulimaan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      360
      2612
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      436
      2539
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      114
      1435
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      42
      1164
    5. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      78
      960
    6. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      851
    7. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      56
      843
    8. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      815
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      119
      784
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      749
    Aihe