Magialle - muutosten tuulia odotan

Anonyymi

Haluaisin että joku ystävällinen katsoisi minulle koska vietän nimipäivää tänään<3
Olen yksinäinen vaikka minulla on paljon tuttuja. Näkyykö muutoksia jossakin näistä kysymistäni osa-alueissa-rakkaus/ihmissuhteet/raha? Tummahko hoitaja olen. Kiitos<3

3

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei,

      Sinulla on tällä hetkellä menossa tosiaankin "yksinäinen vaihe".. mutta olet myös jollakin tapaa vetäytynyt . Vaikka olisitkin muiden kanssa tekemisissä, koet olevasi yksin. Tämä on vaihe, joka sinun on työstettävä itsesi kanssa. Joskus on hyvä olla "erakkona" ja käydä läpi omaa elämäänsä ja itseään ihan itsekseen ja keskittyä ihan arkipäivän elämiseen. Mutta, aikansa kutakin..muista myös, ettei kukaan ole tulossa sinua hakemaan ovesta ulos elämään sellaista elämää jota haluaisit. Kun olet saanut "tarpeeksi" tämän hetkisestä tavastasi olla ja kokea, on aika muutokselle. Ehkä haluaisit kokea jotain uutta, ehkä sinulla on mielessäsi ideoita, jota haluaisit kokea/tehdä. Ne voivat olla ihan pieniä arkipäivän asioita tai isompia haaveita joita haluaisit lähteä toteuttamaan. Anna mennä vaan ja muista että elämä kantaa. Mitä enemmän annamme elämälle sitä enemmän saamme siitä irti.
      Ihmissuhdeasioissa olet valmis uudelle, mutta jollain tapaa olet ikään kuin odottamassa oikeaa hetkeä/oikeaa ihmistä/ tai mahdollisuutta. Tässäkin pätee sama, että odottaminen ei vie minnekään. Rohkeasti ulos "näyttäytymään". Olet valmis uusille ihmissuhteille.."valmis pakkaus", mutta asettautunut koko painollasi mukavuusalueellesi. Tiedät mitä tehdä..Tällä tarkoitan, että pienillä muutoksilla arjen pyörityksen lomassa voi olla kauas kantoiset seuraukset ;) Ulos vaan ja kokeilemaan uusia juttuja ja käymään uusissa paikoissa. Lähde rohkeasti tuttujesi kanssa tai vaikka itseksesi käymään erilaisissa tapahtumissa, ulkona -ihan mitä vaan mieleesi tuleekaan.
      Raha-asioissa näen jotain pientä helpotusta.. jotain ylimääräistä, että voit vähän lomailla, hemmotella itseäsi, nauttia elämästä. Joko saat itse kasaan jotain ylimääräistä tai saat sellaista. Ei mitään suuria summia, mutta jotain joka riittää irtiottoon.

      Myöhästyneet nimpparionnittelut!

      • Anonyymi

        Magialle - muutosten tuulia odotan
        Kiitos katsannostasi. Olen kokeillut tuota ulosmenoa jo ainakin 10-v :) tässä ollaan vieläkin.


    • Anonyymi

      Hmm.. onko kenties jotain, mitä voisit tehdä toisin tai kokeilla jotain uutta. Sinusta huokuu tietynlainen ehkä varovuus tai epävarmuus.. ikään kuin koputtelet tikulla jäätä, mutta viime hetkellä peräännyt. Ehkä vielä rohkeampaa otetta ja uskallusta peliin. Tulee voimakas tunne myös siitä, että sinulle halutaan kertoa, että kaikki on vain sinusta itsestäsi kiinni. Kaikki on mahdollista, toivoa on, mutta sinun tulisi tarttua kiinni tlaisuuteen/hetkeen tai siihen mitä oikeasti haluat. Oletko valmis jonkilaiseen muutokseen ja uusiin haasteisiin. Saan kuvan tiikeristä joka tulee varmoin ottein esille hyvin määrätietoinen ja itsevarma katse silmissään. Semmoisella asenteella eteenpäin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3846
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3300
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      108
      3110
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2434
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1562
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      27
      1460
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1195
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1089
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1033
    Aihe