Ajelin Juhannuksen aikaan Polvijärven taajaman halki ewdes takaisin. Täytyy sanoa, että ulkoinen hapitus antoi hienon ja hyvin hoidetun kuvan CITYSTÄ. Paikat eivät olleet vinksin vonksin. Olin yllättynyt myönteisesti. Monella Cityllä olosi paljon oppimista kuink infraa hoidetaan.
Juhannuksena
5
167
Vastaukset
- Anonyymi
juupati juu sisääntulotiet jokasuunnasta pusikot rehoittaa miten sattuu nurmialueet keskustassa leikkaamatta liittymistä ei näe minnekkään oli kesä tai talvi kun on penkat tai heinät ja risukko edessä. että näin polvijärvellä
- Anonyymi
Tämä ei pidä paikkaansa
Nykyisin taajamat ovat siitiä. En ole perehtynyt lumipenkkoihin ja nurmen leikkaukseen. Mutta yleisilme on siisti. Omakoti talojen pihat ovat nykyisin sanoisinko: pieniä paratiisia.
- Anonyymi
Siistitty on paljon vuosien aikana taajamaa
- Anonyymi
Ajahan jouluna sama reitti, niin voit huomata jos on tullut muutoksia hapituksessa.
Lisää vertailukohtaa löytyisi jos ajeleisit vaikkapa Outokummun, Viinijärven muitten lähialueitten halki.
Laita tiedot tänne.
Kehoitan myös muita palstalaisia ajelemaan ja tekemään huomioita.
Ja tietysti tiedot tänne!
Ite en voi ajella kun auto reistailee, pittää viedä korjaamolle.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pienimäki ei anna haastatteluja
medialle Ähtärin kunnan velka sotkuista, kertovat luotettavat lähteet.184091- 373851
- 223500
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****212682- 882011
En tiedä mitä ajatella
Petaatko perjantaille jotain. Ei meidän kannata minun sydän on viety. Se joka sen vei ei ole mieheni, etkä se ole sinä.361952Naisten ulkonäkö, jos miehiä ei olisi?
Mä meinasin ensiksi, että en aloittaisi tätä keskustelua, ainan nyt, mutta huomasin tossa toisessa ketjussa, että tämä s2581840Hyviä vinkkejä täällä
Eli kaivattua vain kädestä kiinni ja jos vastustelee niin sanoo, että hei beibi beibi nyt mennään vaan. Näin he elivät e171697Myös lähellä keskustaa oleva Marttaliitto jättää lihan pois tilaisuuksistaan ja suosituksistaan.
Marttaliitossa siirrytään terveellisempään ruokavalioon ja ihmiselle tarpeeton liha jätetään pois, ympäristö ja luonto k2231348Jee! Palsta toimii jälleen!
Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.221182