Tosiaan oon tässä miettiny että mikä manki olisi edullisinta ja parasta ostaa? Ja onks noi Skyteam ja Jincheng manki huonoja ku Kiinasta kotoisin ovat? Mut juu jos voisitte kertoo nii ois kiva :)
Mikä manki olisi paras?
3
76
Vastaukset
- Anonyymi
Japani Hondaa saa vain 125 kuutioisena?
- Anonyymi
Kaikki kiinan mankit on samoja, ja honda on perkeleen kallis. Kiinan mankit on tosi kestäviä ja hyviä vaikka kiinasta onkin. Omalla pääsin 12h sisään helposti 160 kilometriä ihan moitteetta.
- Anonyymi
samaa paskaa mutta omasta mielestä skyteam on parempi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372300
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361256- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31741
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575