Lapua ihana paikka olla.

Anonyymi

Harvoonpä täältä lapualta tarttoo muualle lähtiä jos ei välttämättättä halua. Puhutaan että keskusta tyhyjä. Niin se varmaan voi vähähän ollakin mutta mitä sitte? Joka kylällä on elämää myäs keskustan ulkopuolella. Lapualta saa jos haluaa, ja jos ei saa nii hakekekaa muualta. Mutta älkää hakeko sillaasta mitä omalta kylältä ei saa. Sillä oma kunta pysyy virkiänä , ja jos hyvä tuuri käy niin uuretkin yrittäjät pakkautuvat paikkakunnalle. Kyllä me täällä pärjätähän jos tahrotahan.

12

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mutta pitäis jonkun käydä töissä, jotta kaupunki sais verotuloja. Jos sossun avustuksilla eletään ei niitä verotuloja kyllä tuu?

      • Anonyymi

        Tilastojen mukaan seikeisssä on paljon pahee sossu luukutus
        -siel sitäkin tautia piisaa ja törnäinen avaruusvahtailu päälle
        -looranen elämä vielä poikii käettömiä lisää sievällä tyylillään
        -elämä on sellaista juottovasikka hakaa sitten


    • Anonyymi

      Hieman enemmän
      Välitä enemmän kuin useimmat ajattelevat viisaaksi.
      Unelmoi enemmän kuin useimmat ajattelevat käytännölliseksi.
      Odota enemmän kuin useimmat ajattelevat mahdolliseksi..

      Positiivarit/Kesäheinä
      Tuulen suhina
      kuin lempeä musiikki
      tyynnyttää kiireisen mielen.
      Antaudu hiljaisuudelle.
      ole myötä kuluvassa
      hetkessä
      Luonto ympärilläsi
      on opettajanasi
      rauhaan ja harmoniaan

      Puutarha uhkeimmillaan:
      hehkuvanpunaiset, kirkkaankeltaiset
      liljat
      hennon vaaleanpunaiset ruusut
      jasmiinin huumaava tuoksu.
      Kukkien yllä
      valkeiden perhosten keveä tanssi.

      Paratiisi talletettavaksi talveen.

      Kesä
      Sydän linkoaa
      hattaraa taivaalle,
      avaa pumppuoven
      puutarhan sineen.
      Törröttävien yrttien
      ympärille pörriäiset.

      Lapua HAAVEITTEN KANGASTUSTA niin elämä on on -

      • Anonyymi

        Ota hyvä mieli auringosta,
        Onnen korsi heinikosta.
        Nosta ilonpilke silmäkulmaan,
        löytyy ratkaisukin joka pulmaan.

        Jaa HET SITTEN KOLOKOSTI


    • Anonyymi

      Lapua on rauhallinen pikki kaupunki jossa ei onneksi ole noita matuja vielä pilaamassa elämää. Toivottavasti ei tulekaan....

    • Anonyymi

      Ja mitä sossuun tulee niin pian ei oo meillä enää sossuakaan kun kaikki loppuu....

    • Mahtava ja pöljä Lapua. Kaikki firmat konkas tai muuttaneet pois. Teillä on hienot päättäjät vau

      • Anonyymi

        Kumikin paremma kui tornäses, siellä ne vahtaavat vallan taivasta


    • Anonyymi

      Vehkeilymme LAPUALLA ja kenkä keveä

      Anna itsellesi aikaa…
      Ajatella, sillä ajatus on voiman lähde.
      Leikkiä, sillä leikki on ikuisen nuoruuden salaisuus.
      Lukea, sillä kirjat ovat viisauden lähde.
      Rakastaa, sillä rakkaus on Luojan antama lahja.
      Ystäviäsi varten, sillä ystävyys on tie onneen.
      Nauraa, sillä nauru on sielun musiikkia.
      Auttaa toisia, sillä päivä on liian lyhyt
      tuhlattavaksi itsekkyyteen.
      Ihmisenä olemiseen, sillä sen takiahan olet täällä.

      Joko teemme itsestämme onnettomia tai teemme itsestämme vahvoja.
      Kesän pituus säilyy samana.

      Kun nyt kerta kaikkiaan on niin onnellisesti, että mikä laulaen tulee, se viheltäen menee, niin miksi emme laula enemmän ja
      muista viheltää aina välillä?

      Kiitos Kesä

    • Anonyymi

      Sossu muuttaa vuodenvaihteessa Seinäjoelle. Lapualaisille ei enää rahaa tipu.

    • Anonyymi

      Mä meinasin kans muuttaa Lapualle. Mutta tulin toisiin ajatuksiin, koska jos väki on tuon omahyväisen runoilijan kaltaisia, niin sekoaa pää jo pelkästä ajatuksesta. Eihän tuollaisen väen keskellä voi elää, jossa kukaan ei vastaa kysymyksiin, vaan tulee vain jotain ympäripyöreää runoilua, josta pitäisi muks päätellä jotain. Ei, en jaksa arvausleikkejä, niinpä löysin asuinpaikkani muualta. Täällä ei tarvi arvailla, eikä kuunnella runoilua, vaan saa suoria vastauksia suoriin kysymyksiin, niin kuin pohojalaasen pitääkin. Lapuan on kaiketi savolaisten asuttamaa, kun ootte niin kieroja runojen sutkauttajia, ja tämän runoilijan kirjoitusasu viittaa ainakin savolaisuuteen.

      • Anonyymi

        Se on käynyt ikäväksi noitten törnäisten palstalla vierailut
        - santaista ja yhtä marinaa -välillä muka lapualta katsoen ja sitten päinvastoin

        -tuan lopullista kaaosta tässä odotellaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe