Kotkan motonetin taso laskenut valtavasti parissa vuodessa. Tavaraa mitä on muissa pisteissä puuttuu kotkasta. Sitten taas tavara mitä pitäisi olla reilusti tietyssä hyllypaikassa onkin varastossa ja tästä syystä menet jonottamaan tiskille että saat apua henkilökunnalta joka palvelee jo muita saman ongelman kanssa painivia. Henkilökuntakin tuntuu vaihtuvan jatkuvasti. Onko muut huomanneet saman ja missä vika?
Motonet Kotka
16
356
Vastaukset
- Anonyymi
Siksi en enää käy siellä. Käytän pienempiä erikoistavara kauppoja, josta saa palvelua ja neuvoja.
- Anonyymi
Olen joutunut hakemaan Kouvolasta osia kun Kotkassa on eioota! Pakko kun asiakkaalle on luvattu auto samana päivänä. Onneksi toimii netissä myymäläkohtainen tarjonta ettei tartte Kotkassa jonottaa.
- Anonyymi
sama huonio.varastonhallinta ei toimi. yhdellä nyyjättärelläon onneksi niin upea iso peräpeili että täytyy vaan käydä monesti viikossa ;)
- Anonyymi
Porukka on vaihtunut kovasti jonkin aikaa jo. Taloon tuli uusi isäntä jonkin aikaa sitten. No, sitä kiinan romua saa muualtakin. Eikä niillä halvoilla varaosilla oikein mitään teekkään.
- Anonyymi
Kouvolasta joutui hakeen kunKotka ilmotti ei oota.
No, ei sopinut hiukan vanhempaan malliin kouvolastakaan saatu osa.
Kumpi parempi, ei oo vai väärä? - Anonyymi
Olen huomannut sama. Keväällä olisin oatanut veneen pohjaan estomaalia ei ollut mutta järvisuomen myymälöissä olisi ollut mutta ei ole toimivaa sisäistä logistiikkaa millä esim Kouvolasta saisi tuotteita Kotkan myymälään. Myymäläpäällikkö ei ole ajantassalla onneksi IKH tuli Kotkaan
- Anonyymi
Näyttelytason autovahapurkki löytyi hyllystä, myös putkireiskaa oli , ostin myös takuu H7 lamppuparin, jonka pojat vaihtoi teltalla.
- Anonyymi
Asentajat vaihtuu kun omistajat (tai omistaja ) ei osaa tai halua kannustaa ja opastaa (jos osaa ) asentajia ja ottamaan olosuhteet huomioon. .Myös kannustamaan eikä aina antamaa nekatiivista palautetta..
- Anonyymi
" Ottamaan olosuhteet huomioon"
Kun minä vein auton jarrupalojenvaihtoon. olosuhteet olivat ainakin asentajan näkökulmasta katsoen hyvät. Auto toimivalle nosturille, hyvillä työkaluilla pyörät irti, sitten siistien palapakettien kimppuun. Lämmin halli, joten olosuhteet loistavat kun vertaa esim siihen kun 70-luvulla vaihdoin jarrukenkiä fiestaan kerrostalon pihalla 8 asteen pakkasessa.- Anonyymi
Tuli taas pika-apua, kun ilmeni yllättävä vika autossa. Perjantai, viikonloppu tulossa, mutta auto laitettiin ajokuntoon.
Eikä ollut ensimmäinen kerta, siksi kiitän ja kummarran.
- Anonyymi
PASKA PAIKKA
- Anonyymi
Niinpä, esim tulppa hqt t maksaa ikhssa 7.50
Muualla - 5_6€ niinpä 30%kalliimpi - Anonyymi
Varastonhallinta perseestä. Korjaamo ok!
- Anonyymi
Onko verstaalla jotain muuttunut?
Tapasi tehdä paskoja ohareita, luvatulla ajalla olikin otettu jonkun tutun auto.
Työ hidasta ja töykeää. Jäi se paja väliin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191306
Lempinimi kaivatulle
Minkä lempinimen olet antanut ikäväsi kohteelle mielessäsi häntä ikövöidessä? Hän kulkee aatteissa mukana lempinimellä431146Mikä sai ihastumaan?
Mikä teillä muilla on hänessä (kaivatussasi) saanut ihastumaan itseensä? Muhun vetosi miehessä rehellisyys ja se että o481085Nainen, minne olet piiloutunut
Jäätyykö nenä pakkasella ja et uskalla pistäytyä ulkopuolella, vai pelkäätkö törmääväsi minuun? Voi olla tosiaan kiusall57945Torikahvila R.I.P
"Torikahvilan ylläpito ei vastannut MunFoorumin yhteydenottoon parin viikon kuluessa. Foorumi on suljettu, koska sillä e110876Mikä fiilis tänään
Ystävälläni. Ei minua meidän ikäero edelleenkään haittaa ja olet ollut positiivinenkin. Kaikilla on hyviä ja huonoja päi124844Kiitos päättäjät Kytölehdon päätöksestä
Nyt saimme positiivisen uutisen Hyrynsalmelle. Edistykselliset ja kokonaisuutta laajasti katsovat päättäjät ymmärsivät t67829Olisin halunnut...
Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele82647Palasina edelleen ja paras pala hukassa loppuun asti
💞 Mä et ketään viereeni kaipaa Itselleni toistelen et kaikki hyvin on En tahdo et kukaan Perääni soittaa Helpompi on o113644- 34640