Prinsessa Sirokita vaikeni. Hänen suuhunsa mahtui vain vähän kehuja. Olin hänen hovinarrinsa jolle hän hymyili harvoin. Tässä oodi hänen jokaiselle varpaalleen ja koodi niiden väleihin. Naurattakaa häntä, hän kutiaa kyllä.
Prinsessa Sirokita
5
114
Vastaukset
Mjoo
Näin heränneenä tulin nähdäkseni ei lukemaan, vaan katsomaan. Runoja ei mielestäni lueta, vaan vilkaistaan.
On kuin ohitse kävelisi jokin tai joku, jossa silmät hetken seuraavat toisiaan, ja mieli on muualla kuin siinä missä on.
Silmänkääntötemppu.
(Hihitystä)Niin siis tämä oli ihan jees.
Muuten täällä kyllä saa tuijottaa suoraan henkilökohtaiseen pimeyteen.
(Hihitystä)
- Anonyymi
Loistava runo!
- Anonyymi
Vuodelta 2019? Haavoittavat ihmissuhteet ja oman aseman oivaltaminen. Niinpä, hyvin ilmaistu.
- Anonyymi
Selasin runoja taakse päin, ei tämä kovin aktiivinen palsta ole ollut. Joukossa on jokunen hyväkin runo ja kiinnostavia sitten enemmänkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703530Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483433Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463312- 532759
- 312013
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301942- 481676
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401655Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä931616- 391390