DHT estäjät

Anonyymi

Olisiko arvon foorumilaisilla tietoa paikallisesti (eli iholla, ei suun kautta otettava) käytettävistä DHT-estäjistä? Jokin muu tuote kuin Finasteridi olisi siis haussa. Siihen en enää uskalla koskea. Mielellään se saisi myös olla tutkitusti toimiva tuote. Käärmeöljyjähän näissä hiustenlähtötuotteissa riittää.

6

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valitettavasti mitään muuta ei ole.
      Luonnontuotteilla turha yrittää. Ja jos haluat DHT:n alas jollain muulla tuotteella kuin fina, joka olisi siis vähintään yhtä tehokas, niin aivan varmasti saat siittäkin silloin samat sivuvaikutukset. Oletkos kokeillut ottaa finaa pienemmillä määrillä?
      Itse pilkon 5mg finatabletin 6 osaan, jolloin yhden tabletin määrä on 0,83mg finaa. Olen tehnyt tuota jo kauan ja tuntuu, että sama vaikutus kuin aikaisemmalla 1,25mg osalla, mutta jotenkin pirteämpi olo kuin ennen. Fina siis laskee hieman DHT:tä ja se aiheutti ainakin itselle hieman vaan liikaa väsymystä. Aluksi aloin pilkkomaan tablettia 5 osaan, jolloin tulisi aina se 1mg, mutta 6 osaan se on helpompaa apteekista hakemallani veitsellä. Se tuntuu hyvin riittävän ja ei aiheuta mitään sivareita.
      Millään muulla tuota DHT:n määrää et alas yhtä tehokkaasti saa.

      • Anonyymi

        Oikeastaan haluttomuuteni käyttää finasteridia liittyy siihen, että minulla on pieni poika enkä oikein halua ottaa pienintäkään riskiä, että hän altistuisi sille. Tabletteja pilkkoessa ne menevät välillä pieniksi pirstaleiksi eikä ikinä voi tietää leviääkö niitä vahingossa jonnekin.

        Aikoinaan käytin sitä, enkä huomannut mitään erityisiä oireita. Sekin kyllä arvelluttaa, että voivatko ne kehittyä ajan saatossa. Tässä on kuitenkin alle nelikymppisellä elämää jäljellä.


    • Anonyymi

      Yritin tähän vastata mutta viesti poistettiin. Muotoillaanpa siis toisin: ketokonatsolia sisältävä shampoo. Ei toki niin tehokasta verrattuna sisäiseen lääkitykseen, mutta joitain tutkimuksiakin ketokonatsolin vaikutuksista on.

      • Anonyymi

        Minullekin on joskus käynyt noin. muistaakseni mainitsin silloin jonkun tuotteen nimen. Onkohan se kielletty?

        Jokatapauksessa, olen miettinyt että toimisikohan se miten hyvin jos ottaisi sellaisen "kaljun hoito" ruutiinin että 2-3 kertaa viikossa pesu ketokonatsolishampoolla, 2 kertaa päivässä minoksidilia ja kerta viikossa dermarollaus. Sillä välttäisi finasteridin käytön ja käytössä olisi kuitenkin kaksi kolmesta kaljuuntumisen Big 3 hoitomuodosta.


      • Anonyymi

        Ehkä olisi kokeilemisen arvoinen suunnitelma. Miten tuo dermarollaus toimii?


    • Anonyymi

      Varsin tuuheat hiukset päässä ja ikää kohta 60, mieshenkilö. Olen käyttänyt jo yli 20 vuotta finasteridia kuureina ja sitten niin että otan sitä vain 3 krt viikossa. Silloin ei tule sivuvaikutuksia. Revivogenia olen käyttänyt melkein 20 vuotta, aloitin heti kun se tuli markkinoille!! Loistava tuote. Tosin kaikki tuotteet alkavat menettää tehoa jos niitä käyttää vuosikausia, otan myös pellavansiemenöljyä ja juon paljon vihreää teetä. Näillä loppui voimakkaasti alkanut kaljuuntuminen yli 20 vuotta sitten

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2042
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1441
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1325
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1255
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1197
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1115
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1050
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      88
      1014
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      803
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe