Lukuisia valvovan viranomaisen huomautuksia saanut Pekka näyttää aiheuttaneen kinnulaan 3milj alijäämän..
Karstula seuraavana:)
Onnea Kanerviosta
34
961
Vastaukset
- Anonyymi
Karstulassa ei tartte aiheuttaa, alijäämää on tulossa jo omasta takaa - ja lähivuosina paljon.
- Anonyymi
Karstulan hulebudjetissa on kolme milliä pikkusumma, paljon enempi on tulossa, kiitos järkevistä päätöksistä takavuosien päättäjät.
Eipä paikallislehti ole koskaan kirjoittanut heidän mainioista saavutuksista ja ansioistaan kuntamme hyväksi.- Anonyymi
Kyllä kanervio pistää pahemmaksi;/
Kinnula ei tule toipumaan Pekan rikoksistaan ihmiskuntaa vastaan. Karstula tuskin selviää..
Outoa, että tuomitut rikolliset valitaan luottamustehtäviin jossa rahat voi siirtää käytännössä suoraan omalle tililleen. Toki jälkiä jättämättä.. - Anonyymi
Joko kanervio erorahaa kärkkyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko kanervio erorahaa kärkkyy?
Sitähän nää kiertolaiset kärkkyy.. On niitä nähty lähes joka kunnossa eiku kunnassa..
- Anonyymi
Heh, Karstula entistä pahempi paikka. Ja ilman vahvoja valtuutettuja kanervio saa ryöstää rauhassa..
Kinnula tuskin selviää hamekangas Pekasta vaikka erorahat maksoikin.. - Anonyymi
Pistäppä J. korkki kiinni!
Anna jo olla. Katkeruus pilaa elämän. Oman ja toisten. - Anonyymi
Kinnula pyytelee 800 000 € avustusta valtiolta ku on rahat loppu. Hm....
- Anonyymi
Tuollanen summa ei riitä Karstulalle alkuunkaan.
- Anonyymi
Lake Wobegon efekti Kinnulasta Karstulaan?
Lake Wobegon tarkoitaa juurikin ylivertaista Pekka Kanerviota, nostakaamme palkkaa ensitilassa:) - Anonyymi
"Maailman ongelmana on se, että tyhmä ovat itsevarmoja ja älykkäät ovat täynnä epäilystä.”
-Bertrand Russell-
”Vain kaksi asiaa ovat äärettömiä, universumi ja ihmisen tyhmyys, enkä minä ole varma ensin mainitusta.”
-Albert Einstein-
Mielenkiintoisinta tässä kognitiivisessa harhassa on se, että mitä epäpätevämpi olet, sitä vähemmän tietoinen olet siitä. - Anonyymi
Käyköhän Kanerviolle kun Hilkka Hakalalle. Kun kunnanhallituksen kepulaiset tyrivät, niin kunnanjohtaja saa kenkää. Kepuhan ei tykkää pätevistä kunnanjohtajista, vaan ne saavat potkut.
- Anonyymi
Kyllä nyt on edessä taas Karstulan perinteiset hullut päivät, hinta hobbalot, black friday tms eli viranhaltijan vaihtoviikot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nyt on edessä taas Karstulan perinteiset hullut päivät, hinta hobbalot, black friday tms eli viranhaltijan vaihtoviikot.
Kanervio lähtee vasta kun kassa on tyhjä kuten kinnulassa..
- Anonyymi
Pekalla on hallituksessa paljon sellaisia joilla on kieli jo vähän ruskeana hyvin mennöö.
- Anonyymi
Nythän siellä Karstulassa vasta kunnanisä on. Huh, huh!
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa ,itse on valittu ja nyt pulinat pois 🤷🏼♂️🤷♀️
- Anonyymi
Pekka on älykäs johtaja-pulinat pois! Kuinka jotkut kehtaavat kadehtia ja mustamaalata aiheettomasti jotakuta ja vieläpä isänpäivänä. Kannattais katsoa peiliin ja hävetä. Mutta jos ei ymmärrä hävetä niin luojan antamien lahjojen vähyydelle ei voi mitään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pekka on älykäs johtaja-pulinat pois! Kuinka jotkut kehtaavat kadehtia ja mustamaalata aiheettomasti jotakuta ja vieläpä isänpäivänä. Kannattais katsoa peiliin ja hävetä. Mutta jos ei ymmärrä hävetä niin luojan antamien lahjojen vähyydelle ei voi mitään...
Jaa. Se on sivistyslautakunnan yli kävely pihan ok🙄
- Anonyymi
Tämä herra oli kuulemma oikein "loistanut" kunnan infotilaisuudessa. Nolannut itsensä totaalisesti.
- Anonyymi
Kyllä on röyhkeä kaveri toivottavasti hallitus tekee oikeat ratkaisut ennen vuoden päättymistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on röyhkeä kaveri toivottavasti hallitus tekee oikeat ratkaisut ennen vuoden päättymistä
Johan toi reksiasiassa näytti mikä tyyppi on..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kinnulalainen hinkui valtuustoon – vaaliviina toi sakkoja
Keski-Suomen käräjäoikeus on tuominnut sittemmin jo kunnanvaltuustosta eronneen kinnulalaismiehen sakkoihin vaalilahjonnasta. Vaalityötä tehnyt ehdokas houkutteli äänestäjiä tarjoamalla viinapulloa vastineeksi.
Vaalilahjonta5.9.2014 klo 13.12päivitetty 5.9.2014 klo 13.24"
YLE uutiset
"
Kinnula nousi väkivaltatilaston kärkeen
30.06.2015 klo 9:36
Suomen väkivaltaisin paikkakunta asukasmäärään suhteutettuna on Kinnula Keski-Suomessa.
"
- Anonyymi
Joko se taas alkoi sama savustus kuin edeltäjällä.
Onhan nämä kuntamme päättäjät aivan omaa luokkaansa, (tyhmyydessä).- Anonyymi
Kyllä ne on ihan ite valittu vaaleilla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne on ihan ite valittu vaaleilla..
Kinnulassa valittiin viinapulloilla ;) ja terrorismillä. Siksipä Kinnulasta otsikoita mm. "demokratin irvikuva" " suomen väkivaltaisin kunta"
Sai tosin ääniharava 20 eur sakon kun jäi kiinni, ja jatkoi valtuutettuna, heh..
Kinnulasta olisi kohta tulossa Erkki Nikkilä, luottamuspula vaivannut jo syksystä, muutaman kuukauden ehti rötöstellä..
Erorahaa Kinnulasta sama kuin Kanerviolle ja otatteko Karstulaan?
Kyllähän järjestäytyneen rikollisliigan jäsenet pitää pitää johdossa, eikös? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kinnulassa valittiin viinapulloilla ;) ja terrorismillä. Siksipä Kinnulasta otsikoita mm. "demokratin irvikuva" " suomen väkivaltaisin kunta"
Sai tosin ääniharava 20 eur sakon kun jäi kiinni, ja jatkoi valtuutettuna, heh..
Kinnulasta olisi kohta tulossa Erkki Nikkilä, luottamuspula vaivannut jo syksystä, muutaman kuukauden ehti rötöstellä..
Erorahaa Kinnulasta sama kuin Kanerviolle ja otatteko Karstulaan?
Kyllähän järjestäytyneen rikollisliigan jäsenet pitää pitää johdossa, eikös?Voi miten surullista. Ei mee hyvin Karstulassa.
- Anonyymi
Tähän asiaan ei auta ,kuin lopettaa äänestys, niin ei se niin mee, ettei se sittenkin jotenkin mee.??
- Anonyymi
Minä tein niin ja olen erittäin tyytyväinen.
- Anonyymi
Entäs Perkiö? Osataanko kunnassa tehdä oikeita henkilövalintoja? Aina menee pieleen, joka portaassa, vaikka konsultteja kuinka paljon.
- Anonyymi
Jaa. Se Perkiö oli kuulemma ennen Saarijärvellä.. Onko muuttanut Karstulaan jotta saatas veronmaksajia lisää? Jos asuu Saarijärven puolella niin miksi meni töihin Karstulaan? Vai oliko se niin että paikka meni alta saarijärven suunnalla?
- Anonyymi
On yleistä että kunnan virkoja pyöritetään ja valtuutetut pidetään pimennossa.
Hamekangas Kanervio vienyt jo useat erorahat, rikos kannattaa aina?- Anonyymi
Niin näkyy kannattavan.. Aina hyvä miettiä. Miks joku hakee kuntaan johtajaksi? Varsinkin jos tulee suht läheltä ja ehkä isommasta kunnasta... Taitaa olla hyvä veli verkostosta kyse...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin näkyy kannattavan.. Aina hyvä miettiä. Miks joku hakee kuntaan johtajaksi? Varsinkin jos tulee suht läheltä ja ehkä isommasta kunnasta... Taitaa olla hyvä veli verkostosta kyse...
Vai oisko teijän pomo harjoitellut enste siellä Kinnusen valtakunnassa?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559