Kokemuksia Sealine hotellista

Anonyymi

Haluaisin tietoa,Ruuasta,ympäristöstä ,uimaallas tilasta,siisteydestä,henkilökunnasta.
EP

5

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu sääntöjen vastaisesti 2 realistista kertomustani jotka eivät ole loukanneet kuin älytöntä Alanya- fania joka spämmäilee tänne jatkuvasti älyttömiä hotelli- avauksiaan.

      K. Martta 69 vee.

    • Anonyymi

      Yritänpä kerran vielä vastata aloittajalle:

      Ruoka.
      Aamiaisella oli munia, makkaroita sekä makaryynejä. Niin ja tietysti muroja ja maitoa. Päälle joimme aina kupposet kahvia.

      Ympäristö.
      Meri oli lähellä ja oikein nätti. toisella puolella oli vilkasliikenteinen katu sen takana kerrostaloja. Marketti oli lähellä ja pappa osti sieltä olutta ja minä joskus pienen pullon konjakkia verenkiertoa vilkastuttamaan.

      Uimaallas.
      Vesi oli jääkylmää, odottelivat kai että kesä tulee ja lämmittää. Muhu baarissa oli tosi laihaa.

      Siisteys.
      Kylmät kivilattiat toivat mieleen Etelänavan. Helppoa kai ne oli mopata.
      Kyllä siivooja kai kävi kun oli aina penkonut rättimme.

      Henkilökunta.
      Ei ne respassa suomea osanneet emmekä me turkkia. Onhan siinä jo ongelma. Kyllä ne aina naamaa päin hymyilivät ja kun selkänsä käänsit niin irvistelivät.

      Kirjoitti Martta 69 vee.

    • Anonyymi

      Olen viettänyt tuossa hotellissa useamman viikon 15 v.aikana.Viimeksi toukok.2019.
      Hotelli on siisti ja henkilökunta ihan ok.
      Uima- altaita on kaksi ,kohtuullisesti tilaa allas alueella ,ottaen huomioon sijainnin ,isojen kerrostalojen keskellä.
      Ruoka on perusmättöä turkkilaiseen tapaan ,runsaasti salaatteja ,vihanneksia ,hedelmiä ym. on runsaasti tarjolla joka aterialla.
      Aamiaisella leikkeleitä ,kananmunia ,muroja ,hilloja jne..makeita pullia ja leivoksia lisäksi ja kahvia ,teetä,mehuja.
      Lounaalla sitten broileria ,lihapullia ,lihapatoja runsaiden salaattien lisäksi ja ranskalaisia ,riisiä.
      Jälkiruokana kakkuja ,leivoksia kahvia ,hedelmiä.
      Matkaa keskustaan on 1-2 km. Bussit kulkevat pääkatua tiuhaan tahtiin jos kävely ei miellytä.Hinta 3 liiraa per reissu.
      Sanoisin että saa kyllä rahoilleen vastinetta kun matkustaa sesonkiaikojen ulkopuolella.Olen itse maksanut n.430-460€ viikosta.Se on kuitenkin All inc.hotelli.
      Näin heinäk.näytti hinnat olevan 1200€/vko samasta palvelusta.

    • Anonyymi

      Olen viettänyt tuossa hotellissa useamman viikon 15 v.aikana.Viimeksi toukok.2019.
      Hotelli on siisti ja henkilökunta ihan ok.
      Uima- altaita on kaksi ,kohtuullisesti tilaa allas alueella ,ottaen huomioon sijainnin ,isojen kerrostalojen keskellä.
      Ruoka on perusmättöä turkkilaiseen tapaan ,runsaasti salaatteja ,vihanneksia ,hedelmiä ym. on runsaasti tarjolla joka aterialla.
      Aamiaisella leikkeleitä ,kananmunia ,muroja ,hilloja jne..makeita pullia ja leivoksia lisäksi ja kahvia ,teetä,mehuja.
      Lounaalla sitten broileria ,lihapullia ,lihapatoja runsaiden salaattien lisäksi ja ranskalaisia ,riisiä.
      Jälkiruokana kakkuja ,leivoksia kahvia ,hedelmiä.
      Matkaa keskustaan on 1-2 km. Bussit kulkevat pääkatua tiuhaan tahtiin jos kävely ei miellytä.Hinta 3 liiraa per reissu.
      Sanoisin että saa kyllä rahoilleen vastinetta kun matkustaa sesonkiaikojen ulkopuolella.Olen itse maksanut n.430-460€ viikosta.Se on kuitenkin All inc.hotelli.
      Näin heinäk.näytti hinnat olevan 1200€/vko samasta palvelusta.

      • Anonyymi

        Olipas herralla nyt tärkeää asia kun 2 x piti toitottaa.

        Samoja ruokia tuo mainitsi kun minäkin, muroja, munia ja lihapullia ja päälle kahvikupponen.

        Meni siitä kyllä bussejakin. Pappa sanoi että pitäisi tietää minne menee ennen kuin niihin hyppää. Olen kyllä samaa mieltä.

        Me emme ole rikkaita mutta kun olemme päättäneet milloin lähdemme niin maksamme mitä ovat pyytäneet. Ei nuo kamalan kalliita ole olleet.
        Hawaijin matka oli kyllä aika kallis. Hiltonin hotellissa asuimme Waikikin rannalla. Ihan tylsää ja kamalan kallista.

        K. Martta 69 vee.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      423
      2954
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2276
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      348
      1976
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1893
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1747
    6. 158
      1212
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1140
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1052
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe