Raskaanako nyt kaiken jälkeen?!

Anonyymi

Olen jo kaksi laata kasvattanut. Esivaihdevuodet ovat kiirineet erinäisine oireineen. Kierto lyheni säännönmukaiseksi 21-23 pv jo melkein vuosi sitten. Pystyin ennustamaan kierron alkavan viimeistään tuona 23 pv. Aiemmin elämässä kierto on ollut 28pv ja ovulaatio oireiden perusteella puolessa välissä. Aika tarkasti olen kehoani tulkinnut ja seurannut.

Nyt olen mieheni kanssa harrastanut seksiä juuri kuukautisten alkamispäivänä - muutamia tunteja ennen alkua ja todettu vain yhdessä tuumin, että raskautumksen riski tämän ikäisenä 44v ja vaihdevuosia kohti menevänä ja kierron viimeisenä
Päivänä olisi aivan ihme. (Riski otettiin ja sen seuraukset kannetaan jos sellainen ihme meille suodaan)

Teimme tämän viimeksikin kp 23 ja illalla totesin, että eipäs tullutkaan ne kuukautiset tänään. No sitten olen todenyt tämän jo viikon ajan. Ei helkkari, nytkö sitten olen saattanut itseni raskaaksi vastoin kaikkia odotuksia😆?

Nyt on menossa kp 30. Jäikö minulta vain kuukautiset nyt väliin vai täytyykö tässä kohta ostella taskaustestiä 🤔 vai olisiko vain kuukautiset pikkuhiljaa jäämässä pois.

Onko kellekään käynyt vastaavaa?

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen suunnilleen ikäisesi (täytän elokuussa 44) ja viikolla 15 raskaana. Lapset olivat myös jo tehty ja ehkäisynä minulla oli noin 10 v. käytössä kierukka, joista viimeisin poistettiin 2018 keväällä gynekologisen toimenpiteen yhteydessä ja jonka jälkeen meillä oli ehkäisynä miehellä kortsut. No miesten ehkäisystä huolehtiminen on mitä on ja pian hän alkoi niiden käytöstä kuitenkin valittaa, koska hän ei niiden kanssa saanut kunnon erektiota eikä useimmin edes lauennut ollenkaan kumi päällä. Huomasinhan minäkin sen kun rakastelu meni useimmin pelkäksi säheltämiseksi ja koska kuukautiseni olivat suht säännölliset aloimmekin rakastella säännöllisesti kiertoni varmoina päivinä ilman kumia ja muulloin mies käytti kortsua. Viime talvena kuitenkin kerran juuri kiertoni otollisempaan aikaan oltiin kerran ilman kumia ja ihmeellinen on naisen vaisto, sillä oikeastaan jo seuraavana aamuna aavistin mitä siitä seurasi.
      Olihan siinä alkuun etenkin mies, että mitä! Toisin kuin ilmeisesti teillä, meillä ei miehen kanssa ollut edes mitään etukäteispuheita mahdollisesta raskaaksi tulostani ja kyllähän siinä vähän vaimolle yrmisteltiin. Kuitenkin nyt, kun hänkin tämän on sisäistänyt, niin ihanalle tuntuu ja molemmat ollaankuin nuorruttu odotukseni myötä.
      Toivotko kovin raskaaksi tulemista ja siksi hylkäsitte ehkäisyn?

      • Anonyymi

        No etkö olisi voinut jälkiehkäisypilleriä hakea..Herrajumala sentään kun 44vuotiaana vielä lapsia tehdään.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe