Nii, elikkä käyks tääl muita kun jonkkareita tai taikureita, esim ilma-akrobaatteja tai käsinseisojii? Ite kuulun enemmän tohon jälkimmäiseen ryhmään, taikatemput ku pitäis must pitää erillään sirkuksesta...eihän niis oo mitää aitoo.
muita kun taikureita?
Nimetön
3
468
Vastaukset
- MagicMiku
mitä aitoo sirkuksessa on ???
- sirkusfreak
no se mitä sä näät, se kaikki on aitoo. Ethän sä voi huijata ketään lavalla! Se mitä yleisö näkee susta on AITOO!
- MagicMiku
sirkusfreak kirjoitti:
no se mitä sä näät, se kaikki on aitoo. Ethän sä voi huijata ketään lavalla! Se mitä yleisö näkee susta on AITOO!
Sori ku en tajunnu tota johtuu siitä että en ole sirkus taiteilija. siinä tapauksessa taikuus ei kyllä ole millään tavalla aitoo. Taikuudessahan ylesö näkee mitä tehdään ei että, miten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.801448- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991049Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 51932
- 42787
- 47772
- 113716