Lestibaalien maine

Väitetään lestibaalien parantavan Joinsuun "imagoa". Mikä se imago siis on? Helvetillinen mölysaaste ja huumehörhöt. Tämä ei maksukykyisiä kävijöitä houkuttele.
Avustaako kaupunki tilaisuutta suoraan veronmaksajien rahoilla? Kuka tietää?

9

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nimimerkki PekkaPeitsin elämästä ei kyllä huolenaiheet lopu. Jos ei lasten seksuaaliseen suuntautumiseen tai eläimiin sekaantumiseen liittyvät asiat vaivaa foorumipostauksen verran, niin aina löytyy huolehdittavaa muiden rahoista, huumehörhöistä, kerran vuodessa esiintyvästä mölysaasteesta ja korruptiosta. Se nyt on aina ajankohtainen salaliittoteoria.

      Kysyit siitä imagosta mitä festivaalit parantaa. Katso peiliin ja lopeta itkeminen, iso mies.

      • Anonyymi

        Minäkin olen iso mies, vaikka en pekkapeitsi olekaan, silti ihmettelen ihan samaa kuin ko. nimimerkki, enkä pidä sitä ollenkaan itkemisenä. Vastaukseksi ei munusta oikein riitä kysyjän haukkuminen koska se vain herättää lisäkysymyksiä tapahtumasta ja sen kannattajista. Luulisi noinkin "aikuismaisen mahtavasti" kirjoittavan vastaajan osaavan myös aikuismaisesti vastata yksinkertaiseen kysymykseen, mikäli edes on itse peräämänsä "iso mies".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen iso mies, vaikka en pekkapeitsi olekaan, silti ihmettelen ihan samaa kuin ko. nimimerkki, enkä pidä sitä ollenkaan itkemisenä. Vastaukseksi ei munusta oikein riitä kysyjän haukkuminen koska se vain herättää lisäkysymyksiä tapahtumasta ja sen kannattajista. Luulisi noinkin "aikuismaisen mahtavasti" kirjoittavan vastaajan osaavan myös aikuismaisesti vastata yksinkertaiseen kysymykseen, mikäli edes on itse peräämänsä "iso mies".

        Siihen ei slogan "Ilo elää Pohjois-Karjalassa" oikein riitä, kun Joensuun imagoa aletaan muuttamaan houkuttelevammaksi asuinpaikaksi, kun kuitenkin stereotyyppisen eloisan karjalaisen sijasta aloittajan kaltainen ihmistyyppi on se, josta Joensuukin tunnetaan. Lieksasta sun muista p--slävistä tietysti puhumattakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen ei slogan "Ilo elää Pohjois-Karjalassa" oikein riitä, kun Joensuun imagoa aletaan muuttamaan houkuttelevammaksi asuinpaikaksi, kun kuitenkin stereotyyppisen eloisan karjalaisen sijasta aloittajan kaltainen ihmistyyppi on se, josta Joensuukin tunnetaan. Lieksasta sun muista p--slävistä tietysti puhumattakaan.

        Niin, se tuli selväksi että sinulla on kyllä kommentoitavaa ketjun aloittajasta, mutta entäpä itse asia? Rahoitetaanko ilosaarirokkia kaupungin toimesta verorahoilla ja onko se oikein? Onko noilla rahoilla saatava imago sen rahan arvoista vaiko pelkästään joensuulaisten kauppiaiden tukemista verovaroin?
        Toinen asia on sitten todellakin tuollaisen massatapahtuman vaikutus ilmastoon ja sen jättämä hiilijalanjälki. Miksi siitä ei puhuta silloin kun on omasta kivasta kysymys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, se tuli selväksi että sinulla on kyllä kommentoitavaa ketjun aloittajasta, mutta entäpä itse asia? Rahoitetaanko ilosaarirokkia kaupungin toimesta verorahoilla ja onko se oikein? Onko noilla rahoilla saatava imago sen rahan arvoista vaiko pelkästään joensuulaisten kauppiaiden tukemista verovaroin?
        Toinen asia on sitten todellakin tuollaisen massatapahtuman vaikutus ilmastoon ja sen jättämä hiilijalanjälki. Miksi siitä ei puhuta silloin kun on omasta kivasta kysymys?

        Se on ihan luonnollista, että kun syyllinen tiedetään, niin kyllä rikoskin sille keksitään.

        Verorahojen käyttö on lähtökohtaisesti ihan julkista tietoa, joten se jota se kiinnostaa, varmasti osaa myös kaivaa luvut esiin. Minua se ei kiinnosta, joten esimerkiksi aloittaja pystyy sen tiedon varmasti esiin kaivamaan.

        Festivaalivieraiden paikkakunnalle ja pois matkustamisen hiilijalanjälki on varmasti myös laskettavissa, vastannee jotain prosentin kymmenyksiä juhannuksen ja joulun viettoon matkaavien vastaavasta.


    • Kun ei pystytä vastaamaan asiaan, aletaan haukkua kirjoittajaa

      • Anonyymi

        Saat varmasti aikaiseksi parempaa kansalaiskeskustelua, kun koitat peittää oman katkeruutesi (aiheesta kuin aiheesta) edes auttavasti. Jos pystyt.


    • Pyynnöstä tässä myönteisiä aiheita Joensuusta:
      1. Aurinko paistaa
      2. Ei sada

      • Anonyymi

        On tuo kävelykatu ja tori ja satamaranta ihan viihtyisiä, kun nuo ahdistelevat feissarit vaan ajettaisiin pois...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe