Väitetään lestibaalien parantavan Joinsuun "imagoa". Mikä se imago siis on? Helvetillinen mölysaaste ja huumehörhöt. Tämä ei maksukykyisiä kävijöitä houkuttele.
Avustaako kaupunki tilaisuutta suoraan veronmaksajien rahoilla? Kuka tietää?
Lestibaalien maine
9
149
Vastaukset
- Anonyymi
Nimimerkki PekkaPeitsin elämästä ei kyllä huolenaiheet lopu. Jos ei lasten seksuaaliseen suuntautumiseen tai eläimiin sekaantumiseen liittyvät asiat vaivaa foorumipostauksen verran, niin aina löytyy huolehdittavaa muiden rahoista, huumehörhöistä, kerran vuodessa esiintyvästä mölysaasteesta ja korruptiosta. Se nyt on aina ajankohtainen salaliittoteoria.
Kysyit siitä imagosta mitä festivaalit parantaa. Katso peiliin ja lopeta itkeminen, iso mies.- Anonyymi
Minäkin olen iso mies, vaikka en pekkapeitsi olekaan, silti ihmettelen ihan samaa kuin ko. nimimerkki, enkä pidä sitä ollenkaan itkemisenä. Vastaukseksi ei munusta oikein riitä kysyjän haukkuminen koska se vain herättää lisäkysymyksiä tapahtumasta ja sen kannattajista. Luulisi noinkin "aikuismaisen mahtavasti" kirjoittavan vastaajan osaavan myös aikuismaisesti vastata yksinkertaiseen kysymykseen, mikäli edes on itse peräämänsä "iso mies".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen iso mies, vaikka en pekkapeitsi olekaan, silti ihmettelen ihan samaa kuin ko. nimimerkki, enkä pidä sitä ollenkaan itkemisenä. Vastaukseksi ei munusta oikein riitä kysyjän haukkuminen koska se vain herättää lisäkysymyksiä tapahtumasta ja sen kannattajista. Luulisi noinkin "aikuismaisen mahtavasti" kirjoittavan vastaajan osaavan myös aikuismaisesti vastata yksinkertaiseen kysymykseen, mikäli edes on itse peräämänsä "iso mies".
Siihen ei slogan "Ilo elää Pohjois-Karjalassa" oikein riitä, kun Joensuun imagoa aletaan muuttamaan houkuttelevammaksi asuinpaikaksi, kun kuitenkin stereotyyppisen eloisan karjalaisen sijasta aloittajan kaltainen ihmistyyppi on se, josta Joensuukin tunnetaan. Lieksasta sun muista p--slävistä tietysti puhumattakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen ei slogan "Ilo elää Pohjois-Karjalassa" oikein riitä, kun Joensuun imagoa aletaan muuttamaan houkuttelevammaksi asuinpaikaksi, kun kuitenkin stereotyyppisen eloisan karjalaisen sijasta aloittajan kaltainen ihmistyyppi on se, josta Joensuukin tunnetaan. Lieksasta sun muista p--slävistä tietysti puhumattakaan.
Niin, se tuli selväksi että sinulla on kyllä kommentoitavaa ketjun aloittajasta, mutta entäpä itse asia? Rahoitetaanko ilosaarirokkia kaupungin toimesta verorahoilla ja onko se oikein? Onko noilla rahoilla saatava imago sen rahan arvoista vaiko pelkästään joensuulaisten kauppiaiden tukemista verovaroin?
Toinen asia on sitten todellakin tuollaisen massatapahtuman vaikutus ilmastoon ja sen jättämä hiilijalanjälki. Miksi siitä ei puhuta silloin kun on omasta kivasta kysymys? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, se tuli selväksi että sinulla on kyllä kommentoitavaa ketjun aloittajasta, mutta entäpä itse asia? Rahoitetaanko ilosaarirokkia kaupungin toimesta verorahoilla ja onko se oikein? Onko noilla rahoilla saatava imago sen rahan arvoista vaiko pelkästään joensuulaisten kauppiaiden tukemista verovaroin?
Toinen asia on sitten todellakin tuollaisen massatapahtuman vaikutus ilmastoon ja sen jättämä hiilijalanjälki. Miksi siitä ei puhuta silloin kun on omasta kivasta kysymys?Se on ihan luonnollista, että kun syyllinen tiedetään, niin kyllä rikoskin sille keksitään.
Verorahojen käyttö on lähtökohtaisesti ihan julkista tietoa, joten se jota se kiinnostaa, varmasti osaa myös kaivaa luvut esiin. Minua se ei kiinnosta, joten esimerkiksi aloittaja pystyy sen tiedon varmasti esiin kaivamaan.
Festivaalivieraiden paikkakunnalle ja pois matkustamisen hiilijalanjälki on varmasti myös laskettavissa, vastannee jotain prosentin kymmenyksiä juhannuksen ja joulun viettoon matkaavien vastaavasta.
Kun ei pystytä vastaamaan asiaan, aletaan haukkua kirjoittajaa
- Anonyymi
Saat varmasti aikaiseksi parempaa kansalaiskeskustelua, kun koitat peittää oman katkeruutesi (aiheesta kuin aiheesta) edes auttavasti. Jos pystyt.
Pyynnöstä tässä myönteisiä aiheita Joensuusta:
1. Aurinko paistaa
2. Ei sada- Anonyymi
On tuo kävelykatu ja tori ja satamaranta ihan viihtyisiä, kun nuo ahdistelevat feissarit vaan ajettaisiin pois...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504