Lestibaalien maine

Väitetään lestibaalien parantavan Joinsuun "imagoa". Mikä se imago siis on? Helvetillinen mölysaaste ja huumehörhöt. Tämä ei maksukykyisiä kävijöitä houkuttele.
Avustaako kaupunki tilaisuutta suoraan veronmaksajien rahoilla? Kuka tietää?

9

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nimimerkki PekkaPeitsin elämästä ei kyllä huolenaiheet lopu. Jos ei lasten seksuaaliseen suuntautumiseen tai eläimiin sekaantumiseen liittyvät asiat vaivaa foorumipostauksen verran, niin aina löytyy huolehdittavaa muiden rahoista, huumehörhöistä, kerran vuodessa esiintyvästä mölysaasteesta ja korruptiosta. Se nyt on aina ajankohtainen salaliittoteoria.

      Kysyit siitä imagosta mitä festivaalit parantaa. Katso peiliin ja lopeta itkeminen, iso mies.

      • Anonyymi

        Minäkin olen iso mies, vaikka en pekkapeitsi olekaan, silti ihmettelen ihan samaa kuin ko. nimimerkki, enkä pidä sitä ollenkaan itkemisenä. Vastaukseksi ei munusta oikein riitä kysyjän haukkuminen koska se vain herättää lisäkysymyksiä tapahtumasta ja sen kannattajista. Luulisi noinkin "aikuismaisen mahtavasti" kirjoittavan vastaajan osaavan myös aikuismaisesti vastata yksinkertaiseen kysymykseen, mikäli edes on itse peräämänsä "iso mies".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen iso mies, vaikka en pekkapeitsi olekaan, silti ihmettelen ihan samaa kuin ko. nimimerkki, enkä pidä sitä ollenkaan itkemisenä. Vastaukseksi ei munusta oikein riitä kysyjän haukkuminen koska se vain herättää lisäkysymyksiä tapahtumasta ja sen kannattajista. Luulisi noinkin "aikuismaisen mahtavasti" kirjoittavan vastaajan osaavan myös aikuismaisesti vastata yksinkertaiseen kysymykseen, mikäli edes on itse peräämänsä "iso mies".

        Siihen ei slogan "Ilo elää Pohjois-Karjalassa" oikein riitä, kun Joensuun imagoa aletaan muuttamaan houkuttelevammaksi asuinpaikaksi, kun kuitenkin stereotyyppisen eloisan karjalaisen sijasta aloittajan kaltainen ihmistyyppi on se, josta Joensuukin tunnetaan. Lieksasta sun muista p--slävistä tietysti puhumattakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen ei slogan "Ilo elää Pohjois-Karjalassa" oikein riitä, kun Joensuun imagoa aletaan muuttamaan houkuttelevammaksi asuinpaikaksi, kun kuitenkin stereotyyppisen eloisan karjalaisen sijasta aloittajan kaltainen ihmistyyppi on se, josta Joensuukin tunnetaan. Lieksasta sun muista p--slävistä tietysti puhumattakaan.

        Niin, se tuli selväksi että sinulla on kyllä kommentoitavaa ketjun aloittajasta, mutta entäpä itse asia? Rahoitetaanko ilosaarirokkia kaupungin toimesta verorahoilla ja onko se oikein? Onko noilla rahoilla saatava imago sen rahan arvoista vaiko pelkästään joensuulaisten kauppiaiden tukemista verovaroin?
        Toinen asia on sitten todellakin tuollaisen massatapahtuman vaikutus ilmastoon ja sen jättämä hiilijalanjälki. Miksi siitä ei puhuta silloin kun on omasta kivasta kysymys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, se tuli selväksi että sinulla on kyllä kommentoitavaa ketjun aloittajasta, mutta entäpä itse asia? Rahoitetaanko ilosaarirokkia kaupungin toimesta verorahoilla ja onko se oikein? Onko noilla rahoilla saatava imago sen rahan arvoista vaiko pelkästään joensuulaisten kauppiaiden tukemista verovaroin?
        Toinen asia on sitten todellakin tuollaisen massatapahtuman vaikutus ilmastoon ja sen jättämä hiilijalanjälki. Miksi siitä ei puhuta silloin kun on omasta kivasta kysymys?

        Se on ihan luonnollista, että kun syyllinen tiedetään, niin kyllä rikoskin sille keksitään.

        Verorahojen käyttö on lähtökohtaisesti ihan julkista tietoa, joten se jota se kiinnostaa, varmasti osaa myös kaivaa luvut esiin. Minua se ei kiinnosta, joten esimerkiksi aloittaja pystyy sen tiedon varmasti esiin kaivamaan.

        Festivaalivieraiden paikkakunnalle ja pois matkustamisen hiilijalanjälki on varmasti myös laskettavissa, vastannee jotain prosentin kymmenyksiä juhannuksen ja joulun viettoon matkaavien vastaavasta.


    • Kun ei pystytä vastaamaan asiaan, aletaan haukkua kirjoittajaa

      • Anonyymi

        Saat varmasti aikaiseksi parempaa kansalaiskeskustelua, kun koitat peittää oman katkeruutesi (aiheesta kuin aiheesta) edes auttavasti. Jos pystyt.


    • Pyynnöstä tässä myönteisiä aiheita Joensuusta:
      1. Aurinko paistaa
      2. Ei sada

      • Anonyymi

        On tuo kävelykatu ja tori ja satamaranta ihan viihtyisiä, kun nuo ahdistelevat feissarit vaan ajettaisiin pois...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1984
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      834
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      62
      527
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      447
    Aihe