Vanhempi kerrostalo ja parvekkeella useampi avattava uloin lasi särölla alareunasta, pestessä ilmeisesti rikkoutuneet.muuten ehjät. Parvekkeella vielä parvekelasit (huoneiston omistajan vastuu). Kuuluko lasien korjaus taloyhtiölle? Ei parvekkeella muut ole kulkeneet kuin omistaja. Jos yhdelle korjataan, niin sitten pitää muillekin korjata?
Parvekkeen ikkunat
3
284
Vastaukset
- Anonyymi
Itse rikkoo, itse maksaa, selvähän tuo on. Ei taloyhtiö mikään rahasampo ole.
- Anonyymi
Jos uloimmainen lasi on mennyt rikki esim. siitä syystä, ettei ikkuna halua aueta, niin kyllä taloyhtiö maksaa, ts. ikkunat tulee olla pestävissä. Ilmeisesti kyseessä on vanhat ikkunat joita on vaikea avata?
- Anonyymi
Jos ikkuna ei aukea pitää ilmoittaa taloyhtiölle. Jos yrittää itse ja rikkoo lasin maksaa kyllä itse. Uusavuttomat ikkunanavaajat vääntää yhdestä nurkasta, karmi taittuu, lasi rikkoutuu. Tai toinen lukko päällä vielä niin rikkoutuu. Jokaisen ikkunan saa ehjänä auki jos vain taitoa löytyy. Tumpelo rikkoo yleensä kaiken mihin koskee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852330- 431910
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!791708- 761466
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261244- 481233
- 771211
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai441169- 591101
- 481098