Onko tässä nyt ajateltava

Anonyymi

niin, että suomalaiset eivät ole intohimoisia? Palstalla on niin hiljaista, että kuulee hämähäkinkin kutovan seittiään palstan nurkissa! Luulisi, että intohimo ja erotiikka olisi rakkauden suola!

12

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huomaa että täällä suomalaiset, niin miehet kuin mummotkin, ovat lähes kaikki 60plus ... 80plus.

• Anonyymi

Ikärasistista sanoa miehet ja mummot. Kyllä ne tuonikäiset miehet ovat jo papoaraisia jos naisista puhutaan mummoina!

• Anonyymi

Kyllä meitä olle keski-ikäisiäkin löytyy. Tosin itse muistutan tapoineni enemmänkin vanhusta, kuin kolmekymppistä. Seura tekee kaltaisekseen. 😁

• Anonyymi

Intohimo ovat kaksi toiminnallista sanaa samassa paketissa. Intoilla himokkaasti. Herättää himoja innokkaasti. Sytyttää kuumeinen, pakottava, tykyttävä halu. Kuulla kohina veressä, siirtää huomio lanteisiin, nuolaista huulia, purra huuleen. Viipyillä siinä lähes pakonomaisesti. Vikitellä ja vonkua - mouruta kuin kiimainen kolli...antautua :)

• Anonyymi

Ei ole, sinun kommenttisi on sitä. Intohimo on toimintaa, jota aloitus peräänkuuluttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole, sinun kommenttisi on sitä. Intohimo on toimintaa, jota aloitus peräänkuuluttaa.

Olet ymmärtänyt aloituksen sisällön väärin. Se ei peräänkuuluta mitään vaan kysyy mielipidettä suomalaisten suhtautumisesta intohimoon. Kyllä kai jokainen aikuinen tietää mitä on intohimo ilman että sitä tullaan opettamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ymmärtänyt aloituksen sisällön väärin. Se ei peräänkuuluta mitään vaan kysyy mielipidettä suomalaisten suhtautumisesta intohimoon. Kyllä kai jokainen aikuinen tietää mitä on intohimo ilman että sitä tullaan opettamaan.

Kirjoitan intohimosta eli osoitan, että sitä on täällä palstalla ”Palstalla on niin hiljaista, että kuulee hämähäkinkin kutovan seittiään palstan nurkissa!” Et sinä määrittele, miten aloitus pitäisi tulkita.
        Pahoittelut, mutta kommentistasi tulee mieleen kerrokset ja yksi sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitan intohimosta eli osoitan, että sitä on täällä palstalla ”Palstalla on niin hiljaista, että kuulee hämähäkinkin kutovan seittiään palstan nurkissa!” Et sinä määrittele, miten aloitus pitäisi tulkita.
        Pahoittelut, mutta kommentistasi tulee mieleen kerrokset ja yksi sellainen.

Ei paljon palstan intohimokirjoitukset siitä lisäänny jos mun asialliseen avaukseen tulee jotain ällötystä vastaukseksi. Himolla ja intohimolla tarkoitetaan eri asioita. Seuraava aloitus tulee näköjään 4-5 päivän päästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei paljon palstan intohimokirjoitukset siitä lisäänny jos mun asialliseen avaukseen tulee jotain ällötystä vastaukseksi. Himolla ja intohimolla tarkoitetaan eri asioita. Seuraava aloitus tulee näköjään 4-5 päivän päästä.

Ei varmasti, jos blokkaat kirjoittajia noin yksinkertaisilla mielipiteillä, kuten ”jotain ällötystä”. Mikset muuten keskity ihan muihin kirjoittajiin, sun päätähän tässä vaivataan ”ällötyksillä”, miksi jäät tähän?!

• Anonyymi

Se kertoo lähinnä siitä että joillakin ihmisillä on oma intohimoisempi elämä, kun sen selvittäminen täällä.

• Anonyymi

juuri näin. Heinäkuussa hehkuu ja nurmet kuluu.
        Vain meillä joillakin onnettomilla näppis tai puhelimen näyttö.

• Anonyymi

Mä oon hyvin intohimoinen! Juuri odottelen”ystävää” kylään, jonka kanssa voi toteuttaa intohimoa, ei pelkästään siis kirjoittamista

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      240
      45291
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11223
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      179
      10827
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9691
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8508
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6501
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3190
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2202
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      32
      1525
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1490
    Aihe