Hei!
Muutin tämänhetkiseen kerrostaloasuntoon noin 4-5 vuotta sitten. Alussa en huomannut mitään muuta poikkeuksellista, kuin että keittiön käsipyyhe putosi aina merkillisesti lattialle minun poissaollessani. Sivuutin asian täysin, koska en uskonut sen olevan mitään paranormaalia.
Nyt viime kuukausien aikana kotonani on alkanut tapahtumaan hyvin outoja asioita. Tavaroita katoilee jatkuvasti. Esimerkiksi kynsisakset ja sheiveri katosivat muutama viikko sitten ja löytyivät molemmat sitten noin viikkoa myöhemmin jääkaapin päältä..? 20 euron setelikin katosi, jonka jätin varmasti olohuoneen pöydälle. Ihan kuin joku haluaisi pilailla. Meillä ei ole käynyt kotona mitään hämärää porukkaa ja laitan aina oven turvalukkoon. Olen parikymppinen joten mitään muistiongelmiakaan ei pitäisi olla.. Kavereiden kanssa olen puhunut ja hekin ihmettelevät näitä tapahtumia. Outoja asioita tapahtuu jostain syystä aina kun olen yksin kotona.
Kaikista ihmeellisin asia kävi pari kuukautta sitten. Olin lähtenyt aamulla ihan normaalisti töihin ja kotiin tultuani illalla, kun olin menossa nukkumaan, koko lakanani olivat ihan läpimärät ja haisivat joltain pesuaineen tapaiselta. Ei ole mahdollista että olisin käsitellyt edes puhtaita pyykkejä sängylläni. Pelästyin niin paljon, etten pystynyt nukkumaan kotona.
Myös elektroniset laitteet kuten digiboxi ja kaiutin ovat menneet tiettyinä hetkinä päälle ja pois itsestään ja muutenkin kotona on hirvittävän usein sellainen olo, että joku tuijottaa. Kerran yöllä tunsin kuinka joku koski minuun, saattoi olla untakin. Kaverin kanssa kerran otettiin selfieitä puhelimella ja yhdessä kuvassa näkyy aivan selvä ihmisen varjo, paikassa jossa sen ei todellakaan pitäisi olla. (kuva on vielä tallella)
Alkaa ärsyttämään varsinkin tämä tavaroiden katoilu. Onko kellään samantyyppisiä kokemuksia tai osaako joku sanoa onko mahdollista että meillä on joku poltergeist vai ylireagoinko?
Meillä taitaa kummitella
4
672
Vastaukset
- Anonyymi
En usko, että ylireagoisit. Voitko laittaa kuvan tänne? Tuohon on selvää, että on poltergeist sekä siellä on aave(ita).
- Anonyymi
Noin viisi vuotta vanha radiopätkä: https://areena.yle.fi/1-2654861
Huh huijaa sentään. 🎃
😰 - Anonyymi
Minullakin kaikenlaisia esineitä häviää ja useimmiten löytyykin mitä kummallisimmista paikoista. En silti syytä mitään mistään henkimaailmasta lähteväksi. En syytä mitään enkä ketään mistään. Asun yksikseni noin 12 v sitten rakennetussa kerrostalossa. Mitään esineitä ei ole koskaan ilmestynyt tyhjästä ja kuuluvat äänet ovat kaikki naapureista tai ulkoa. Tuota tavaroitten yleensä väliaikaista häviämistä vain joskus kummeksun. Omaa hölmöyttä saattaa olla taustalla, mutta ei läheskään aina. Mitään ns yliluonnollista en ole koskaan kokenut vaikka haluaisin. Spiritismiä kuitenkaan en ala pelaamaan, minulla on entisen tuttavan kokemuksista sellaista tietoa, ett taatusti pysyn poissa siitä! Niin muuten hänkin!
- Anonyymi
Missä päin tämä tapahtui?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17710224Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523445Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493203- 642845
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032199- 1162173
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252003Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671618Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221396Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121366