Miltä tuoksut

Anonyymi

Osaatko sanoa? ??

34

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todella hyvälle. Pillunhajuani voisi pullottaa jotta tavalliset naiset voisivat suihkia sitä yllensä.

    • Anonyymi

      Nyt pari päivää olen ihmetellyt omaa puhdasta, jopa uuden ihon tuoksua. Ihmettelen tätä..

    • Anonyymi

      En tiedä yhtään. Epäilen kuitenkin tuoksuvani/ haisevani ihmiseltä. En käytä hajusteita mutta peseydyn päivittäin.

    • Anonyymi

      Hajuvedeltä. Kainalot deodorantilta. Tarpeet hikisinä juustolta:) oma ominaistuoksu on jokaisella, muutoin.

      Valkosipulilta toisinaan. Ketoosilta joskus.

    • Eilen ehkäpä pahalta. Vesijohtovesi jossa oli pakko käydä suihkussa oli hiukan epäilyttävää. Avasin hanan ja sieltä tuli ruskeaa vettä.. Valutin jotain 30 minsaa vettä miettien että tossa vedessä en kyllä peseydy. Lopulta jouduin tekeen päätöksen että väännän veden kylmälle, koska silloin ruskeaa vettä ei tule ja kävin suihkussa jääkylmässä vedessä. Yleensä viihdyn suihkussa 15-20 min. nyt olin 3 minuutissa valmis. Toimimaa saada minut nopeennuttaan noita kaunistautumisen toimiani kun vääntää hanat kylmälle vedelle.


      Tänään taasen kastuin tossa äsken kunnolla kun vein roskia ja hoitoaineen tuoksu sieltä tuoksahti heti kun sade hiukset kasteli.

    • Anonyymi

      Hajuvedeltä, kukkaisenhedelmäiselle.

      • Anonyymi

        Minä en käytä mitään hajuvesiä tai tuoksuvia voiteita tai shamppoita, joten luultavasti tuoksun ihan omalta itseltäni. Ja nikotiiniltä :I


    • Anonyymi

      En tiiä. En ole ikinään haistellut itseäni paitsi kainaloita.

    • Anonyymi

      Hyvältä tietenkin. Tavalliselta, en tiedä.

    • Äsken leikkasin ruohon joten tällä hetkellä ruoholta ja ruohonleikkurin bensalta.

    • Ihon perustuoksu ilman hajusteita on manteli.

    • Anonyymi

      Ihan perus puhtaalta varmaan ja sitten ku haluan jotain luxusta niin laitan jotain tuoksua ja se on mitä milloinkin.

    • Anonyymi

      Todennäköisesti ovulaatiolta

    • Anonyymi

      En tiedä. Tuoksuisinpa häneltä.

    • Anonyymi

      Ainakin naamani tuoksuu nyt miesten kuorintavoiteelta.

      Mikä tällaisessa viestissä on poistamisen arvoista, onko järkeä vai ei, ylläpidottomuus?

    • Anonyymi

      Vuohenmaitosaippualta, ihovoiteelta ja pakurivoiteelta. Tänään on tullut syötyä valkosipulia, joten hengitys haisee tietty siltä.

    • Anonyymi

      Häneltä haluaisin tuoksua..

    • Anonyymi

      Pillunhaju saa säilyä näkyvillä mutta kirjoitapa miesten keinotekoisista tuoksuista niin dorkan ruoska heilahtaa. Naurettava ylläpitäjän irvikuva täällä.

    • Anonyymi

      Silli tuoksui. Heh tee. Terkkuja silakkamarkkinoille.

      • Anonyymi

        Eiköhän vaan kaikki laiteta Jane Fonda asut päälle ja aleta iltajumppaamaan!!?? :DDDD
        Katkeruuskin hälvenee yhteisjumppaamalla. ;D


      • Anonyymi

        Eiköhän vaan kaikki laiteta Jane Fonda asut päälle ja aleta kaikki yhdessä iltajumppaamaan!!?? :DDDD
        Katkeruuskin hälvenee yhteisjumppaamalla. ;D
        Saas nähdä montako kertaa tää on jo tullut, kun palvelinvirheestä ilmoittaa ja joihinkin ketjuihin on kuitenkin laittanut viestini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän vaan kaikki laiteta Jane Fonda asut päälle ja aleta kaikki yhdessä iltajumppaamaan!!?? :DDDD
        Katkeruuskin hälvenee yhteisjumppaamalla. ;D
        Saas nähdä montako kertaa tää on jo tullut, kun palvelinvirheestä ilmoittaa ja joihinkin ketjuihin on kuitenkin laittanut viestini.

        Onko se googlen recaptha vai suomi24 mikä pykii? Välillä recaptcha pyörittelee kymmeneen kertaan samoja kuvia ja välillä suomi24 ei lähetä viestiä vaan lataa tyhjän sivun, välillä lähettää saman viestin kolmeen kertaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se googlen recaptha vai suomi24 mikä pykii? Välillä recaptcha pyörittelee kymmeneen kertaan samoja kuvia ja välillä suomi24 ei lähetä viestiä vaan lataa tyhjän sivun, välillä lähettää saman viestin kolmeen kertaan.

        Saman huomannut. :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saman huomannut. :/

        Rekattuna ei tarvitse vastata kuvakyselyihin.


    • Anonyymi

      Päällimmäisenä nenään ”haisee” just nyt oral-b hammastahna ja lancomen kasvoseerumi, joka itseasiassa on kohtuu voimakkaan tuoksuinen

    • Anonyymi

      Tuoksun hyvälle, näin on sanottu, pitäisi sanojalta kysyä tuoksun tarkempaa kuvausta.

    • Anonyymi

      Tuoksun neutraalin pehmeältä, sellaselta puhtaalta mörrimöykyltä. T:PH

    • Anonyymi

      Suomaaiset haisevat ulkolaisten mielestä happamalle...........maidolle. Näin ainakin ennen kuin laktoosi-intoleranssi yleistyi ja maito alkoi säilmään jääkaapissa viikkosotalla. Sen jälkeen haisevat varmaan, no kukin saa päätellä itse.

    • Anonyymi

      Miksi epätietoisuus siitä, osaako sanoa vai ei, on niin ikävää, että siitä pitää avautua palstalla: " Suhteet>Tunteet>Ikävä"?

    • kyllä se on lievä hiki, jolta haisen näin kesällä ja liikunnan jälkeen ... totuus se on =)

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1697
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1179
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      195
      940
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      898
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe