Osaatko sanoa? ??
Miltä tuoksut
34
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Todella hyvälle. Pillunhajuani voisi pullottaa jotta tavalliset naiset voisivat suihkia sitä yllensä.
- Anonyymi
Nyt pari päivää olen ihmetellyt omaa puhdasta, jopa uuden ihon tuoksua. Ihmettelen tätä..
- Anonyymi
En tiedä yhtään. Epäilen kuitenkin tuoksuvani/ haisevani ihmiseltä. En käytä hajusteita mutta peseydyn päivittäin.
- Anonyymi
Hajuvedeltä. Kainalot deodorantilta. Tarpeet hikisinä juustolta:) oma ominaistuoksu on jokaisella, muutoin.
Valkosipulilta toisinaan. Ketoosilta joskus. Eilen ehkäpä pahalta. Vesijohtovesi jossa oli pakko käydä suihkussa oli hiukan epäilyttävää. Avasin hanan ja sieltä tuli ruskeaa vettä.. Valutin jotain 30 minsaa vettä miettien että tossa vedessä en kyllä peseydy. Lopulta jouduin tekeen päätöksen että väännän veden kylmälle, koska silloin ruskeaa vettä ei tule ja kävin suihkussa jääkylmässä vedessä. Yleensä viihdyn suihkussa 15-20 min. nyt olin 3 minuutissa valmis. Toimimaa saada minut nopeennuttaan noita kaunistautumisen toimiani kun vääntää hanat kylmälle vedelle.
Tänään taasen kastuin tossa äsken kunnolla kun vein roskia ja hoitoaineen tuoksu sieltä tuoksahti heti kun sade hiukset kasteli.- Anonyymi
Hajuvedeltä, kukkaisenhedelmäiselle.
- Anonyymi
Minä en käytä mitään hajuvesiä tai tuoksuvia voiteita tai shamppoita, joten luultavasti tuoksun ihan omalta itseltäni. Ja nikotiiniltä :I
- Anonyymi
En tiiä. En ole ikinään haistellut itseäni paitsi kainaloita.
- Anonyymi
Hyvältä tietenkin. Tavalliselta, en tiedä.
Äsken leikkasin ruohon joten tällä hetkellä ruoholta ja ruohonleikkurin bensalta.
Ihon perustuoksu ilman hajusteita on manteli.
- Anonyymi
Ihan perus puhtaalta varmaan ja sitten ku haluan jotain luxusta niin laitan jotain tuoksua ja se on mitä milloinkin.
- Anonyymi
Todennäköisesti ovulaatiolta
- Anonyymi
En tiedä. Tuoksuisinpa häneltä.
- Anonyymi
Ainakin naamani tuoksuu nyt miesten kuorintavoiteelta.
Mikä tällaisessa viestissä on poistamisen arvoista, onko järkeä vai ei, ylläpidottomuus? - Anonyymi
Vuohenmaitosaippualta, ihovoiteelta ja pakurivoiteelta. Tänään on tullut syötyä valkosipulia, joten hengitys haisee tietty siltä.
- Anonyymi
Häneltä haluaisin tuoksua..
- Anonyymi
Pillunhaju saa säilyä näkyvillä mutta kirjoitapa miesten keinotekoisista tuoksuista niin dorkan ruoska heilahtaa. Naurettava ylläpitäjän irvikuva täällä.
- Anonyymi
Silli tuoksui. Heh tee. Terkkuja silakkamarkkinoille.
- Anonyymi
Eiköhän vaan kaikki laiteta Jane Fonda asut päälle ja aleta iltajumppaamaan!!?? :DDDD
Katkeruuskin hälvenee yhteisjumppaamalla. ;D - Anonyymi
Eiköhän vaan kaikki laiteta Jane Fonda asut päälle ja aleta kaikki yhdessä iltajumppaamaan!!?? :DDDD
Katkeruuskin hälvenee yhteisjumppaamalla. ;D
Saas nähdä montako kertaa tää on jo tullut, kun palvelinvirheestä ilmoittaa ja joihinkin ketjuihin on kuitenkin laittanut viestini. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän vaan kaikki laiteta Jane Fonda asut päälle ja aleta kaikki yhdessä iltajumppaamaan!!?? :DDDD
Katkeruuskin hälvenee yhteisjumppaamalla. ;D
Saas nähdä montako kertaa tää on jo tullut, kun palvelinvirheestä ilmoittaa ja joihinkin ketjuihin on kuitenkin laittanut viestini.Onko se googlen recaptha vai suomi24 mikä pykii? Välillä recaptcha pyörittelee kymmeneen kertaan samoja kuvia ja välillä suomi24 ei lähetä viestiä vaan lataa tyhjän sivun, välillä lähettää saman viestin kolmeen kertaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se googlen recaptha vai suomi24 mikä pykii? Välillä recaptcha pyörittelee kymmeneen kertaan samoja kuvia ja välillä suomi24 ei lähetä viestiä vaan lataa tyhjän sivun, välillä lähettää saman viestin kolmeen kertaan.
Saman huomannut. :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saman huomannut. :/
Rekattuna ei tarvitse vastata kuvakyselyihin.
- Anonyymi
Päällimmäisenä nenään ”haisee” just nyt oral-b hammastahna ja lancomen kasvoseerumi, joka itseasiassa on kohtuu voimakkaan tuoksuinen
- Anonyymi
Tuoksun hyvälle, näin on sanottu, pitäisi sanojalta kysyä tuoksun tarkempaa kuvausta.
- Anonyymi
Tuoksun neutraalin pehmeältä, sellaselta puhtaalta mörrimöykyltä. T:PH
- Anonyymi
Suomaaiset haisevat ulkolaisten mielestä happamalle...........maidolle. Näin ainakin ennen kuin laktoosi-intoleranssi yleistyi ja maito alkoi säilmään jääkaapissa viikkosotalla. Sen jälkeen haisevat varmaan, no kukin saa päätellä itse.
- Anonyymi
Miksi epätietoisuus siitä, osaako sanoa vai ei, on niin ikävää, että siitä pitää avautua palstalla: " Suhteet>Tunteet>Ikävä"?
kyllä se on lievä hiki, jolta haisen näin kesällä ja liikunnan jälkeen ... totuus se on =)
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412508Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101868Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse741816Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821318- 651238
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171198TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901060Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913