Onko Hanko out?

Anonyymi

29.6.2019 lauantaina Hangon Itäsatamassa vaikka kuinka paljon tilaa ja ravintolat tyhjillään. Mistä on kyse, onko Hanko out ja jengi ajaa siitä tylysti ohi?

20

130

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei siitä oikein voi ajaa ohi kun sinne on erikseen ajettava.

• Anonyymi

Miten niin ei voi ajaa ohi? Hanko taitaa olla niitä harvoja satamakaupunkeja jonka ohi todellakin voi ajaa ihan liki.

• Anonyymi

Menisin hankoon mielelläni, mutta hotellien hinnat aivan käsittämättömät, kovempia kuin Etelä-Ranskassa! Maksaa nyt sitten jostain pensselimaalatusta lautalattiahuoneesta 160 euroa jossa veski käytävällä, haloo..
      Pari vuotta sitten käytiin kaverin kanssa siellä extempore elokuussa ja ainoa ruokapaikka kun auki, oli Pizza-online. Epätodellisen olematon palvelu ollakseen suomen Eteläisin lomakaupunki. Naantali päihittää mennen tullen niin majoituksen järjestymisessä kuin ruokailussa, vaikka tammikuu olisi kyseessä. Sikäli sääli että puitteet olisi suuremmallekin vetonaulalle. Sinne tarttis antaa rakennusluvat muutamalle kansainväliselle hotelliketjulle niin alkaisi tapahtua jotain. Nyt homma pyörii oikeastaan vain peräkammari-hostelli tason majoituksilla ja sesonkitersasseilla.

• Anonyymi

Ristiriitainen on tuo sinun kertomuksesi: menisit mielelläsi paikkaan jossa ei ole lyhyen sesongin ulkopuolella mitään palveluja ja majoituksen taso on ala-arvoinen. Tämäkö ei siis sinua haittaa , vaan korkeana pitämäsi hintataso. Naantalin iso etu Hankoon verrattuna on sen sijainti ohikulkumatkalla moneen paikkaan. Hankoon sen sijaan on mentävä varta vasten, poikkeaminen kehäkolmoselta on 110 km suuntaaansa korpitaivalta jonka varressa ei ole mitään, eli sinne ei joudu vahingossa.

• Anonyymi

Kelit vaikuttaa, myrskytuulta ja sadetta. Tuntuu hiljaista olevan ihan joka puolella.

• Anonyymi

Hanko on ollut out jo 30 vuotta. Varmaan viimeksi 80-luvun nousukaudella jupit kävi siellä, sen jälkeen pelkkää alamäkeä. Mikä on ihan oikein mokomalle perslävelle.

Talvi Hangossa. Aaah mikä ihanuus. Kesä ei yhtään siitä poikkea.

Ei ole muuten veneilijöiden määrä vieläkään saavuttanut vuoden 2006 piikkiä. Velkakriisi vei, nousukausi (pitkä mutta hidas) ei ole tuonut juppeja takas. En kyllä edes kaipaa niitä.

• Anonyymi

Hanko ei ole täynnä kuin kahtena viikonloppuna vuodesta. Toinen on regatta ja toinen Pokerrun. Aina muulloin on tilaa.

• Anonyymi

Njaa. Eilen oli. Ainakin melkein. Itse en tyhjää rakoa nähnyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Njaa. Eilen oli. Ainakin melkein. Itse en tyhjää rakoa nähnyt

Ei sataman tarvitse olla täysi, vaikkei rakoa löydykään.

• Anonyymi

Hankoo on ihan out, ei olla tällä vuosikymmenellä enää poikettu. Hankoosta koko paikka...

• Anonyymi

Se on varmasti ollut molemmille hyväksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on varmasti ollut molemmille hyväksi.

90-luvun Kaivohuone loppuun ajettuna Hankoossa tarjolla. Ei jatkoon...

• Anonyymi

Mitä vaihtoehtoja on jos esim. Hesasta ajaa länteen la-su reissulle? Olisiko Kasnäs parempi? Turku olisi hvä mutta tekee ajallisesti tiukkaa.

• Anonyymi

Ei ole Hanko put mutta kesä loppu jo.
      Tervetuloa ensi kesänä uudestaan.

• Anonyymi

Perustele miksei Hanko ole out

• Anonyymi

Jumalaut Hanko on aut.

• Anonyymi

Tulisipa kesä 2020 jo pian! Palan halusta päästä jälleen Suomen Etelään...

• Anonyymi

Onko Hanko out vai oletko itse out Hangosta?

Hangossa lisääntymiskykyiset ihmiset etsivät seuraa toisistaan aivan samalla tavalla kuin aikaiseminkin.
      Jos se puuha ei kiinnosta, muiden ilo voi tympiä. Silloin sinä olet out Hangosta, mutta Hanko on edelleen in :D

• Anonyymi

Hanko on muuttunut ulkoilmamuseoksi. Kaikki muutama juottola, pastabaari ja terassipitseriat kiinni aina paitsi juhannusaattona

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hanko on muuttunut ulkoilmamuseoksi. Kaikki muutama juottola, pastabaari ja terassipitseriat kiinni aina paitsi juhannusaattona

Hanko on niin kuollut paikka että kaupungin huoltamoillakin myydään hautakynttilöitä ja kanervia

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      387
      1568
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      84
      1061
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      94
      936
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      63
      859
    5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      49
      758
    6. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      43
      755
    7. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      121
      725
    8. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      720
    9. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      10
      668
    10. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      37
      655
    11. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      56
      622
    12. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      616
    13. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      562
    14. 45
      557
    15. 32
      541
    16. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      33
      538
    17. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      535
    18. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      85
      508
    19. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      49
      493
    20. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      81