Todella paha olla

Anonyymi

Niin olen vain peiton alla ja mietin häntä.

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun toimintakykyyn ei ulkopuoliset pysty vaikuttamaan, mutta nyt täytyy myöntää, että viimeiset pari viikkoa on olleet epätavallisen rankkoja, vaikka olenkin toiminut niinkuin tavallisesti.

      • Anonyymi

        Niin, minun keissiini ei vaikuta mitkään ikävöintihömpat.


      • Anonyymi

        Mutta jonkun toimintaan vaikuttaa ja pitäiskö kokeilla, että josko sinunkin toimintaasi vaikuttaa, jos vaikka riittävästi ulkopuolisia on. En voi ymmärtää itseään parempana ja vahvempana pitäviä, muita vähätteleviä ihmisiä! Se on niin rumaa. Ne on niitä rumia ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jonkun toimintaan vaikuttaa ja pitäiskö kokeilla, että josko sinunkin toimintaasi vaikuttaa, jos vaikka riittävästi ulkopuolisia on. En voi ymmärtää itseään parempana ja vahvempana pitäviä, muita vähätteleviä ihmisiä! Se on niin rumaa. Ne on niitä rumia ihmisiä.

        Tällainen olen. Sitten olen ruma, jos niin haluat.


    • Anonyymi

      Älä vaan jää sinne. Itselläni on kyllä myös tuota taipumusta. Joskus on jotenkin vaan pakko rypeä kunnolla, antaa pahojen olojen ja huonojen fiilisten nousta pintaan. Silloin kun iskee, en voi edes ajatella lähteväni ihmisten ilmoille. Kerran oli sovittu meno jo yhden kaverin kanssa musakeikalle, kun en vaan voinut lähteä. Itkin vaan, oikeastaan ymmärtämättä tarkkaan mitä kaikkea itkin. Toki ikävä oli silloinkin. Ikävä tulee olemaan varmaan ainakin pysyvä seuralainen elämässäni. Tälle luonteelleni, kun mitään en mahda. Rakastan. Siis ikävöin <3

      • Anonyymi

        Kyl mä jään. Ei pysty muuhun. Paha olla muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl mä jään. Ei pysty muuhun. Paha olla muutenkin.

        Siis tarkoitin pysyvästi... Joskus todellakin on ollut oloja, jolloin oman itsensä siirtäminen kodin sisällä paikasta toiseen on tuntunut ylivoimaisen raskaalta voimankoetukselta. Ei sitä ymmärrä, kuin saman kokeneet. Ehkä huomenna heräät jo uudella fiiliksellä, toivotaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tarkoitin pysyvästi... Joskus todellakin on ollut oloja, jolloin oman itsensä siirtäminen kodin sisällä paikasta toiseen on tuntunut ylivoimaisen raskaalta voimankoetukselta. Ei sitä ymmärrä, kuin saman kokeneet. Ehkä huomenna heräät jo uudella fiiliksellä, toivotaan!

        Ai hitsi. Kello on taas päässyt yllättämään mut. Ja aamulla herätys jo ysin pintaan.


    • Anonyymi

      Älä mieti häntä, vaan itseäsi. Kuinka kohotat mielialaasi, uutiset alkaa ja maailmalla tapahtuu paljon, mielenkiintoista.

      • Anonyymi

        Uutisia en kehottaisi seuraamaan silloin, kun mieli on maassa. Silloin pitää olla itselleen armollinen ja tehdä pieniä, mukavia asioita, jos jaksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uutisia en kehottaisi seuraamaan silloin, kun mieli on maassa. Silloin pitää olla itselleen armollinen ja tehdä pieniä, mukavia asioita, jos jaksaa.

        Onko uutiset sulle joku rangaistus ja voimankoitos?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uutisia en kehottaisi seuraamaan silloin, kun mieli on maassa. Silloin pitää olla itselleen armollinen ja tehdä pieniä, mukavia asioita, jos jaksaa.

        Haastatko sä koskaan itseäsi? Luetko esim. kirjallisuutta koskaan, vai meneekö aika ”mukavissa” puuhissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haastatko sä koskaan itseäsi? Luetko esim. kirjallisuutta koskaan, vai meneekö aika ”mukavissa” puuhissa?

        Ei oikeastaan maksaisi vaivaa edes vastata tuollaiseen. Tuskinpa nyt joka päivä kuitenkaan on se "sänkyynkaatumismasennus" . Olen aika paljon elämääni kuluttanut myös tuon mainitsemasi kirjallisuuden parissa ja pidän itseäni kohtalaisen sivistyneenä ja tiedostavana yksilönä. Miten olisi, jos haastaisi itsesi vaikkapa - päivä vittuilematta- teemalla. Voisi olla melkoinen haaste...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikeastaan maksaisi vaivaa edes vastata tuollaiseen. Tuskinpa nyt joka päivä kuitenkaan on se "sänkyynkaatumismasennus" . Olen aika paljon elämääni kuluttanut myös tuon mainitsemasi kirjallisuuden parissa ja pidän itseäni kohtalaisen sivistyneenä ja tiedostavana yksilönä. Miten olisi, jos haastaisi itsesi vaikkapa - päivä vittuilematta- teemalla. Voisi olla melkoinen haaste...

        Niin samaa mieltä! Jotkut ihmiset eivät tosiaan osaa kuin vittuilla... Mutta onneksi
        tuo edellinen kirjoittaja on sentään noin suora, sillä siitä käy hyvin ilmi miten matalamielinen hän on; turha jatkaa keskustelua moisen turvenuijan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikeastaan maksaisi vaivaa edes vastata tuollaiseen. Tuskinpa nyt joka päivä kuitenkaan on se "sänkyynkaatumismasennus" . Olen aika paljon elämääni kuluttanut myös tuon mainitsemasi kirjallisuuden parissa ja pidän itseäni kohtalaisen sivistyneenä ja tiedostavana yksilönä. Miten olisi, jos haastaisi itsesi vaikkapa - päivä vittuilematta- teemalla. Voisi olla melkoinen haaste...

        Tuo haaste olisi aika monelle ihmiselle hyvä. Niinkuin tuossa joku jo mainitsikin niin jotkut eivät osaa muuta kuin vittuilla. Olisi haasteellinen tehtävä ja henkisen kasvun paikka. Julkisilla paikoillakin herjataan ja vittuillaan tuntemattomille. Turhaa pahaa mieltä tuntemattomalle ihmiselle. Yksi kerta oli tuollainen, kun 50 kympoinen nainen kovaan ääneen herjasi 70v. Naista, vaatetuksesta ym.. Ääntä nostetaan niin, että herjauksen kohde varmasti kuulee herjan. Missä on käytöstavat ja mikä on älykkyys tuollaisessa?


    • Anonyymi

      Minunkin päivissä on aina surua ilman tulevaa vaimoani. Olisin ihan masentunut jos en uskoisi Jeesukseen. Kun silloin vain vaimo olisi minun lohdutukseni. Kaipaus on nykyisin paljon iloisempaa minulle. Ei ole enää toivoton olo. Halisin kyllä vaimoa kuin pehmolelua jos olisi.

      • Anonyymi

        Ota joku pyhä enkeli siitä ksinaloiseen lohduttamaan... voe voe... kyllä se siitä, onhan sulla nyt monta tyrkyllä vaimoksi ja leluksi 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 joten älä jaksa jauhaa pas kaa


      • Anonyymi

        Sama tunne mulla. Tiedän, että se joku on pian tulossa elämään. Usko pitää voimaa yllä. Tuolle aiemmalle kommentoijalle, että olipa töykee kommentti. Mitäs jos vähän miettisit...


    • Anonyymi

      Silloin kun mulla on ollut todella paha olla, kuten läheisen menettämisen seurauksena, en ole kyennyt kuuntelemaan siis minkäänlaista musiikkia. Radiossa on ollut puheohjelma pitkään päällä. Minulla, omituista kyllä, tämä helpotti oloa.
      Jos voin huonosti, en myöskään kuuntele musiikkia, joka on muuten minulle melkein yhtä tärkeää kuin ruoka. :(

    • Anonyymi

      Ajattele, jos hän tietääisi tämän sinusta niin voisi suhtautuminen sinua kohtaan olla toisenlaista? Uskon, et olisi aloitteellisempi?

      • Anonyymi

        Eiköhän vaan laiteta Jane Fonda asut päälle ja aleta iltajumppaamaan!!?? .DDDD
        Paha melikin haihtuu yötä vasten...


    • Siellä se sängyn alla ikävä teroittelee hampaitaan. Viila sydänjuuret näkyviin. Tuska on sinun.

    • Anonyymi

      Ollaan ystäviä. En oikeasti halua enää mitään muuta mutta voisin olla ystäväsi. Olen huolissani sinun yksinäisyydestäsi.
      Ei olla huonossa väleissä vaan hyvissä. Suostuthan sinä. Miksi et halua olla ystäväni. En halua mitään muuta ja tiedän, että sinäkään et halua minulta. Minusta voisi olla apua sinulle. Sinusta on AINA apua minulle.

      • Anonyymi

        Minä haluaisin paljon enemmän, kuin olla vain ystävä Hänen kanssaan. -aloittaja-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluaisin paljon enemmän, kuin olla vain ystävä Hänen kanssaan. -aloittaja-

        Sivusta heitän tähän. En minäkään pysty olemaan kaipaamani kanssa vain ystävä. Joidenkin kanssa sitä haluaisi vaan enemmän ja sitä vähäisempi on sitten itsensä pettämistä ja kiusaamista.


    • Anonyymi

      Tiedän, että et halua minua oikeasti. Koska olen varattu, sinun ajatuksesi ei koskaan ole mennyt pidemmälle. Hyvä niin. Miksi siis emme voisi olla ystäviä. Minä hyväksyn tilanteen jo. En enää itsekään halua sinua pariksi, vaikka ihanahan mies sinä olet. Minä olen niin vakiintunut parisuhteilija etten voisi olla kenenkään muun kanssa kuin oman rakkaan mieheni. Olen täysin urautunut. Harkitse asiaa vielä. Mitä minun pitäisi tehdä, että meistä tulisi ystäviä? Kerro minulle.

    • Anonyymi

      Jos olisin 15 vuotta nuorempi, vapaa ja sinäkin olisit vapaa, niin ajattelisin toisin asiasta. Meistä olisi voinut tulla pari, koska pidämmehän toisistamme.

      • Anonyymi

        Höpö juttuja taas..jos olisin, vaan et ole eikä päätettyä voi muuttaa..


    • Anonyymi

      Olen kuitenkin valtavan imarreltu, että sinä voit edes ajatuksena ajatella noin. Koen sen kunniana. Olethan kuitenkin korkean tason mies.

      • Anonyymi

        Sekoilun takia ei voi tulla mitään. Kannattaa lopettaa.


    • Anonyymi

      Lopetan sekoilun, sen lupaan. Luuletko, että tämän jälkeen haluaa sekoilla. Tästä lähtien olen kunnollinen yhden miehen nainen mutta haluaisin kanssasi edes jonkinlaiset välit. En haluaisi olla ainakaan vihamielisessä suhteessa. Sinä sen päätät, tuleeko meistä ystäviä. Minä toivoisin, että tulisi.

    • Anonyymi

      Et halua minusta ystävää ja ajattelet, että olen edelleen ihastunut. Jos kirjoitan, olen ihastunut, jos en niin pakenen ja olen ihastunut.
      Mitä voin tehdä. Minuakin tämä kieltämättä turhauttaa. Tämän rinnalla kuitenkin vedän normaalia perhe-elämää ja työelämää.
      Tämä on tarpeellista varmaan kuitenkin. Minun asiaan liittyvä harhani on selvitettävä. Minut on palautettava todellisuudentajuiseksi. Sen tiedän, että tällainen ei elämässäni enää koskaan toistu. Ei jaksaisi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      271
      3930
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      134
      2990
    3. Onko vinkkejä ikävän lopettamiseen?

      Onko hyviä vinkkejä, miten pääsisi ikävästä eroon? Järkeviä pliis!
      Ikävä
      57
      2165
    4. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      38
      1653
    5. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      114
      1420
    6. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      57
      1419
    7. Tiedätkö nainen

      Että sinulla on loistava tunneäly. Osaat käsitellä niitä, osaat analysoida ja järkeillä asioita ja et alkaa mielipuolen
      Ikävä
      68
      1349
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      23
      1317
    9. Hiuksesi letille?

      Mitä ajattelisit jos tarjoutuisin opettelemaan hiustesi letityksen?
      Ikävä
      43
      1147
    10. Toimivan parisuhteen kaukaisuus.

      Täällähän jotkut haaveilee parisuhteesta, kuka mitenkin. Mutta itse näen toimivan parisuhteen todella kaukaisena utopi
      Sinkut
      159
      1104
    Aihe