Eilen perjantai-iltana ilmeni 32” Sony LCD-tv:ssä vika, joka vaikuttaa huolestuttavalta.
Valmiustilasta päälle laitettaessa vihreä syttyy ja samantien palaa punainen valo eikä käynnisty.
Samalla kuuluu mielestäni ei kauhea, mutta voimakkaampi räsähdysääni kuin aikaisemmin.
Ei mitään piippausääntä.
tai
Valmiustilasta päälle laitettaessa vihreä syttyy ja palaa ehkä viitisen sekuntia, kunnes taas palaa punainen valo eikä käynnisty. Ei samanlaista voimakasta ääntä kuin edellisessä.
tai
Käynnistyy normaalisti.
Sähköverkosta pitkä irtiotto ei vaikuttanut parantavan. Tv on ehkä 6-7 v vanha. Muuten tv toimii mallikkaasti. Palovaara mietityttää.
Onko kellään kokemusta vastaavasta viasta?
Käynnistysvikainen televisio
4
67
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä on samantyylinen vika ja televisio on kans 32" Sony LCD ja noin 9 vuotta vanha. Kun käynnistää kaukosäätimestä niin ei aina lähde käyntiin vaan pitää painaa kaukosäätimen virtanappia 10-12 sekunttia jonka jälkeen kuuluu pieni poksahdus ja television valmiusvalo muuttuu vihreäksi ja televisio alkaa toimimaan normaalisti. Toisinaan vikaa ei ole. Tätä on kestänyt nyt jo kaksi vuotta. Pitäis ehkä vaihtaa uudempaan.
- Anonyymi
Sain tiedon, että tv:n sivussa olevaa virtanappia painamalla väh. 30 sekuntia tähän voidaan ehkä vaikuttaa.
Ei tullut selvää onko se tehtävä sammuttaessa vai käynnistäessä tästä napista. Kokeile molemmat.
Minulla se ei auttanut käynnistymiseen. Ääni sen sijaan ei ole nyt kahteen päivään kadonnut.
Aloittaja
- Anonyymi
Jos katsot kaapeliverkkoa, tv kannattaa ehkä korjata, saattaa olla todella pieni komponentti vanhentunut. Mutta, jos katsot antenitelevisiota, vaihda uuteen. Ensi vuonna vaihtuu tv-järjestelmä (ennakkotiedon mukaan).
- Anonyymi
Kaapelissa olen.
Epäily oli, että etupaneli on vioittunut. Uusinta maksaa yhtä paljon kuin uusi vastaava tv.
Aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882