Käynnistysvikainen televisio

Anonyymi

Eilen perjantai-iltana ilmeni 32” Sony LCD-tv:ssä vika, joka vaikuttaa huolestuttavalta.

Valmiustilasta päälle laitettaessa vihreä syttyy ja samantien palaa punainen valo eikä käynnisty.
Samalla kuuluu mielestäni ei kauhea, mutta voimakkaampi räsähdysääni kuin aikaisemmin.
Ei mitään piippausääntä.

tai

Valmiustilasta päälle laitettaessa vihreä syttyy ja palaa ehkä viitisen sekuntia, kunnes taas palaa punainen valo eikä käynnisty. Ei samanlaista voimakasta ääntä kuin edellisessä.

tai

Käynnistyy normaalisti.

Sähköverkosta pitkä irtiotto ei vaikuttanut parantavan. Tv on ehkä 6-7 v vanha. Muuten tv toimii mallikkaasti. Palovaara mietityttää.

Onko kellään kokemusta vastaavasta viasta?

4

177

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meillä on samantyylinen vika ja televisio on kans 32" Sony LCD ja noin 9 vuotta vanha. Kun käynnistää kaukosäätimestä niin ei aina lähde käyntiin vaan pitää painaa kaukosäätimen virtanappia 10-12 sekunttia jonka jälkeen kuuluu pieni poksahdus ja television valmiusvalo muuttuu vihreäksi ja televisio alkaa toimimaan normaalisti. Toisinaan vikaa ei ole. Tätä on kestänyt nyt jo kaksi vuotta. Pitäis ehkä vaihtaa uudempaan.

• Anonyymi

Sain tiedon, että tv:n sivussa olevaa virtanappia painamalla väh. 30 sekuntia tähän voidaan ehkä vaikuttaa.
        Ei tullut selvää onko se tehtävä sammuttaessa vai käynnistäessä tästä napista. Kokeile molemmat.
        Minulla se ei auttanut käynnistymiseen. Ääni sen sijaan ei ole nyt kahteen päivään kadonnut.

Aloittaja

• Anonyymi

Jos katsot kaapeliverkkoa, tv kannattaa ehkä korjata, saattaa olla todella pieni komponentti vanhentunut. Mutta, jos katsot antenitelevisiota, vaihda uuteen. Ensi vuonna vaihtuu tv-järjestelmä (ennakkotiedon mukaan).

• Anonyymi

Kaapelissa olen.
        Epäily oli, että etupaneli on vioittunut. Uusinta maksaa yhtä paljon kuin uusi vastaava tv.

Aloittaja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1053
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      21
      990
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      833
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      49
      801
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      45
      712
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      649
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      595
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      60
      583
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      560
    Aihe