Miten onnistuu palojen ja levyjen vaihto kun on tuo sähköinen käsijarru?
Potilaana 2014 1.6 bensa farkku
Avensis -14 käsijarru
8
138
Vastaukset
- Anonyymi
Jarrusatulan mäntä menee sisään kiertämällä, parhaiten onnistuu, kun käytät siihen tarkoiettua työkalua. Vasemmalla puolella taisi olla vasenkätinen kierre. Remontin jälkeen pumppaa polkimella jarrut kohdallee, ja sitten pidä käsijarrua painettuna 5s niin hakee sen kohdan uusille jarruille.
- Anonyymi
Avensiksen käsijarrun toimilaite on sähköinen ja käyttää jarruja vaijerien välityksellä eli jarrut eivät eroa millään tavalla tavallisesta. Jarrupalat vaihdetaan samoin kuin missä tahansa mekaanisen käsijarrun jarrusatuloissa.
- Anonyymi
Miten pysyy vapautettuna pitääkö olla virrat päällä ja moottori käynnissä?
- Anonyymi
Sitäpä juuri ihmettelin. Mekaanisestihan se nyt ei ole kummonen homma.
- Anonyymi
Ei onnistu ollenkaan. Tojotat on kertakäyttöisiä romuja.
- Anonyymi
Moottorin käydessä pidä käsijarrupainiketta irroituasennossa useita sekunteja. Merkkivalo syttyy mittaristoon käsijarrun deaktivoinnin merkiksi.
Sen jälkeen takajarrujen huolto tapahtuu kuten käsikäyttöisen pysäköintijarrun kanssa.
Normaalikäyttöön palataan painamalla pysäköintijarrupainiketta.- Anonyymi
Kiitos. Noinhan se näyttää toimivan.
- Anonyymi
Viemällä merkkihuoltoon, säästyy aikaa ja vaivaa ja tulee halvemmaksi, kun se ti-homma kuitenkin kusee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512