On tällainen vanha tallentava DVD miten viritän tähän TV kanavat. Saakohan tähän mistään Suomenlielistä ohjekirjaa. Laite löytää TV1 kkösen.
Pioneer DVD Recorder DVD-433H
10
1046
Vastaukset
- Anonyymi
Nykyiset tv-lähetykset ovat digitaalisia. Laitteesi analogisella virittimellä ei niitä näe. Vekotin on yhtä "käyttökelpoinen" kuin vanhat videonauhurit.
Itselläni on myös vuonna 2003 ostettu Pioneerin dvd-tallennin DVR-5100H. Kerran pari vuodessa käytän sitä yhä tallentaakseni digiboksillani tallennettuja ohjelmia dvd-levylle pysyvää käyttöä varten. Tv-ohjelmien tallentaminen ei sillä enää tietenkään suju.- Anonyymi
Ainakin minulla onnistuu kun DVD Recorder DVD-433H on kovlevy ja panen digipoxin kartliittimestä johdon DVD lallentimeen.
- Anonyymi
Pioneer HDD-DVD tallentimella DVR-940HX kyllä näkyy standardi dvb-t lähetykset
- Anonyymi
Minulla sattuu olemaan tuollainen Sony-merkkinen harvinaisuus. Siinä on nykyisessä kaapeliverkossa toimiva viritin, kiintolevytallennin sekä polttava DVD. Helppo on heittää esim. elokuva DVD:lle. Tosin työläshomma, mikäli haluaa mainokset pois. Siis mielummin Ylen elokuvat.
Tuo, että tuollaisia laitteita ei enää valmisteta taitaa oll niitä tekijänoikeuskysymyksiä.- Anonyymi
Kotitallentaminen ei ole kai "muodissa" se kai se syy on
Mitään teknistä estettähän ei ole voi käyttää hdmi--> 3 RCA analog convertteria niitä saa Kiinasta parilla eurolla Kotitallennus tehdään nykyään tietokoneella. On myös saatavana tallentavia esimerkiksi monistandardi-digiboxeja, mutta tietokoneitahan nekin ovat, vähän paremmin olohuoneeseen sulautuvia vain.
- Anonyymi
Minullakin SONY RDR-HXD 870 vanhus joka lopetti suomi tekstin tekemisen, on varmaan joku asetus homma mutta mikä ei oo käyttöohjetta.
- Anonyymi
Minulla on SONY RDR-HX870 DVD Recorder/Hard Disk laite, mutta se lopetti suomen tekstin tekemästä tallennuksiin,on varmaan joku asetus juttu,"Mutta mikä se on". Ei oo kättöohjetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645110Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362319- 2562303
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662277Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191494Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191428Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49998- 89986
- 66917
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12909