On tällainen vanha tallentava DVD miten viritän tähän TV kanavat. Saakohan tähän mistään Suomenlielistä ohjekirjaa. Laite löytää TV1 kkösen.
Pioneer DVD Recorder DVD-433H
10
1003
Vastaukset
- Anonyymi
Nykyiset tv-lähetykset ovat digitaalisia. Laitteesi analogisella virittimellä ei niitä näe. Vekotin on yhtä "käyttökelpoinen" kuin vanhat videonauhurit.
Itselläni on myös vuonna 2003 ostettu Pioneerin dvd-tallennin DVR-5100H. Kerran pari vuodessa käytän sitä yhä tallentaakseni digiboksillani tallennettuja ohjelmia dvd-levylle pysyvää käyttöä varten. Tv-ohjelmien tallentaminen ei sillä enää tietenkään suju.- Anonyymi
Ainakin minulla onnistuu kun DVD Recorder DVD-433H on kovlevy ja panen digipoxin kartliittimestä johdon DVD lallentimeen.
- Anonyymi
Pioneer HDD-DVD tallentimella DVR-940HX kyllä näkyy standardi dvb-t lähetykset
- Anonyymi
Minulla sattuu olemaan tuollainen Sony-merkkinen harvinaisuus. Siinä on nykyisessä kaapeliverkossa toimiva viritin, kiintolevytallennin sekä polttava DVD. Helppo on heittää esim. elokuva DVD:lle. Tosin työläshomma, mikäli haluaa mainokset pois. Siis mielummin Ylen elokuvat.
Tuo, että tuollaisia laitteita ei enää valmisteta taitaa oll niitä tekijänoikeuskysymyksiä.- Anonyymi
Kotitallentaminen ei ole kai "muodissa" se kai se syy on
Mitään teknistä estettähän ei ole voi käyttää hdmi--> 3 RCA analog convertteria niitä saa Kiinasta parilla eurolla Kotitallennus tehdään nykyään tietokoneella. On myös saatavana tallentavia esimerkiksi monistandardi-digiboxeja, mutta tietokoneitahan nekin ovat, vähän paremmin olohuoneeseen sulautuvia vain.
- Anonyymi
Minullakin SONY RDR-HXD 870 vanhus joka lopetti suomi tekstin tekemisen, on varmaan joku asetus homma mutta mikä ei oo käyttöohjetta.
- Anonyymi
Minulla on SONY RDR-HX870 DVD Recorder/Hard Disk laite, mutta se lopetti suomen tekstin tekemästä tallennuksiin,on varmaan joku asetus juttu,"Mutta mikä se on". Ei oo kättöohjetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648