Tietääkö kukaan saako ankeriaasta kalastaa?
Ankeriaan rauhoitus
2
156
Vastaukset
- Anonyymi
Ei saa, eikä pidä kalastaa. Laji on sukupuuton partaalla. Ihmisen ravinnosta menee miltei 40 % roskiin ja jännityksen voi hakea muualta.
- Anonyymi
Vaikka en itse kalasta ankeriasta, niin mökkivesistöömme on aikanaan istutettu ankeriasta ja saatu jopa toistakiloa painava jötkäle, niin en ymmärrä miksi tätä ei saisi kalastaa. Eihän se edes lisäänny suomessa vaan ihan muualla. (Joku sargassomeri tai vastaava) Eikö se olisi siis verrattavissa vaikkapa kirjoloheen tai peletsiikaan joka ei lisäänny, mutta istutetaan kalastustarkoitukseen?
Jos siis saan mökkijärvestämme ankeriaan ja jos sen laittaisin ravinnoksi en vaikuttaisi ankeriaan lisääntymiseen millään tavalla. Se joko kuolee luonnollisesti mökkijärveemme lisääntymättä tai sitten minä sen syön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472