Haluan että tiedät

Anonyymi

Se ettei välillämme tapahtunut ihan kaikkea, ei johdu sinusta. Sä oot kaunein nainen kenet olen tavannut ja haluaisin kyllä jatkossa läheisempiä hetkiä kanssasi. Kaikki jo tähänkin mennessä tapahtunut on ollut merkittävää. Viime yönä näin sellaisen unen, että koko päivän on ollut vaikea olla ajattelematta...

30

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kauniisti kirjoitettu. :) Saako kysyä mihinpäin menee? :)

• Anonyymi

Näin karkeasti läntiseen suomeen. Naiselle jota näen liian harvoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin karkeasti läntiseen suomeen. Naiselle jota näen liian harvoin.

Olisikohan mulle😉

• Anonyymi

Toivottavasti 😉 ja onhan tää nyt jo naurettavaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti 😉 ja onhan tää nyt jo naurettavaa..

Olispa mulle😊 taas yksi nainen joka toivoo että jotain tapahtuisi...

• Olisipa minulle, vaikka luulen, että kaikki me läntisen Suomen naiset olemme samoissa aatoksissa. Kaunis viesti :)

• Anonyymi

Kauniisti kirjoitettu. Mihinpäin menee? :)

• Anonyymi

kunpa tietäisi,minnepäin menee?

• Anonyymi

Arvaa, olenko nähnyt sinusta kivoja unia😛välillä kyllä mielikuvitus lentänyt valveillakin ollessa😊 Toivon, että lähennyttäisiin vielä...

• Anonyymi

Jaha, tulee taas moneen kertaan. Luulin, ettei eka viesti lähtenyt palvelinvirheen vuoksi

• Anonyymi

Meidän pitää mies saada toisemme. Muuallakin kuin unissamme.

• Anonyymi

Eipä ole paljoa unissa näkyny.

• Anonyymi

Olipas kiva viesti. Toivoisin myös että se olisi minulle, mutta realistisesti ajateltuna en usko koska meidän välillämme on tapahtunut jo kaikenlaista. Se vaan että haluaisin enemmän ja useammin on ongelma. Mutta kiva viesti anyway :)

• Anonyymi

Olet ollut niin paljon ja niin usein ajatuksissani, myös niissä kuumimmissa. Nähtäisiinpä, halaisin jos se sinulle kävisi. Hyvää yötä mies.

• Anonyymi

Tiedän ettei se johdu minusta. Olet ihana. Oot saanut mut ihan sekaisin (ei kukaan muu ole tällaista aiheuttanut). Toivon törmääväni jotta saisimme lisää niitä hetkiä, nyt ei onnistunut. Taidan ehkä haluta meille yhteisemmän elämän, mutta onko se mitenkään mahdollista? Eihän tää nyt näin voi mennä että lopun elämäämme vain kärvistellään.

• Anonyymi

on se mahdollista, jollakin tavalla.
        olet saanut myös mut sekasin, ei tämmöstä tunnetta ole kenenkään kanssa tullut aiemmin,huh.

• Anonyymi

Miksei onnistunut? Karista meidät epätoivoiset pois tästä ja kerro tunniste jonka te vain tietäisitte??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

on se mahdollista, jollakin tavalla.
        olet saanut myös mut sekasin, ei tämmöstä tunnetta ole kenenkään kanssa tullut aiemmin,huh.

Jos tahdot, niin löydät mut nyt helposti. Voidaan jutella, suunnitella, suudella tai vain olla edes vähän lähellä.

• Anonyymi

Milloin olet nähnyt häntä viimeksi? Tuo 12:54 kirjoittaja ei ole AP. Nyt ei onnistunut? Mitä tarkoitat tuolla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin olet nähnyt häntä viimeksi? Tuo 12:54 kirjoittaja ei ole AP. Nyt ei onnistunut? Mitä tarkoitat tuolla?

Ei noista tiedä kuka sekaan kirjailee...yks vastaa ja toinenkin vastaa ja kolmas on ap.? Ja neljäskin on ap.

• Anonyymi

Minäkin toivoisin yhteisempää elämää, mutta niin paljoa en uskalla tässä kohtaa toivoa. En tiedä oletko hän, mutta toivoisin ihan samoja asioita.. ja tämä oli Ap. Muut eivät minulta, vain 13:46 viesti.

• Anonyymi

Niin, vaikea on tosiaan "tämä kohta", mutta onko tulossa parempia kohtia? Muutoksia olisi edessä, mutta se kaunis mitä välillämme on, tekisi sen vaivan arvoiseksi. Vaikeatkin asiat voimme koittaa hoitaa nätisti. t.12:44 ja 13:18

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tahdot, niin löydät mut nyt helposti. Voidaan jutella, suunnitella, suudella tai vain olla edes vähän lähellä.

kerro tunniste, niin voidaan olla lähekkäin :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, vaikea on tosiaan "tämä kohta", mutta onko tulossa parempia kohtia? Muutoksia olisi edessä, mutta se kaunis mitä välillämme on, tekisi sen vaivan arvoiseksi. Vaikeatkin asiat voimme koittaa hoitaa nätisti. t.12:44 ja 13:18

Ihan samaa mieltä olen :) olisitpa hän! T. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan samaa mieltä olen :) olisitpa hän! T. Ap

Ap:n vuoro olisi laittaa tunnisteita, niin tietää kirjottelenko turhaan.

• Anonyymi

Pitäisi riittää tunnisteeksi oikealle. En halua paljastaa liikaa. Ja tää nyt vain tätä palstatouhua. .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi riittää tunnisteeksi oikealle. En halua paljastaa liikaa. Ja tää nyt vain tätä palstatouhua. .

Todellista touhua joo mutta ei tuossa nyt tosiaankaan mitään tunnistetta ole. Ei se mitään, mikään ei sen varassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitten. Mulla olisi niin paljon sanottavaa sulle. (Haluan perua sopimukset ja tehdäkin kaiken toisin, en pysty tähän näin.)

• Anonyymi

Kuin myös. Tarkoitan vain sitä että irl yhteyskin jonkinlainen on eli tämän varassa ei olla.. Perua sopimukset??

• Anonyymi

Näinhän se on. Ei kärvistellä! Näitkö mua eilen jossakin? T.pD

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2518
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1878
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      76
      1843
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      82
      1318
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1248
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1198
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1078
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1060
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      914
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      913
    Aihe